معرفی و دانلود کتاب آیلار

عکس جلد کتاب آیلار
قیمت:
170000 تومان - 17.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آیلار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آیلار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آیلار

کتاب آیلار نوشتۀ لیلا جوادی، به روایت زندگی دختری از یک خانواده کاملا متمول می‌پردازد که سرنوشتش به طور جالبی با پارسا پسر خدمتکار خانه پدری‌اش گره می‌خورد.

در بخشی از کتاب آیلار می‌خوانیم:

- خواب چیه خانوم، سه چهار روز اومدیم مسافرت از لحظه به لحظه‌اش می‌خوام نهایت استفاده رو ببرم ولی خوب با حرف شما هم موافقم، چون می‌دونی که من هیچ‌وقت حال و حوصله‌ی خرید رفتن و این چیزها رو ندارم فقط طوری مدیریت کن که این چند روز که مهمون داریم بی‌کم و کاست خوش بگذره حالا احتشام اینا که از خودمونن و زیاد باهاشون رودربایستی نداریم ولی نمی‌خوام شرمنده‌ی پارسا بشم به خصوص که با کلی اصرار کردن من راضی شد به این سفر بیاد.

آیلار با شنیدن نام پارسا و اینکه او هم قرار است به شمال بیاید تمام عضلات بدنش منقبض شد و لحظه‌ای ماتش برد. او فکر می‌کرد تنها خانواده‌ی احتشام و دائیش به شمال می‌آیند و هرگز تصورش را هم نمی‌کرد که پارسا نیز جزء میهمانان دعوت شده باشد. حس عجیبی پیدا کرد. دوباره در درونش غوغایی برپا شده بود که تمام وجودش را به یکباره آتش می‌کشید. در همین حال مهناز ضمن صحبت‌هایش خطاب به همسرش ادامه داد: «پریشب مینو می‌گفت که قرار بوده چند روز دیگه پوریا و پارسا برای دیدن یک زمین به شمال برند مثل اینکه پارسا تصمیم داره اون زمین رو بخره و توش ویلا بسازه. ظاهراً این زمین رو یکی از شرکاءِ شرکتشون به پارسا پیشنهاد داده مطمئنم علت اصلی قبول دعوتش از طرف ما بیشتر به خاطر کار شخصی خودش هم بوده.»

آیلار با شنیدن این حرف طبق معمول حالش گرفته شد و با خود گفت: "همینه پس! به خاطر کار خودش داره می‌یاد. اصلاً به درک دیگه بود و نبودش برام اهمیتی نداره پسره‌ی خودخواه از دعوت شدنش هم به نفع خودش استفاده می‌کنه. هنوز یادم نرفته اون چند روزه تو شیراز چه رفتارهایی با من کرد." ولی نیرویی او را مجبور می‌کرد که ایمانی بر ادعایش نداشته باشد. در همین حین بردبار رو به همسرش پرسید: «راستی امیر اینا، کی حرکت می‌کنند؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آیلار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرسمان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات612
زبانفارسی
شابک978-964-2835-19-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
170000 ت - 17.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آیلار

رقیه سلیمی
۱۴۰۱/۷/۲۷
سلام خوبید ممنونم از لطفتون که این کتاب خوب رو در اختیارمون گذاشین وما خواندیم ولذت بردیم نکات خوب وارزنده درش بود که فقط باریک بینان میتونن بفهمنش وازش استفاده کنن در زندگیشون وبهره بجوین وهمینطور که روان شیوا وزیبا همه‌ی وطالب رو جای دادین وخواننده توانسته از حس محبت وغشق ودلسوزی وعاطفه‌ی خاصی که بین این دو نفر بر قرار بود مطمئن شوند وحقیقت را بفهمند بازهم از این نوع رمان‌ها بزارید ر کتابراه وباعث شوریدگی وعشق خواننده شوید خیلی شیرین وروان توضیح یک مبعث عالی وخارق العاده واقعی بیان یک حقیقت وبیان یک شور وهیجان
فرزانه نجاری
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
در کل داستان معمولی‌ای بود به نکته خاصی اشاره نکرده بود سیر حوادث داستان تقریبا قابل پیش بینی بود. داستان به موضوع جدیدی نپرداخته بود صرفا روتین زندگی روزمره چند نفر از چند تا خانواده مختلف غلط نگارشی زمانی توی داستان بود و اینکه یکجا‌هایی اصلا معلوم نبود راوی اول شخصه یا سوم شخص. در کل بد نبود.
Samira A
۱۳۹۹/۲/۲۹
کتاب بسیارررر بسیارررر بسیاررر ضعیفی بود. واقعا حیف پول و وقت که واسه خوندن این کتاب گذاشتم.. متن ضعیف.. داستان ضعیف... اصلا حیف این کاغذی که بابت این کتاب چاپ شده... اصلا خوندن این کتاب و پیشنهاد نمیکنم...
Anciyeh Mahdavi
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
داستان بسیاااااااار ضعیف و معمولی و حیف وقت و پول برای این کتاب، ویراستاری ضعیف که معلوم نبود داستان اول شخصه یا سوم شخص، متاسفم برای کتابراه که همچین کتابهایی رو برای فروش میذاره
مهران .
۱۳۹۹/۲/۲۷
تا اینجاش که خوندم واقعاااا عالی بود و ارزش هزینه‌ای که کردم رو داشت ولی یکی از دوستام که خوندش میگه پایانش خیلی غم انگیزه 🤕😥 اصن دلم نمیخاد تموم بشه
مریم صراف زاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
کتاب بدی نبود. اما داستانش تکراری بود و کمی قابل پیش بینی. امیدوارم نویسنده سوژه جدیدی برای داستان بعدی پیدا کنه
Hadis Gholampoor
۱۳۹۸/۴/۶
کاملا قابل پیش بینی و بدون محتوا همچنین بدون هیچ چالشی. در میان رمان‌های ایرانی بسیار کم توانه.
فرناز ناصری
۱۳۹۷/۹/۱
این کتاب بسیار زیبا بود و من از خواندنش بسیار لذت بردم پیشنهاد میکنم حتما این کتاب را بخوانید
Banafshe S
۱۳۹۹/۱/۳
گزافه گویی زیاد از حد داره تو ۲۰۰ صفحه میشد جمعش کرد! ولی در کل بد نیست
Fatemeh Farahani
۱۳۹۹/۳/۷
خیلی کسل کننده بود و فوق العاده ریتم داستان کند بود و بدون هیجان‌...
Hosna Kh
۱۳۹۸/۷/۲۵
اصلا کشش نداره کتاب خیلی داستان یکنواخت و غیر واقعی
مریم سامانی
۱۳۹۸/۵/۱۰
اصلا ارزش وقت گذاشتن نداره. نویسنده واقعا بی‌حس و حال بوده
مرضیه عالی زاده
۱۳۹۷/۹/۴
کتابهای رمان رایگان از نظر داستانی خیلی قوی نیستن
Mansoreh Halimi
۱۳۹۷/۸/۴
قلم نویسنده خیلی روان و زیبا فقط غلط لفظی و زمان بندی زیاد داشت
ریحانه توکلی فرد
۱۴۰۱/۱/۷
عالیه، بهترین رمانی که تا الان خوندم آیلار بودن فوق‌العادس
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب آیلار

برای دریافت کتاب آیلار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.