معرفی و دانلود کتاب آموزش نرم‌ افزار الگوساز جمینی

عکس جلد کتاب آموزش نرم‌ افزار الگوساز جمینی
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش نرم‌ افزار الگوساز جمینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش نرم‌ افزار الگوساز جمینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش نرم‌ افزار الگوساز جمینی

کتاب آموزش نرم‌ افزار الگوساز جمینی نوشته‌ی فاطمه عرب یوسف آبادی، نرم‌افزار جمینی که یک ابزار قدرتمند برای طراحی الگوی لباس محسوب می‌شود را آموزش می‌دهد. به کمک این نرم‌افزار می‌توان به‌سادگی، پیچیده‌ترین الگوهای لباس را طراحی کرد.

درباره‌ی کتاب آموزش نرم‌افزار الگوساز جمینی

کتاب آموزش نرم‌افزار الگوساز جمینی اثر فاطمه عرب یوسف آبادی، آموزشی گام‌به‌گام و جامع از نرم‌افزار طراحی الگوی جمینی ارائه می‌دهد. نرم‌افزار جمینی یک برنامه‌ی گرافیکی است که به طراحان لباس و خیاطان این امکان را می‌دهد تا الگوی هر لباسی را در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین دقت رسم نمایند. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این برنامه این است که می‌توان الگوهای ساخته‌شده را با سایزهای مختلف تطبیق داد و همچنین سایزهای دلخواه خود را به جدول سایزبندی برنامه اضافه کرد.

ابزار الگوساز جمینی که در کتاب حاضر مفصلاً به آن پرداخته شده است، قابلیت‌های فراوانی دارد. طراحان لباس می‌توانند با به‌کارگیری این نرم‌افزار، قبل از هر گونه برش و تغییر در پارچه‌ی لباس، الگوی لباس را طراحی و تست و از کیفیت نتیجه اطمینان حاصل کنند. به این ترتیب، در وقت و هزینه به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی می‌شود. طراحی‌های انجام‌شده در این برنامه قابلیت آرشیو شدن دارند و همچنین نتیجه‌ی کار، با فرمت‌های مختلف در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

کتاب آموزش نرم‌افزار الگوساز جمینی شامل ده فصل است. فصل نخست مربوط به «ابزارها» است که محیط کاربری نرم‌افزار را نشان می‌دهد. فصل دوم «ابزار قطعه» نام دارد و کارهایی مثل تراز کردن، قفل کردن قطعه، تغییر اندازه‌ی الگو و... را توضیح می‌دهد. اسم فصل سوم «ابزار شکل‌دهی» است و مفاهیمی مثل اوازمان، تنظیم نقطه‌ی مرجع و... را بررسی می‌کند. چهارمین فصل کتاب در مورد «ابزار رسم» است که انواع رسم‌های قابل اجرا در نرم‌افزار مثل رسم خط آزاد، رسم منحنی و... را یاد می‌دهد. فصل پنجم با عنوان «ابزار پوشاک»، پنس، ایجاد پیلی، چرت فاصله‌ای و... را آموزش می‌دهد. فصل ششم «ابزار سایزبندی» است و عناوینی مثل مجموعه‌ی سایز، یکدست کردن سایزبندی و... زیرمجموعه‌ی این فصل هستند.فصل هفت کتاب آموزش نرم‌افزار الگوساز جمینی، در رابطه با «ابزار اندازه‌گیری» است و انواع اندازه‌گیری مثل اندازه‌گیری فاصله‌ی دو نقطه، مساحت قطعه، زاویه بین سه نقطه و... در آن مورد بررسی قرار می‌گیرند. هشتمین فصل «ابزار ساخت الگو به صورت دستی» نام دارد و عناوینی مثل عملیات هندسی و ویرایش، حذف مرحله و... را شامل می‌شود. فصل نهم که در مورد «کاربرد پلاتر و تنظیمات الگو» است رسم قطعات الگو روی پلاتر ، ذخیره‌ی تنظیمات پلاتر، دستیار اینترنتی و... را شرح می‌دهد. در انتها فصل دهم، با عنوان «ترسیم دامن»، در قالب یک تمرین پیشنهادی آورده شده تا مخاطب با رسم یک دامن مولر در سایز مشخص بتواند میزان یادگیری‌اش را محک بزند.

کتاب آموزش نرم‌افزار الگوساز جمینی به همت مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ و نشر رسیده است.

کتاب آموزش نرم‌افزار الگوساز جمینی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آموزش نرم‌افزار الگوساز جمینی نوشته‌ی فاطمه عرب یوسف آبادی، به خیاطان و طراحان لباس پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش نرم‌ افزار الگوساز جمینی می‌خوانیم

انتخاب قطعات تغییر حالت (مد کشش) و چرخش قطعه (مد چرخش):

برای اینکه بتوانید یک قطعه را انتخاب کنید، به وسیله‌ی موشواره روی قطعه کلیک کنید. بعد از انتخاب قطعه اطراف آن مربع‌های سبز رنگ ایجاد می‌شود که می‌توانید توسط این مربع‌ها فرم قطعه را با استفاده از کلیدهای کمکی shift یا ctrl تغییر دهید و برای چرخش قطعه ابزار مد چرخش را انتخاب کنید. با دو بار کلیک روی قطعه وارد مد چرخش می‌شوید. قطعه زمانی از مد چرخش خارج می‌شود که روی قطعه‌ی دیگر یا محیط کلیک کنید، هنگامی که چند قطعه با همدیگر انتخاب شوند با نگه داشتن کلید کمکی shift را نگه دارید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ابزارها
فصل دوم: ابزار قطعه
فصل سوم: ابزار شکل‌دهی
فصل چهارم: ابزار رسم
فصل پنجم: ابزار پوشاک
فصل ششم: ابزار سایزبندی
فصل هفتم: ابزار اندازه‌گیری
فصل هشتم: ابزار ساخت الگو (دستی)
فصل نهم: کاربرد پلاتر و تنظیمات الگو
فصل دهم: ترسیم دامن (تمرین پیشنهادی)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش نرم‌ افزار الگوساز جمینی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات151
زبانفارسی
شابک978-622-218-483-4
موضوع کتابکتاب‌های مد و پوشاک، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش نرم‌ افزار الگوساز جمینی

Mobina Farkhary
۱۴۰۲/۱۱/۳
کتاب خیلی کاربردی با قیمت خیلی خوبی هست خیلی ممنون
فاطمه دهقانی
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتاب خوبیه و جامع توضیح داده
Zohreh
۱۴۰۲/۹/۱۱
خیلی خوب و کامل جامع هست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آموزش نرم‌ افزار الگوساز جمینی

برای دریافت کتاب آموزش نرم‌ افزار الگوساز جمینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.