معرفی و دانلود کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی

عکس جلد کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی

محسن شکوهی یکتا با همکاری عباس متولی پور و اکرم پرند اقدام به تألیف کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی نموده‌اند تا در آن به سبب‌شناسی اختلال‌هایی بپردازند که از بی‌توجهی و بیش‌فعالی نشأت می‌گیرند.

درباره کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی

یکی از اختلالات رایج در دوران کودکی که اغلب تا دوران نوجوانی و بزرگسالی ادامه می‌یابد اختلال نارسایی توجه یا بیش‌فعالی است. میزان شیوع این اختلال در دوران کودکی 5 درصد و در دوران بزرگسالی حدود 2/5 درصد است. در اکثر مواقع با افزایش سن این اختلال بهبود می‌یابد ولی ممکن است در دوران بزرگسالی نیز ادامه بیاید. کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی از کتاب‌های آموزشی و تخصصی انتشارات تیمورزاده است. این کتاب با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه‌‌ی جوان پزشکی با اختلال بیش‌فعالی توسط دکتر محسن شکوهی یکتا، عباس متولی پور و اکرم پرند نوشته شده است.

مباحثی که در این کتاب شاهد آن هستیم از این قرارند: ارائه‌ی تاریخچه‌ای از اختلال نارسایی توجه یا بیش‌فعالی، علائم و نشانه‌های اختلال بیش‌فعالی، انواع مختلف و روش‌های تشخیص و درمان آن. دو مبحث تقریباً جدیدی که در کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی به آن اشاره می‌شود یکی اختلال نارسایی توجه یا بیش‌فعالی در بزرگسالان و دیگری اختلال نارسایی توجه یا بیش‌فعالی در تیزهوشان است.

کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر را به دانشجویان رشته پزشکی و افرادی که در پی کسب اطلاع در زمینه اختلال نارسایی توجه یا بیش‌فعالی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی می‌خوانیم

ویژگی اصلی افراد مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی عبارت است از بی‌توجهی، بیش‌فعالی و تکانشگری که این علائم خیلی زود در زندگی کودک ظاهر می‌شوند. تشخیص مناسب و دقیق این اختلال از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است؛ زیرا کودکان بهنجار نیز گاهی علائم این اختلال را به‌صورت خفیف نشان می‌دهند یا این علائم ممکن است به‌واسطه‌ی اختلال دیگری به‌ وجود آید. معمولاً علائم بیش‌فعالی و تکانشگری زودتر از بی‌توجهی ظاهر می‌شود. این علائم در موقعیت‌ها و شرایط مختلف به‌گونه‌ای متفاوت ظاهر می‌شود که این امر بر فرایند ارزیابی تأثیرگذر است. کودکی که در کلاس درس نمی‌تواند سر جای خود بنشیند و باعث ایجاد اخلال در کلاس می‌شود، توجه مسئولان مدرسه را به خود جلب می‌کند ولی مشکل کودک بی‌توجهی که رویاپردازی می‌کند، ممکن است نادیده گرفته شود.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل 1: کلیات
فصل 2: ویژگی‌ها
فصل 3: ارزیابی و تشخیص
فصل 4: آموزش
فصل 5: درمان
فصل 6: خانواه
فصل 7: بزرگسالان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی
واژه‌نامه انگلیسی به فارسی
واژه‌نامه فارسی به انگلیسی
واژه‌یاب
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-600-6735-48-1
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی

برای دریافت کتاب اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.