معرفی و دانلود کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2

عکس جلد کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2
قیمت:
۷۴۰۰۰ ۶۶,۶۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2

کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2 توسط چارلی راسل برای متخصصان حرفه‌ای حوزه‌ی IT که قصد دریافت گواهینامه‌ی Windows Server 2012 را دارند تهیه شده. این گواهینامه شامل سه امتحان مجزاست و این کتاب به طور خاص بر آزمون مدیریت ویندوز سرور 2012 R2 تمرکز دارد. چه با هدف آمادگی برای این امتحان و چه با هدف دیگری قصد تسلط بر مدیریت زیرساخت سرور ویندوز را داشته باشید، این کتاب آموزش‌های لازم برای موفقیت در این زمینه را به شما ارائه می دهد.

درباره‌ی کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2

کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2 بر شایستگی‌های اصلی مورد نیاز برای مدیریت موثر ویندوز سرور 2012 R2 تمرکز دارد. این کتاب توسط چارلی راسل (Charlie Russel)، متخصص با تجربه در این زمینه، به دقت طراحی شده است تا با اهداف امتحان هماهنگ باشد و توانایی‌ تفکر انتقادی ضروری برای سناریوهای مرتبط را در شما تقویت کند.

کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2 حول اهداف کلیدی مشخص شده برای آزمون Exam Ref 70-411 ساختار یافته است. این کتاب به طور منظم سازماندهی شده و مطالب مربوط به هر موضوع را با توجه به اهداف آزمون ارائه می‌دهد. با دنبال کردن این رویکرد ساختاریافته می‌توانید از مطالعه‌ی متمرکز و پوشش دادن تمام مباحث موردنیاز برای آزمون مطمئن شوید. علاوه بر این، چارلی راسل در این کتاب شما را با طرح سناریوهای مختلف به چالش می‌کشد تا دانش عملی خود را برای حل مشکلات رایج در مدیریت فناوری اطلاعات به کار ببرید.

کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2 همراه ضروری شما در مسیر کسب گواهینامه‌ی MCSA است. این کتاب با زبان شیوا و پوشش جامع اهداف امتحان، به شما کمک می‌کند مسیر موفقیت حرفه‌ای در این زمینه را در پیش بگیرید. حتما توجه داشته باشید که این کتاب، برای سطح تخصصی و پیشرفته نوشته شده و برای استفاده از آن، دانش پایه و تجربه‌ی قبلی در مدیریت ویندوز سرور 2012 R2 ضروری است.

کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2 با ترجمه‌ی عبدالقادر طه حسن در انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای متخصصان فناوری اطلاعات که قصد دریافت گواهینامه‌ی MCSA: Windows Server 2012 را دارند منبعی ایده‌آل است. همچنین این کتاب برای کسانی که به دنبال کسب بینش عملی در مدیریت زیرساخت ویندوز سرور هستند نیز ارزشمند است.

در بخشی از کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2 می‌خوانیم

شما می‌توانید یک MSA را از یک کامپیوتر با استفاده از پاورشل ویندوز حذف کنید. می‌توانید آن را از کامپیوتر فعلی با استفاده از Uninstall DServiceAccount cmdlet روی کامپیوتر محلی جایی که نصب شده است حذف کنید. سپس انتساب به کامپیوتر را با استفاده از -Remove ADComputerServiceAccount cmdlet حذف کنید. این روند MSA را در مکانی در اکتیو دایرکتوری باقی می‌گذارد، اما به کامپیوتر خاصی اختصاص داده نمی‌شود، و به شما اجازه می‌دهد تا دوباره حساب را در کامپیوتر دیگر استفاده کنید. برای حذف کامل MSA از اکتیو دایرکتوری، از ADServiceAccount cmdlet-Remove استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: استقرار، مدیریت، حفظ سرورها
بخش 2: پیکربندی سرویس‌های چاپ و فایل
بخش 3: پیکربندی سرویس‌های شبکه و دسترسی
بخش 4: پیکربندی زیرساخت یک Network Policy Server
بخش 5: پیکربندی و مدیریت اکتیو دایرکتوری
بخش 6: پیکربندی و مدیریت Group Policy

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2
نویسنده
مترجمعبدالقادر طه حسن
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات572
زبانفارسی
شابک978-600-1245-56-5
موضوع کتابکتاب‌های سیستم عامل
قیمت نسخه الکترونیک
۷۴۰۰۰ ۶۶,۶۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2

برای دریافت کتاب اداره کردن ویندوز سرور 2012 R2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.