معرفی و دانلود کتاب آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی به زبان ساده

عکس جلد کتاب آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی به زبان ساده
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی به زبان ساده

کتاب آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی به زبان ساده به قلم شیده مساح فرد، چگونگی و نحوه‌ی ثبت سفارش آسان در سایت ثبتارش را گام به گام به کاربران این سایت توضیح می‌دهد.

تا به امروز کتاب‌های بسیاری در حوزه‌ی آشنایی با واردات و همچنین ثبت سفارشات کالا به چاپ رسیده است، اما وجه تمایز این کتاب با دیگر کتب این حوزه در این است که شیده مساح فرد از شروع پروژه ثبتارش به ‌صورت الکترونیکی، با متقاضیانی که با مسائل اولیه و ساده ثبت سفارش الکترونیکی مشکل داشتند، رو به‌ رو بوده لذا در این کتاب در تلاش است تا به تمامی پرسش‌های کاربران پاسخ داده و مسیر صفر تا صد ثبت سفارش کالا در سیستم را به زبانی ساده در اختیار شما قرار دهد.

بنابراین هر کاربری با مطالعه کتاب آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی به زبان ساده، می‌تواند به‌ سادگی و بدون هیچ مشکلی، در سایت مذکور ثبت کالا انجام دهد.

در بخشی از کتاب آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی به زبان ساده می‌خوانیم:

در صورتی که درخواست با نوع قرارداد FOB باشد و پس از مدتی نیاز به ثبت حمل آن داشته باشید، در ثبت سفارش جدید و افتتاح وارد شده و این بار در قسمت «نوع درخواست» به جای کالا، گزینه‌ی حمل را برگزیده و اطلاعات مربوط به آن را ثبت و به جای پروفرم، فاکتور حمل را اسکن ‌نمایید.

از سال 1393 فاز جدید کارشناسی ثبت سفارش خودکار کلید خورده و در دو مرحله بیش از 3500 تعرفه به صورت خودکار توسط خود بازرگان قابل کارشناسی و تایید نهایی است و تغییرات در درخواست از طریق فیلد ویرایش در قسمت ثبت کالا امکان‌پذیر شده است. پس از ثبت هر ثبت سفارش باید از طریق فیلد «پیگیری ثبت سفارشات» وارد شده و در صورت عدم تأیید کارشناس پس از رفع نقص، کلید «ذخیره و رفع نقص» را فشرده تا درخواست دوباره در کارتابل کارشناس رؤیت گردد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مؤلف
تاریخچه ثبت سفارش
ثبت سفارش کالا
چگونگی انجام ثبت سفارش کالا
انواع ثبت سفارش
ثبت سفارش ورود موقت کالا
معرفی نماینده
نکات مهم در خصوص انواع قراردادهای حمل (اینکوترمز) مورد استفاده در ثبت سفارش کالا
اینکو ترمز
انواع گروه‌های کالایی
ثبت سفارش تعرفه‌های ترجیحی دو جانبه بین ایران و نه کشور دنیا
منابع و مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی به زبان ساده
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات38
زبانفارسی
شابک978-964-468-496-8
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک، کتاب‌های اقتصاد
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی به زبان ساده

برای دریافت کتاب آموزش عملی ثبت سفارش الکترونیکی به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.