معرفی و دانلود کتاب آموزش نرم افزار مارولس دیزاینر: طراحی سه بعدی لباس

عکس جلد کتاب آموزش نرم افزار مارولس دیزاینر: طراحی سه بعدی لباس
قیمت:
۱۱۰۰۰۰ ۹۹,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش نرم افزار مارولس دیزاینر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش نرم افزار مارولس دیزاینر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش نرم افزار مارولس دیزاینر: طراحی سه بعدی لباس

سجاد حسنی خلفلو در کتاب آموزش نرم افزار مارولس دیزاینر به صورت تصویری این نرم‌افزار (مارولس دیزاینر) را به مخاطب می‌شناساند. گفتنی‌ست سطح کتاب حاضر به شکلی است که علاوه بر خوانندگان حرفه‌ای برای خوانندگان مبتدی نیز مناسب است.

درباره‌ی کتاب آموزش نرم‌افزار مارولس دیزاینر

کتاب آموزش نرم‌افزار مارولس دیزاینر با زبانی ساده و بهره‌گرفتن از تصاویر راهنما به آموزش این نرم‌افزار می‌پردازد. این دو ویژگی کتاب حاضر موجب می‌شود که برای هنرجویان مبتدی نیز مورداستفاده قرار گیرد.

نرم‌افزار مارولس دیزاینر (Marvelous Designer7) از جمله نرم‌افزارهای مفید در زمینه‌ی طراحی سه‌بعدی لباس است. از ویژگی‌های این نرم‌افزار این است که سرعت طراحی را بالا می‌برد، کار با آن ساده است و قابلیت ویرایش الگوها را دارد. مارولس دیزاینر خاصیت‌های فیزیکی پارچه‌ها مانند کشش، ضخامت، چگالی و... را نیز در طراحی مورد توجه قرار می‌دهد. این ویژگی دقت در شبیه‌سازی مدل‌های طراحی‌شده را افزایش می‌دهد. این نرم‌افزار برای پدید آوردن طرح‌های ساده‌ترین پیراهن‌ها و پیچیده‌ترین لباس‌ها کاربرد دارد.

از ویژگی‌های دیگر مارولس دیزاینر باید به سه‌بعدی بودن محیط آن اشاره کرد. در این نرم‌افزار هنرجو می‌تواند در محیطی سه‌بعدی طرح‌های ذهنی خود را بر روی مانکن مورد نظر پیاده کند.

مارولس دیزاینر به خاطر رویکرد خلاقش که مبتنی‌ بر الگوست، مورد استفاده‌ی استودیوهای معروف دنیا نیز قرار گرفته و در ساختن فیلم‌ها، بازی‌ها و انیمیشن‌هایی مانند هابیت و تن‌تن از آن بهره گرفته شده است.

مؤلف کتاب، سجاد حسنی خلفلو، تلاش دارد تا از ابتدایی‌ترین مطالب شروع کند، بنابراین فصل اول کتاب به موضوع «نصب و اجرای نرم‌افزار» اختصاص دارد و نویسنده در این بخش به جزئیاتی مانند نصب نرم‌افزار، اجرای نرم‌افزار، جلوگیری از اتصال نرم‌افزار به اینترنت، کاربرد کلیدهای ماوس، کاربرد صفحه‌کلید و... می‌پردازد. در فصل‌های بعدی نیز تمام جزئیات را برای هنرجو توضیح می‌دهد. برای مثال در فصل ششم کتاب که به «کار با ابزارهای سه‌بعدی» مربوط است، شیوه‌ی کار با تمامی ابزارها را برای هنرجو شرح می‌دهد. برخی از عناوین این فصل عبارت اند از: چیدمان الگو، کار با ابزار سوزن ته‌گرد، اندازه‌گیری مانکن، پین کردن گروهی، تا زدن پارچه و... .

هنگامی که نویسنده از آموزش نرم‌افزار فارغ می‌شود، روش ذخیره کردن طرح را نیز به صورت عکس و پروژه به هنرجو می‌آموزد (فصل دهم). تمام مراحل گفته‌شده و تمام فصل‌های کتاب با تصویرهایی از صفحه‌ی کامپیوتر و فضای نرم‌افزار همراه است. این تصویرها ابهامات هنرجو را برطرف می‌کند و موجب می‌شود تا تمام مراحل را به سادگی بیاموزد.

در پایان، فصل یازدهم کتاب آموزش نرم‌افزار مارولس دیزاینر، سؤالات چهارگزینه‌ای را در بر می‌گیرد. این سوالات اولاً برای خودسنجی هنرجو بسیار مفید است، ثانیاً نمونه‌ای است برای آزمون‌های چهارگزینه‌ای دیگر.

کتاب آموزش نرم‌افزار مارولس دیزاینر مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای دانشجویان و هنرجویان رشته‌ی طراحی مد و لباس، طراحان بازی، انیمیشن و جلوه‌های ویژه، فعالان حوزه‌ی گرافیک، معماری و طراحی دکوراسیون و کسانی که می‌خواهند به صورت خودآموز، نرم‌افزار مارولس دیزاینر را بیاموزند، مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش نرم افزار مارولس دیزاینر: طراحی سه بعدی لباس
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات241
زبانفارسی
شابک978-600-124-909-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن، کتاب‌های مد و پوشاک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۰۰۰۰ ۹۹,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش نرم افزار مارولس دیزاینر

برای دریافت کتاب آموزش نرم افزار مارولس دیزاینر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.