معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هشتم

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هشتم

معصومه بخشی، رضا رسولیان، فاطمه رضوان نیا، نورانگیز روحانی، کامران غفاری اصل، گلگز محمدی اندرود و علی یوسف پور، مؤلفان کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هشتم، خلاصه‌ای از دروس علوم تجربی پایه‌ی هشتم را همراه نمونه‌سؤالات متنوع و پاسخ‌نامه‌های تشریحی در اختیار شما قرار داده‌اند.

درباره‌ی کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده علوم تجربی هشتم

درس علوم، یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین دروس در مقطع متوسطه‌ی اول است. دانش‌آموزان در این دوره با اساسی‌ترین مفاهیم علوم آشنا می‌گردند. همچنین درس علوم تجربی نقش به‌سزایی را در آینده‌ی تحصیلی دانش‌آموز ایفا می‌کند. چراکه بعدها به سه شاخه‌ی فیزیک، شیمی و زیست‌شناسی تبدیل می‌شود. اگر دانش‌آموزان درس علوم را در مقطع متوسطه‌ی اول به‌خوبی نیاموزند، احتمالاً بعدتر نیز در سه‌ رشته‌ی یادشده دچار مشکل می‌شوند.

یکی از راه‌هایی که از طریق آن می‌توان درس علوم تجربی را به‌خوبی یاد گرفت، استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی است. یکی از بهترین منابع موجود برای درس علوم پایه‌ی هشتم، کتابِ آموزش طبقه‌بندی‌شده علوم تجربی هشتم است. شما در این کتاب ابتدا با درس‌نامه‌هایی جامع روبه‌رو می‌شوید. در مرحله‌ی بعد، تمارین مختلف و متنوعی قرار دارند. شما با پاسخ دادن به این نمونه‌سؤالات، می‌توانید یادگیری خود را تثبیت کنید. لازم به ذکر است که پاسخ‌نامه‌ی کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده علوم تجربی هشتم تماماً تشریحی است.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده علوم تجربی هشتم نوشته‌ی معصومه بخشی، رضا رسولیان، فاطمه رضوان نیا، نورانگیز روحانی، کامران غفاری اصل، گلگز محمدی اندرود و علی یوسف پور به همت انتشارات گل‌واژه منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده

انتشارات گل‌واژه -ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی و کنکور- با انتشار مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی‌شده تلاش کرده تا به تثبیت و تعمیق یادگیری در دانش‌آموزان بپردازد. مؤلفان این سری، مراحل مختلف یادگیری را در نظر داشته‌اند و بر اساس آن‌ها قسمت‌های مختلف کتاب‌ها را تألیف کرده‌اند.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده علوم تجربی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

معصومه بخشی، رضا رسولیان، فاطمه رضوان نیا، نورانگیز روحانی، کامران غفاری اصل، گلگز محمدی اندرود و علی یوسف پور کتاب حاضر را برای دانش‌آموزان پایه‌ی هشتم که به دنبال کتابی کمک‌آموزشی برای درس علوم تجربی هستند، نوشته‌‌اند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مخلوط و جداسازی مواد
فصل 2: تغییرهای شیمیایی در خدمت زندگی
فصل 3: از درون اتم چه خبر
آزمون غنی سازی: فصل 1 تا 3
فصل 4: تنظیم عصبی
فصل 5: حس و حرکت
فصل 6: تنظیم هورمونی
فصل 7: الفبای زیست‌فناوری
فصل 8: تولید مثل در جانداران
آزمون غنی سازی: فصل‌های 4 تا 8
فصل 9: الکتریسیته
فصل 10: مغناطیس
فصل 11: کانی‌ها
فصل 12: سنگ‌ها
فصل 13: هوازدگی
آزمون غنی سازی: فصل‌های 11 تا 13
فصل 14: نور و ویژگی‌های آن
فصل 15: شکست نور
آزمون غنی سازی: فصل‌های 14 و 15
آزمون نوبت اول
آزمون نوبت دوم 1
آزمون نوبت دوم 2

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هشتم
نویسنده، ، ، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات226
زبانفارسی
شابک978-600-337-177-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هشتم

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده علوم تجربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.