معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی نرم افزار LastPass

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی نرم افزار LastPass
قیمت:
۳۶۰۰۰ ۳۲,۴۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار LastPass و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار LastPass و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار LastPass

سید رضا روح‌الامینی در کتاب آموزش کاربردی نرم افزار LastPass چگونگی استفاده از نرم‌افزار LastPass را آموزش می‌دهد و همچنین به بیان کاربرد آن در ایمن‌سازی سیستم‌های کامپیوتری می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار LastPass

در دنیای امروز؛ سیستم‌های کامپیوتری در انواع و اقسام گوناگون به زندگی و محل کار ما راه پیدا کرده‌‌اند و به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌اند. این ماشین‌های عصر دیجیتال، هم‌زمان با شیرینی و آسایشی که با خود برایمان به‌همراه آورده‌اند، ما را دچار چالش‌ها و مسائلی نیز کرده‌اند. آن‌ها حافظ بسیاری از اسرار و اطلاعاتِ ما، از جمله اطلاعات مهم و محرمانه‌ای چون رمز عبور حساب‌های بانکی، حساب‌های شخصی در صفحات مجازی، رمز عبور آدرس ایمیل و بسیاری اطلاعات دیگر گشته‌اند. وجود هرگونه آسیب‌پذیری و ضعف امنیتی در این سیستم‌های اطلاعاتی، آن‌ها را در معرض آسیب ناشی از اعمال خرابکارانه‌ی هکران قرار می‌دهد. منظور از اعمال خرابکارانه‌؛ فعالیت‌های غیرمجازی مثل دسترسی به اطلاعات، استفاده، افشا، خراب‌کردن، تغییردادن و دستکاری اطلاعات کاربران هستند.

سیدرضا روح‌الامینی دشتی‌خوانی در کتاب خود با عنوان آموزش کاربردی نرم‌افزار LastPass: مدیریت رمز و ورود یکپارچه شخصی، یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای مدیریت رمز عبور با نام LastPass را در راستای ایمن‌سازی و حفاظت از سیستم‌های اطلاعاتی آموزش می‌دهد.

نرم‌افزار LastPass یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای مدیریت رمز عبور در جهان است! این نرم‌افزار در بسیاری از ویژگی‌ها با سایر نرم‌افزارهای مدیریت پسورد مشترک است اما آنچه این نرم‌افزار را از سایر نرم‌افزارهای مشابه‌اش متمایز می‌کند؛ یکی پیشرو بودن آن در برخی ویژگی‌هاست، و دوم اینکه تعدادی از ویژگی‌های قبلی را به میزان قابل‌توجهی بهبود داده است.

بارز‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار LastPass، عبارت‌اند از:

  • رفع مشکل فراموش‌کردن پسورد
  • پرکردن فرم‌ها و فیلدهای مربوط به مشخصات به‌طور خودکار
  • حفاظت از پسورد
  • محیط ساده و کاربرپسند
  • دارای دیتابیس آنلاین و در دسترس
  • دسترسی به‌داده‌های خود و مدیریت آن‌ها از چندین کامپیوتر
  • پشتیبانی از مرورگرهای مختلف

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و جالب‌توجه کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار LastPass، امکان یادگیری آن در کم‌ترین زمان ممکن است. درواقع این کتاب جنبه‌ی مکمل و کاربردی دارد و با حجم کم، زبان ساده و بیان کاربردی خود برای کاربر معمولی سیستم کامپیوتری که دغدغه‌ی تأمین امنیت سیستم و حفاظت از اطلاعات خود را دارد، سودمند است.

کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار LastPass را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران که ناشر تخصصی کتب علمی دانشگاهی، علوم پایه و به‌ویژه علوم کامپیوتر و انفورماتیک است منتشر و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار LastPass برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آموزش کاربردی نرم‌افزار LastPass برای دو گروه مناسب است. در وهله‌ی اول برای آن‌هایی که می‌خواهند صفر تا صد نرم‌افزار LastPass را یاد بگیرند و دوم برای آن‌هایی که دغدغه‌ی امنیت در فضای مجازی را دارند.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی نرم افزار LastPass می‌خوانیم

سیستم به معنی مجموعه‌ای از اجزا است که برای رسیدن به هدف خاصی در کنار هم جمع شده‌اند. درواقع سیستم مدیریت امنیت اطلاعات نیز از مجموعه‌ای از اجزا تشکیل شده است که برای رسیدن به هدف خاصی، که در اینجا برقراری و مدیریت امنیت اطلاعات سازمان یا شرکت شما است، در کنار هم جمع شده‌اند. سیستم مدیریت امنیت یک ساختار استاندارد و تعریف شده است و این بدین معنا است که ما به خودی خود نمی‌توانیم تعیین کنیم چگونه اطلاعات باید امن شوند و یک معیار و پایه و اساس برای این کار باید تعریف شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: نصب نرم‌افزار LastPass
فصل دوم: ورود به برنامه
فصل سوم: آشنایی با محیط برنامه
فصل چهارم: ابزارها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی نرم افزار LastPass
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-622-218-262-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های هک و امنیت
قیمت نسخه الکترونیک
۳۶۰۰۰ ۳۲,۴۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی نرم افزار LastPass

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی نرم افزار LastPass

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی نرم افزار LastPass و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.