معرفی و دانلود کتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019

برای دانلود قانونی کتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019

در کتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019، نوشته‌ی سید ابراهیم موسوی پور، با صفر تا صد کار با این نرم‌افزار کاربردی آشنا می‌شوید و ترفندهای گوناگون نرم‌افزار اکسل را گام‌به‌گام و با ارائه‌ی تصاویری ملموس از محیط این برنامه یاد خواهید گرفت.

درباره‌ی کتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019

نرم‌افزار اکسل (Microsoft Excel) یک صفحه‌ی گسترده (Sheet Spread) است که با هدف جمع‌آوری، ترتیب دادن و پردازش اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. اطلاعات این برنامه شامل داده‌های متنی، عددی، تاریخ و... می‌شود که در یک برگه‌ی اکسل به‌شکل جدولی ذخیره می‌گردند. این برنامه برای تهیه‌ی هرگونه فهرستی کاربردی است، چه آن فهرست نام مشتریان یک فروشگاه باشد، چه لیست هزینه‌های ماهیانه‌ی شما یا فهرست دانش‌آموزان و دانشجویان یک کلاس درس.

برای یادگیری آسان و آشنایی کامل با محیط این برنامه، کتاب‌های آموزشی تصویری یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند. در کتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019، تألیف سید ابراهیم موسوی پور، کار با این برنامه را به‌شکل کاملاً جامع و طبقه‌بندی‌شده یاد می‌گیرید و با ترفندهای گوناگون آن از جمله قابلیت برنامه‌نویسی در اکسل، استفاده از اکسل برای محاسبات عددی، استفاده از فرم ورود اطلاعات، پرکاربردترین کلیدهای میانبر در اکسل 2019 و ده‌ها مهارت مقدماتی و پیشرفته‌ی دیگر آشنا می‌شوید. علاوه‌براین کتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019 به‌طور کامل امکانات جدید نسخه‌ی 2019 این برنامه را برای شما شرح خواهد داد. این کتاب از سوی مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019 مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کلیه‌ی افرادی که برای محاسبات اداری و شغلی خود نیاز به یادگیری برنامه‌ی اکسل دارند، توصیه می‌شود.

با سید ابراهیم موسوی پور بیشتر آشنا شویم

سید ابراهیم موسوی‌پور (متولد سال 1362) صاحب‌نظر زمینه‌ی رایانه و نرم‌افزار، و نویسنده‌ی چندین و چند کتاب آموزشی ارزنده در این حیطه است. از میان این کتاب‌ها می‌توان به عناوینی چون «آموزش پیشرفته‌ی 2019 Microsoft Office Word»، «آموزش جامع Microsoft Azure»، «نسل جدید اینترنت» و «آموزش پیشرفته‌ی اکسل 2019» اشاره نمود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات219
زبانفارسی
شابک978-622-218-418-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019

برای دریافت کتاب آموزش پیشرفته اکسل 2019 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.