معرفی و دانلود کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری ایالات متحده آمریکا (2018)

عکس جلد کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری ایالات متحده آمریکا (2018)
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری ایالات متحده آمریکا (2018) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری ایالات متحده آمریکا (2018) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری ایالات متحده آمریکا (2018)

کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری ایالات متحده آمریکا (2018)، به بررسی اولین استراتژی سایبری اینترنتی آمریکا در 15 سال اخیر می‌پردازد.

استراتژی امنیت ملی آمریکا (National cyber strategy of the United States of America)، سندی است که به فضای مجازی به عنوان موتور رشد باز اقتصادی و پایداری ملی نگریسته و توسعه‌ی "اینترنت نامحدود" را در تمام دنیا و استفاده از آن را برای افزایش نفوذ آمریکا مورد تشویق قرار می‌دهد.

اهداف اصلی این سند عبارت‌اند از:
- ایجاد زیر ساخت‌های حیاتی، شبکه‌های فدرال و سیستم‌های دولتی برای مبارزه با جرائم سایبری
- بهبود گزارش حملات سایبری
- آموزش نیروهای سایبری با مهارت بسیار زیاد
- تعیین "استاندارد رفتار مسئولانه دولتی".

حفاظت امنیت ملی آمریکا و ارتقای کامیابی مردم از اولویت‌های اصلی دولت ترامپ هستند. اطمینان از امنیت فضای مجازی جهت نیل به این دو هدف ضروری می‌باشد. فضای سایبری جزء جدایی‌ ناپذیر از تمام جنبه‌های زندگی آمریکایی، از جمله اقتصادی و دفاعی است. با این وجود، سازمان‌های خصوصی و دولتی هنوز در تلاش هستند تا سیستم‌های خود را حفظ کنند و دشمنان نیز فرکانس و پیچیدگی‌های فعالیت‌های بدخواهانه اینترنتی خود را افزایش داده‌اند. آمریکا اینترنت را ایجاد کرد و آن را با جهان به اشتراک گذاشت. اکنون باید اطمینان حاصل نمود تا فضای سایبری را برای نسل‌های آینده ایمن و حفظ نماییم.

رفاه و امنیت آمریکا بستگی به این نکته دارد که چگونه به فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی پاسخ داده شود. زیرساخت‌های حیاتی، دفاع ملی و زندگی روزمره آمریکایی‌ها به فناوری‌های اطلاعاتی متصل به کامپیوتر و ارتباطات متکی هستند. همان‌طور که تمام جنبه‌های زندگی بیشتر به فضاهای سایبری وابسته می‌شوند، آسیب‌ پذیری‌های جدید آشکار و تهدیدات جدید ظهور می‌یابند.

با تکیه بر استراتژی امنیت ملی و پیشرفت اداری در طی 81 ماه اول دولت ترامپ، استراتژی ملی سایبری نشان می‌دهد که چگونه ایالات متحده به ملت آمریکا نسبت به ادامه‌ی استفاده از مزایای فضای سایبری امن ضمانت می‌دهد و در عین حال اصول مورد نظر ما را منعکس، امنیت کشور را حفظ و موجب ارتقای رونق کشور می‌گردد.

در بخشی از کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری ایالات متحده آمریکا (2018) می‌خوانیم:

تضمین فرآیندهای دموکراتیک از اهمیت خاصی برای ایالات متحده و متحدان دموکراتیک آن برخوردار است. مقامات دولتی و محلی، زیرساخت‌های انتخاباتی متنوعی در ایالات متحده در اختیار دارند. بنابراین، در صورت درخواست، قادر خواهیم بود تا خدمات فنی و مدیریت ریسک، پشتیبانی از آموزش و تمرین، حفظ آگاهی وضعیتی از تهدیدات این بخش را فراهم کنیم و اشتراک تهدیدات جاسوسی را با مقامات مربوطه برای آماده‌سازی بهتر و حفاظت از زیرساخت‌های انتخاباتی، ارائه دهیم. دولت فدرال به هماهنگی توسعه استانداردهای امنیت سایبری و راهنمایی برای محافظت از پروسه انتخابات و ابزارهایی جهت ارائه یک سیستم امن ادامه خواهد داد. در صورت وقوع رخداد مهم سایبری، دولت فدرال آمادگی دارد تا پاسخ به تهدیدات را برای بهبود زیرساخت‌های انتخاباتی آماده کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشگفتار
فصل اول: محافظت از مردم آمریکا، سرزمین و راه و روش زندگی آمریکایی
فصل دوم: ارتقاء رفاه امریکا
فصل سوم: حفظ صلح مقتدرانه
فصل چهارم: پیشتازی نفوذ آمریکا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استراتژی امنیت ملی سایبری ایالات متحده آمریکا (2018)
مترجمسمیرا لطفی نوکنده
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-622-6198-37-0
موضوع کتابکتاب‌های علوم سیاسی، کتاب‌های هک و امنیت
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری ایالات متحده آمریکا (2018)

برای دریافت کتاب استراتژی امنیت ملی سایبری ایالات متحده آمریکا (2018) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.