معرفی و دانلود کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر: ویژه کودکان سنین پیش از دبستان

عکس جلد کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر: ویژه کودکان سنین پیش از دبستان
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر: ویژه کودکان سنین پیش از دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر: ویژه کودکان سنین پیش از دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر: ویژه کودکان سنین پیش از دبستان

کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر: ویژه کودکان سنین پیش از دبستان نوشته بنفشه شکوهی، با زبانی ساده و روان، همراه با تصویرسازی‌های زیبا به کودکان نحوه کار با کامپیوتر را آموزش می‌دهد.

موضوع کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر چیست؟

دنیای امروز مبتنی بر تکنولوژی است و اغلب کارها با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز انجام می‌شود، بنابراین از اهمیت یادگیری کامپیوتر نباید غافل شد. امروزه چه بزرگسالان و چه کودکان نیاز به یادگیری مهارت‌های پایه‌ای کامپیوتر دارند. از این رو هر چه سریع‌تر اصول اولیه آن را بیاموزند، به همان سرعت نیز مفاهیم پیشرفته را یاد خواهند گرفت.

آموزش اصول کامپیوتر به کودکان کمک می‌کند تا آن‌ها در آینده مباحث مربوط به این رشته را بهتر بیاموزند. کودکان از کامپیوتر برای بازی‌های آموزشی، سرگرمی، ارتباط با دوستان و تکالیف مدرسه استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر این است از حالا شیوه استفاده صحیح از کامپیوتر را یاد بگیرند و به کار ببندند.

اهمیت آموزش اصول کامپیوتر به یک کودک به اندازه یاد دادن خواندن و نوشتن است. باید بدانید که یادگیری کامپیوتر به هیچ وجه نباید جلوی یادگیری مهارت‌های اصلی زندگی کودک را بگیرد. با تحقیقاتی که صورت گرفته آموزش کامپیوتر به کودکان زیر 4 سال توصیه نمی‌شود زیرا بهتر است انرژی کودک معطوف به یادگیری مهارت‌های زبانی، حرکتی، بازی و ... شود.

کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان پیش از دبستان بسیار آموزنده و کارآمد است و با استفاده از این کتاب به آسانی می‌توانند مباحث مربوط به کامپیوتر را یاد بگیرند.

در بخشی از کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر می‌خوانیم:

حافظه به طور کلی قسمتی است که دارای فضا و مکانی برای ذخیره یا نگهداری اطلاعات می‌باشد.

هارد دیسک: حافظه‌ای است که داخل کیس قرار گرفته است و ظرفیت (جای) زیادی دارد یعنی می‌توان مقدار زیادی از اطلاعات (مانند: نقاشی، نوشته، موسیقی، فیلم یا کارتون و...) را روی آن ذخیره یا نگهداری کرد.

سی دی و دی وی دی: دو نوع حافظه هستند که می‌توان روی آن‌ها اطلاعات ذخیره کرد و سپس با قرار دادن، در داخل کیس اطلاعات را مشاهده کرد. باید توجه داشت فضایی که دی وی دی در اختیار ما قرار می‌دهد بیشتر از سی دی می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

سخنی با والدین
کاربردهای کامپیوتر
شناخت انواع کامپیوتر
تعریف کامپیوتر و معرفی اجزاء آن
روشن و خاموش کردن کامپیوتر
تعریف پردازنده
انواع حافظه
1. مبانی ویندوز
2. کار با برنامه paint یا نقاشی
3. کار با برنامه WordPad

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر: ویژه کودکان سنین پیش از دبستان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مرجع علم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-8265-08-5
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر: ویژه کودکان سنین پیش از دبستان

حامده انزانی
۱۴۰۲/۲/۲۲
طراحی و گرافیک و مطالب آموزشی کتاب مناسب کودکان بود🙏
الهه
۱۴۰۱/۹/۱۷
بهترین کتاب اموزشی برای دوره پیش دبستان و اول ابتدایی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر: ویژه کودکان سنین پیش از دبستان

برای دریافت کتاب آموزش مهارت‌های کامپیوتر: ویژه کودکان سنین پیش از دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.