معرفی و دانلود کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی

عکس جلد کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی

کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی، منبعی برای سنجش معلم‌ها و پدر و مادرها از وضعیت درسیِ دانش‌آموزان کلاس سوم دبستان است. آزمون‌های این کتاب، محکی برای تشخیص پیشرفت تحصیلی کودکان کلاس سومی به‌ حساب می‌آید. دانش‌آموزان با مطالعه‌ی این کتاب و انجام آزمون‌های آن، متوجه اشکالات درسیِ خود می‌شوند تا با کمک پدر و مادر و معلم، این اشکال‌ها را پوشش دهند.

درباره‌ی کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی

کتاب ارزشیابی توصیفی سوم دبستان، اطلاعاتی برای تشخیص وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع سوم در اختیار معلم و والدین قرار می‌دهد. در ابتدا دانش‌آموزان باید پرسش‌های این کتاب را پاسخ دهند. سپس با بررسی این پرسش‌ها توسط معلم یا اولیا، میزان درک دانش‌آموزان از درس‌های کلاس سوم مشخص می‌شود. نویسنده‌های کتاب حاضر، پرسش‌هایی از درس‌های علوم، ریاضی و فارسی در این اثر مطرح کرده‌اند.

کتاب حاضر شامل سه بخش است. 4 مرحله ارزشیابی برای ماه‌های آبان، دی، اسفند و اردیبهشت، آزمون کتبی و آزمون عملکردی و گزارش پیشرفت تحصیلی و عملکردی، بخش‌های اصلی کتاب ارزشیابی توصیفی سوم دبستان را تشکیل می‌دهد. نویسنده‌های این اثر، رویکردِ ارزشیابی توصیفیِ این کتاب را شیوه‌ای برای سنجش تحصیلی تربیتی دانش‌آموزان کلاس سوم دبستان می‌دانند. شیوه‌‌ی کتاب حاضر، اطلاعات ضروری، مستند و معتبری را برای شناخت دقیق و کامل اطلاعات درسیِ دانش‌آموزان در اختیار معلم‌ و والدین قرار می‌دهد. مفاهیم آموزشی و آزمون‌های این کتاب به گونه‌ای مطرح شده تا بازخوردِ توصیفیِ لازم را در قالب گزارش‌های پیشرفت تحصیلی برای کمک به یادگیری بیشتر دانش‌آموزان فراهم کند. نویسنده‌های این اثر، پرسش‌هایِ کلیدی درس‌ها را در این کتاب جمع آوری کرده‌اند. پرسش‌ با روش‌های جورکردنی، چندگزینه‌ای، صحیح یا غلط و پاسخ‌های گسترده و محدود را می‌توان از انواع سوال‌های کتاب ارزشیابی توصیفی سوم دبستان نام برد.

در کنار آزمون‌های کتبی، نویسنده‌ها برای این اثر از آزمون‌های عملکردی کمک گرفته‌اند. این آزمون‌ها، تکلیف‌هایی مربوط به موقعیت‌های واقعیِ زندگی دانش‌آموزان است. این روش نقش مهمی در افزایش توانمندی دانش‌آموزان در حل مسئله و پاسخ‌گویی به سوال‌های مختلف دارد. آزمون‌ عملکردیِ کتاب ارزشیابی توصیفی سوم دبستان، بخش‌های مختلفی دارد. در این زمینه می‌توان به همسال سنجی، توصیف عملکرد، سوالات، تکلیف، بافت مسئله و هدف اشاره کرد. نویسنده‌های این اثر پس از آزمون کتبی و عملکردی، روشی برای دریافت گزارش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان را در این کتاب فراهم کرده‌اند. این گزارش، کارنامه‌ای است که برای دریافت بازخورد از آزمون‌های کتبی و عملکردی کاربرد دارد. این گزارش به بخش‌های امتیازی و توصیفی تقسیم می‌شود. معلم، گزارش را بر اساس آزمون کتبی تصحیح می‌کند و در اختیار اولیا دانش‌آموزان قرار می‌دهد. گزارش پیشرفت تحصیلی این کتاب با امتیازهای 20 یا 20 بارم‌بندی می‌شود.

در هرکدام از آزمون‌های عملکردی کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی، 2 تا 3 تکلیف وجود دارد. مدت‌زمان این تکلیف‌ها بسته به صلاحدید معلم و شرایط کلاس، متغییر است. نویسنده‌ها شیوه‌ای کارآمد برای اجرای آزمون‌های کتاب در ابتدای این اثر قرار داده‌اند. والدین و معلم با مطالعه‌ی این شیوه، به‌راحتی از روش اجرای درست آزمون‌های کتاب آگاه می‌شوند. تصویرهایی شاد و کودک‌پسند در کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی خودنمایی وجود دارد. این تصویرها، خواندن و پاسخ‌ به پرسش‌های این کتاب را به تجربه‌ای لذت‌بخش برای دانش‌آموزان تبدیل می‌کند.

نشر گل‌واژه‌، چاپ و انتشار کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی را بر عهده دارد.

کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانش‌آموزان کلاس سوم دبستان که به دنبال منابعی برای کسب نمره‌هایی درخشان در آزمون‌های درسی هستند، مخاطب اصلی کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی به حساب می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات125
زبانفارسی
شابک978-600-337-309-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی

برای دریافت کتاب ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.