معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی

کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی، راهنمای حرفه‌ای شما در تقویت مهارت‌های درس ریاضی‌ست. مریم چرخی و مهدی عزت الهی نژاد، در این اثر کمک‌آموزشی موفق، مجموعه‌ی کاملی از درس‌نامه‌های ریاضی را به‌صورت فشرده در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین در کنار هر درس‌نامه، آزمون‌ها و تمرینات متنوعی طراحی شده تا در کنار مرور مباحث، توانایی و میزان پیشرفت خود در یادگیری را به روشی کارآمد بسنجید.

درباره‌‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی

اگر به دنبال یک راهنمای کمک‌درسی کامل برای یادگیری بهتر درس ریاضی پایه‌ی دهم در رشته‌ی علوم انسانی هستید، کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) پایه دهم رشته علوم انسانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مریم چرخی و مهدی عزت الهی نژاد، مؤلفان این اثر ارزشمند یک موقعیت عالی برای یادگیری ساده و روان دروس ریاضی همراه با مثال‌ها و تمرین‌های متنوع برای دانش‌آموزان این مقطع فراهم کرده‌اند.

نکته‌ی طلایی و مزیت کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1)، رویکرد تمرینی آن است. با این شیوه‌ی آموزشی پربازده، شما در کنار یادگیری عمیق و ماندگار مطالب ریاضی، بیش از همیشه برای حل مسائل و سوالات در آزمون‌های مختلف آماده خواهید شد. تنوع و سطوح مختلف تمرینات در این اثر به خوانندگان کمک می‌کند تا گام‌به‌گام مهارت‌های درسی خود را بالا ببرند و و در انتهای هر فصل تمرینات پیچیده‌تری را پشت سر بگذارند. به همین منظور، در ادامه‌ی درس‌نامه‌های کتاب، مجموعه تمریناتی مطابق با موضوع هر درس برای شما ترتیب داده شده است.

با کمک این آزمون‌های طبقه‌بندی شده، ارزیابی دقیق‌تری از نقاط ضعف درسی خود خواهید داشت و با مرور پاسخ‌نامه‌ی تشریحی هر تمرین، اشکالات یادگیری را به شیوه‌ای کارآمد برطرف خواهید نمود. اما برای خودآزمایی بیشتر، یک بخش به‌خصوص با عنوان «نمونه سؤالات امتحانی پایان هر فصل» نیز برای شما آماده شده است. این آزمون‌ها به شما کمک می‌کند تا در پایان هر فصل، یک فرصت عالی برای جمع‌بندی مطالب داشته باشید و با مرور یک آزمون شبیه‌سازی‌شده همراه با بارم‌بندی، برای فضای امتحانات آینده آماده‌تر شوید. همچنین اگر می‌خواهید مهارت‌ خود را در حل سوالات چهارگزینه‌ای پیشرفته بسنجید، بخش بعدی کتاب یعنی «آزمون غنی‌سازی» به یاری شما خواهد آمد. این قسمت برای دانش‌آموزانی که قصد آمادگی برای آزمون‌های پیشرفت تحصیلی دارند طراحی شده و همچنین یک موقعیت استثنائی برای تمرین آزمون‌های کنکور است.

کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) یک بخش نهایی و ویژه‌ای دیگر نیز به خوانندگان خود هدیه می‌دهد. این قسمت با عنوان «آزمون‌های میان‌نوبت و پایان‌نوبت» آماده شده و پله‌ی نهایی برای مرور کلی مطالب کتاب درسی و آمادگی در روز‌های پیش از امتحان است. این بخش نیز همچون دیگر سوالات و آزمون‌های طراحی‌شده در کتاب، یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی دارد و ابزار مناسبی برای شناسایی و رفع نقاط ضعف خواننده در دروس ریاضی پایه‌ی دهم است. درنهایت با درس‌نامه‌ها و آزمون‌های گوناگون کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) نیاز‌های درسی دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی یکی‌یکی پاسخ داده خواهند شد و موفقیت در آزمون‌ها پیشرفته‌ دیگر مثل گذشته سخت نیست. این کتاب با همت ناشر متخصص در ارائه‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی، انتشارات گل‌ واژه تهیه شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی شده انتشارات گل واژه

