معرفی و دانلود کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم: برنامه نویسی با C#.NET

عکس جلد کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم: برنامه نویسی با C#.NET
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۴۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم: برنامه نویسی با C#.NET

عین الله جعفرنژاد قمی در کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم از فناوری قدرتمندی سخن می‌گوید که با استفاده از زبان سی شارپ به طراحی و پیاده‌سازی صفحات وب کمک کرده است. در این کتاب با ذکر مثال‌های متعدد نحوه‌ی برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت را در محیط برنامه‌هایی چون ویژوال استودیو می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب آموزش گام به گام ASP. NET - ویراست چهارم

ما در عصر تولید نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های وب قرار داریم؛ عصری که جهان وب در شکل‌‍گیری ارتباطات موجود در آن نقش پررنگ و برجسته‌ای دارد. بنابراین در چنین روزگاری که همه‌ی ما بخش زیادی از وقتمان را در فضای مجازی سپری می‌کنیم، داشتن وب‌سایت برای سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و... امری ضروری به نظر می‌رسد. به همین سبب، امروزه طراحی و پیاده‌سازی صفحات وب یک حوزه‌ی تخصصی و حرفه‌ای مهم است که آینده‌ی کاری درخشانی دارد. قرار است در کتاب آموزش گام به گام ASP. NET - ویراست چهارم، به صورت خودآموز و با ارائه‌ی مثال‌های متنوع با فناوری ویژه و پرقدرتASP.NET آشنا شوید تا از طریق زبان برنامه‌نویسی سی شارپ، اجرا و پیاده‌سازی صفحات وب را بیاموزید.

مدیریت داده‌ها و عملکرد پایگاه داده یکی دیگر از بخش‌های مهم کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم است. عین الله جعفرنژاد قمی قبل ار پرداختن به ASP.NET مفهوم پایگاه داده و پایداری این پایگاه‌ها را توضیح می‌دهد. پایگاه داده‌ها از نظر فیزیکی فایل‌هایی هستند که در سیستم‌های کامپیوتری برای ذخیره و بازیابی داده‌ها به کار می‌روند. اپلیکیشن‌ها مستقیم نمی‌توانند این فایل‌ها را دستکاری کنند، بلکه برای پردازش این فایل‌ها، فرمان‌هایی را به سیستم‌های مدیریت پایگاه داده صادر می‌کنند. بنابراین سیستم‌های مدیریت پایگاه داده، واسط میان کاربران و پایگاه داده هستند.

ASP. NET درحقیقت یک چارچوب است که به توسعه‌ی نرم‌افزارها کمک می‌کند و همه‌ی سرویس‌هایی را که در ساخت اپلیکیشن‌های وبِ مدرن مورد نیاز است تأمین می‌نماید. این امکان در کنار زبان برنامه‌نویسی سی شارپ که در ساخت انواع گوناگونی از اپلیکیشن‌ها کاربرد دارد، به شما امکانات ویژه‌ای خواهد داد. به‌علاوه، برای پیاده‌سازی صفحات وب استفاده از پایگاه داده اهمیت زیادی دارد و تنها با کمک آن است که می‌توانید به ذخیره‌ی اطلاعات محصولات گوناگون بپردازید. عین الله جعفرنژاد قمی در کتاب حاضر به شما آموزش خواهد داد که چطور از پایگاه داده برای ذخیره و بازیابی اطلاعات استفاده کنید. فراموش نکنید که مثال‌های موجود در این کتاب با اهداف آموزشی خاصی طراحی شده‌اند، بنابراین مطالعه‌ و اجرای دقیق آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

از دیگر ابزارهای معرفی شده در این کتاب باید به ویژوال استودیو اشاره کرد که محیط یک‌پارچه‌ای در جهت توسعه‌ی وب است و امکان برنامه‌سازی به چندین زبان را برای شما فراهم می‌کند. در نهایت، در این کتاب روش ایجاد پروژه‌ی ASP.NET در ویژوال استودیو را به‌طور کامل آموزش می‌بینید.

کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم را انتشارات علوم رایانه منتشر کرده و در دسترس عموم علاقه‌مندان به مباحث تخصصی برنامه‌نویسی قرار داده است.

کتاب آموزش گام به گام ASP. NET - ویراست چهارم مناسب چه کسانی است؟

طراحان وب‌سایت، برنامه‌نویسان و دانشجویان رشته‌های مرتبط با کامپیوتر و نرم‌افزار می‌توانند از مطالب کاربردی و جامع این کتاب استفاده کنند.

با عین الله جعفرنژاد قمی بیشتر آشنا شویم

عین الله جعفرنژاد قمی، متولد 1339، نویسنده و مترجم ده‌ها عنوان کتاب‌ در حوزه‌ی کامپیوتر است. جعفرنژاد دوره‌ی کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی نرم‌افزار در دانشگاه فردوسی مشهد گذرانده و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او همچنین دکترای مهندسی رایانه، در گرایش نرم‌افزار دارد.

در بخشی از کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم: برنامه نویسی با C#.NET می‌خوانیم

قبل از ارائه‌ی مثالى در مورد اعتبارسنجى عبارات منظم، لازم است اطلاعاتى در مورد این عبارات داشته باشیم. عبارات منظم، ابزار پیشرفت‌هاى براى تطبیق الگوهای خاص هستند. در ویژوال استودیو نت، برنامه‌نویسان مى‌توانند عمل جستجو و جایگزینى را از طریق عبارات منظم انجام دهند. کل یک زبان را مى‌توان یک عبارت منظم دانست.

تمام عبارات منظم از دو نوع کاراکتر تشکیل شده‌اند که عبارت‌اند از: لیترال‌ها و متاکاراکترها. لیترال‌ها کاراکتر تعریف‌شده‌ى خاصى هستند. به‌عنوان مثال، وقتى کاراکترى مثل "x" را جستجو مى‌کنید، دقیقاً همان کاراکتر را مى‌یابید. متاکاراکترها علائمى مثل * و ? هستند که هر کاراکترى به جاى آن‌ها قرار مى‌گیرد. به‌عنوان مثال، منظور از *.* تمام فایل‌هاى موجود در دیسک است. نقطه، یک لیترال و * متاکاراکتر است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمات طراحی وب
فصل دوم: کنترل‌های ورودی - خروجی
فصل سوم: کنترل‌های رادیویی، انتخابی و لیست‌ها
فصل چهارم: مدیریت داده‌ها با پایگاه داده
فصل پنجم: برنامه‌نویسی پایگاه داده با ADO.NET
فصل ششم: ارتباط بین صفحات وب و استفاده از Master Page
فصل هفتم: اعتبارسنجی فرم‌های وب و عبارت منظم
فصل هشتم: طراحی و پیاده‌سازی فروشگاه اینترنتی
واژه‌نامه‌ی انگلیسی به فارسی
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم: برنامه نویسی با C#.NET
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات علوم رایانه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات273
زبانفارسی
شابک978-600-205-192-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۴۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم

TAG
۱۴۰۲/۱۱/۸
باید جامع تر تدریس میکرد، ado. net و sql server رو نگفته بود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم

برای دریافت کتاب آموزش گام به گام ASP.NET - ویراست چهارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.