معرفی و دانلود کتاب آن دور دورها

عکس جلد کتاب آن دور دورها
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آن دور دورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آن دور دورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آن دور دورها

کتاب آن دور دورها نوشته‌ی کیل اتکینسن، ماجراجویی‌های دختر بچه‌ای به نام جو را همراه با پدرش به تصویر می‌کشد. آن‌ها کنار دریا زندگی می‌کردند و پدر مسئول رساندن نامه به موجودات دریایی بود. جو از دریا می‌ترسید و هیچوقت به آنجا نرفته بود ولی به دلیل وقوع اتفاقی مجبور می‌شود به آنجا برود. آیا او موفق می‌شود تا ترس‌هایش را کنار بگذارد؟!

موضوع کتاب آن دور دورها (Off & away) چیست؟

جو دختر بچه‌ای بود که با پدرش در جایی دور در کنار دریا زندگی می‌کردند. اگر در وسط دریا زندگی کنید چگونه می‌توانید از طریق پست نامه و بسته‌های خود را دریافت کنید؟! در دریا جایی بود که تمام پیغام‌ها در بطری جمع می‌شدند. پدر به دریا می‌رفت و این بطری‌‌ها را به صاحبشان می‌رساند. جو از چیزهایی که ممکن بود زیر دریا باشد می‌ترسید به همین دلیل هیچوقت با پدرش به دریا نرفته بود.

ناگهان پدر بیمار شد و باید در خانه می‌ماند. به همین دلیل جو باید به ترسش غلبه می‌کرد، به دریا می‌رفت و بطری‌‌ها را به صاحبشان می‌رساند. او در این راه ماجراها و اتفاقات زیادی را تجربه می‌کند. برای اینکه بدانید جو در این راه موفق می‌شود یا نه، داستان مهیج کتاب را دنبال کنید.

کیل اتکینسن (Cale Atkinson) با داستان «آن دور دورها» قصد داشته تا به کودکان بیاموزد که خیلی از ترس‌هایشان در زندگی بی‌دلیل و تنها زایده‌ی فکر و خیال آن‌هاست. این قصه با بیانی دلنشین به کودکان یاد می‌دهد که نباید اجازه دهند ترس‌ها‌ مانع انجام کارها و موفقیتشان شوند. آن‌ها باید مانند جو شجاع باشند، همانطور که جو در این کتاب با رفتن به دریا، ترس‌هایش از بین رفت و دوست‌هایی جدید در آنجا پیدا کرد.

کتاب آن دور دورها مناسب چه کسانی است؟

این داستان مهیج با تصاویری جذاب برای کودکان 3 تا 7 سال آموزنده و دوست داشتنی است.

در بخشی از کتاب آن دور دورها می‌خوانیم:

زانوهای جو مثل عروس دریایی می‌لرزیدند
و پروانه‌های دریایی توی دلش بال‌بال می‌زدند.
جو یواش یواش و یکی یکی بطری‌ها
برد توی قایق
بعد نفس عمیقی کشید...
و راه افتاد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آن دور دورها
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462-530-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آن دور دورها

جیل ایرانی
۱۴۰۲/۸/۵
موضوع کتاب جالبه و تصویرگری خیلی خوبی داره ولی بنظر من این همه اشاره به هیولاها خصوصا اون نقاشی‌های زیاد ترسناک از هیولاهای بزرگ زیر آب، برای ما بامزه‌اس ولی می‌تونه برای یه بچه کوچولو ترسناک باشه خصوصا بچه‌های درونگرا با قوه تخیل بالا.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آن دور دورها

برای دریافت کتاب آن دور دورها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.