«آموزش طبقه‌بندی شده» یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای یادگیری بهتر دروس پایه‌ی‌های دوم متوسطه است. این کتاب‌ها با تلاش انتشارات گل واژه، از ناشرین متخصص کتاب‌های کمک‌آموزشی، گردآوری و آماده شده و همان‌طور که از نام مجموعه پیداست، بر آموزش دروس براساس طبقه‌بندی موضوعی تکیه دارد. همچنین دیگر رویکرد اساسی کتاب‌های مجموعه‌ی گل واژه، یادگیری عمیق سرفصل‌ها و تثبیت مطالب با کمک آزمون‌های متنوع است. این آزمون‌ها با درجه‌ی سختی مختلف و در قالب‌های متنوعی از جمله پاسخ تشریحی، درست و غلط، پاسخ کوتاه و جای خالی طراحی شده‌اند و نقش بالایی بر ارزیابی دقیق میزان یادگیری و همچنین مرور موضوعات در ذهن دانش‌آموز دارند. مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی شده همچنین دارای نمونه سوالات جامع میان‌نوبت و پایان نوبت هستند که به جمع‌بندی مطالب یادگرفته‌شده در روز‌های نزدیک به امتحان کمک اساسی می‌کند. آزمون‌های پیشرفته‌ی چهارگزینه‌ای یا «تمرینات غنی‌سازی» نیز از دیگر بخش‌های جذاب و پرفایده‌ی این مجموعه است.

کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالب آموزنده‌ی این کتاب به پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع دهم رشته‌ی ادبیات و علوم انسانی کمک خواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: عبارت‌های جبری
درس 1: چند اتحاد جبری و کاربردها
درس 2: بسط دوجمله‌ای و مثلث خیام - پاسکال
درس 3: اتحاد مکعب مجموع و تفاضل دوجمله
درس 4: عبارت‌های گویا
درس 5: جمع و تفریق عبارت‌های گویا
نمونه سوالات امتحانی فصل 1
آزمون غنی‌سازی فصل 1
فصل 2: معادله درجه دوم
درس 1: معادله درجه اول
درس 2: معادله درجه 2
درس 3: حل معادله درجه 2 به روش تجزیه عبارت‌های جبری
درس 4: معادله درجه 2 به روش مربع کامل
درس 5: روش کلی حل معادله درجه 2
درس 6: کاربردهای معادله درجه 2 در حل مسائل
درس 7: معادلات شامل عبارت‌های گویا و کاربردهای آن
نمونه سوالات امتحانی فصل 2
آزمون غنی‌سازی فصل 2
فصل 3: تابع
درس 1: رابطه
درس 2: مفهوم تابع
درس 3: ضابطه جبری تابع
درس 4: دامنه و برد
درس 5: نمودار تابع خطی (تابع درجه 1)
درس 6: نمودار تابع درجه 2
نمونه سوالات امتحانی فصل 3
آزمون غنی‌سازی فصل 3
آزمون نوبت اول
فصل 4: کار با داده‌های آماری
درس 1: گردآوری داده‌ها (مفاهیم اولیه)
درس 2: انواع متغیرها
درس 3: معیارهای گرایش به مرکز
درس 4: میانه
درس 5: مد
درس 6: معیارهای پراکندگی
نمونه سوالات امتحانی فصل 4
آزمون غنی‌سازی فصل 4
فصل 5: نمایش داده‌ها
درس 1: نمودارهای یک متغیره
درس 2: بازی با نمودارها
درس 3: نمودار جعبه‌ای
درس 4: نمودارهای چند متغیره
درس 5: نمودار راداری (عنکبوتی)
نمونه سوالات امتحانی فصل 5
آزمون غنی‌سازی فصل 5
آزمون نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات194
زبانفارسی
شابک978-600-337-274-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.