معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی

با کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی، دیگر برای برای موفقیت در آزمون‌های نهایی نگرانی نخواهید داشت. نجمه سادات موسوی بیوکی در این اثر کمک‌آموزشی موفق، مقدمات یادگیری صفر‌ تا صد دروس عربی پایه‌ی دهم را به زبانی ساده و روان برای دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی فراهم کرده است. همچنین آزمون‌های متنوع و تمرینات آماده‌شده در پایان هر درس، به شما در یادگیری عمیق و ماندگار مطالب درسی کمک خواهد کرد.

درباره‌‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی

موفقیت در آزمون‌های نهایی درس عربی، کار دشواری نیست؛ به‌ شرط آن در کنار مباحث نظری، تمرینات متنوع و کافی برای مرور و ارزیابی نقاط ضعف و قوت خود نیز در اختیار داشته باشیم. این همان امکانی‌ست که نجمه سادات موسوی بیوکی در کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی، برای دانش‌آموزان فراهم کرده. این مؤلف کتاب‌های کمک‌درسی، با تلفیق مطالب نظری دروس عربی در کنار رویکرد تمرینی، ظرفیت ویژه‌ای برای یادگیری بهتر مطالب و موفقیت در آزمون‌های پیش‌رو، آماده کرده است.

تهیه‌کنندگان کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1)، سعی دارند تا به‌کمک یک شیوه‌ی آموزشی جامع، ساده و درعین‌حال کارآمد، به تمامی دانش‌آموزان با هر میزان از سرعت یادگیری کمک کنند تا یک پله در موفقیت آزمونی پیشرفت داشته باشند. در این روش پربازده، در کنار معرفی هر درس و ارائه‌ی خلاصه‌ای از مطالب اساسی و نکات امتحانی، مجموعه‌ای از سوالات و تمرینات طبقه‌بندی‌شده بر اساس موضوع هر درس نیز آماده شده است. این سوالات که در قالب‌های مختلفی از جمله پاسخ تشریحی و چهارگزینه‌ای طراحی شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا با قالب‌های مختلف طرح سوال در آزمون‌های آینده آشنایی کافی داشته باشید و ضمن پاسخ دادن به سوالات، مطالب درس‌نامه‌ها را به شیوه‌ای عملی مرور کنید. همچنین در انتهای هر تمرین امتحانی یک پاسخ‌نامه‌ نیز قرار گرفته است. این پاسخ‌نامه براساس رویکرد‌های آموزشی اثر طراحی شده و مطالعه‌ی آن به ثبت عمیق‌تر مطالب ازپیش‌یادگرفته‌شده، کمک فراوانی می‌کند.

اما کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1)، یک بخش طلایی دیگر نیز دارد. شما در پایان یادگیری مطالب هر فصل و پس از پشت سر گذاشتن تمرینات امتحانی، یک نمونه آزمون شبیه‌سازی شده نیز در اختیار خواهید داشت. این آزمون‌ها با بارم‌بندی طراحی شده‌اند و فضای امتحانات برای شما تداعی می‌کنند. این آزمون‌ها نیز به لحاظ موضوعی طبقه‌بندی‌شده هستند و در مرور بهتر مطالب هر فصل تأثیر زیادی دارند. همچنین نویسندگان کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1)، یک بخش ویژه‌ی دیگر نیز به این اثر افزوده‌اند. این بخش با عنوان «آزمون‌های غنی‌سازی» ظرفیت بیشتری برای آمادگی در آزمون‌های چهارگزینه‌ای پیشرفته ازجمله کنکور را برای دانش‌آموز فراهم می‌کند و به دانش‌آموز برای شروع مقاطع تحصیلی بعد آمادگی بالاتری می‌بخشد. اما برای ارزیابی نهایی از مجموعه مطالب یادگرفته‌شده از کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1)، بخش دیگری در فصل پایانی کتاب قرار گرفته است. این قسمت با عنوان «آزمون‌های میان‌نوبت و پایان‌نوبت» مجموعه‌ی کاملی از سوالات طراحی‌شده در آزمون‌های سال گذشته را در اختیار شما می‌گذارد و امکان جمع‌بندی نهایی مجموعه مطالب و ارزیابی دقیق از سطح یادگیری شما فراهم می‌کند.

انتشارات گل واژه، ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌درسی این اثر ارزشمند را به دست شما می‌رساند.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی شده انتشارات گل واژه

«آموزش طبقه‌بندی شده» یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای یادگیری بهتر دروس پایه‌ی‌های دوم متوسطه است. این کتاب‌ها با تلاش انتشارات گل واژه، از ناشرین متخصص کتاب‌های کمک‌آموزشی، گردآوری و آماده شده و همان‌طور که از نام مجموعه پیداست، بر آموزش دروس براساس طبقه‌بندی موضوعی تکیه دارد. همچنین دیگر رویکرد اساسی کتاب‌های مجموعه‌ی گل واژه، یادگیری عمیق سرفصل‌ها و تثبیت مطالب با کمک آزمون‌های متنوع است. این آزمون‌ها با درجه‌ی سختی مختلف و در قالب‌های متنوعی از جمله پاسخ تشریحی، درست و غلط، پاسخ کوتاه و جای خالی طراحی شده‌اند و نقش بالایی بر ارزیابی دقیق میزان یادگیری و همچنین مرور موضوعات در ذهن دانش‌آموز دارند. مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی شده همچنین دارای نمونه سوالات جامع میان‌نوبت و پایان نوبت هستند که به جمع‌بندی مطالب یادگرفته‌شده در روز‌های نزدیک به امتحان کمک اساسی می‌کند. آزمون‌های پیشرفته‌ی چهارگزینه‌ای یا «تمرینات غنی‌سازی» نیز از دیگر بخش‌های جذاب و پرفایده‌ی این مجموعه است.

کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم متوسطه در رشته‌ی ادبیات و علوم انسانی از مطالعه‌ی این کتاب آموزنده، بهره خواهند برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات179
زبانعربی
شابک978-600-337-247-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.