معرفی و دانلود کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت

عکس جلد کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت

رمضان صادقی مقدم و نسیم کارخانه در کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت، به راه‌های ثروتمند شدن و بیوگرافی و رمز موفقیت افراد ثروتمند دنیا اشاره کرده‌اند.

ثروت از مفاهیمی عمومی است که در حوزه‌های موضوعی مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بطور خاص ثروت، از مفاهیم اقتصادی است که به فراخور نوع جایگاه و نگاه مورد استفاده قرار گرفته و تعاریف متفاوتی از آن شده است. ثروت را جایگاه اقتصادی هر فرد می‌توان دانست که کیفیت و کمیت آن در تقسیم‌بندی طبقات اقتصادی تعیین کننده است؛ «دسته‌ای از ظرفیت‌های تولیدی است که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند» این تعریف آدام اسمیت نظریه‌پرداز اقتصاد بازار از این مفهوم است. «مجموعه گنج‌ها و ذخایر طلا و گوهر و تاج و تخت» تعریفی قدیمی و ساده از این مفهوم است.

ثروت (Wealth)، به کلیه محصولات و اشیایی گفته می‌شود که نیازهای انسان را رفع می‌کند. این ثروت‌ها یا طبیعی هستند و مستقیم یا غیر مستقیم مورد استفاده قرار می‌گیرند یا تولید می‌شوند؛ یعنی به دست بشر، تغییر شکل گرفته و مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اقتصاد، مفهوم دیگری به نام دارایی (Assets) هم وجود دارد. دارایی به دو دسته تقسیم می‌شود: «واقعی» و «غیر واقعی». دارایی‌های واقعی، عبارت‌ است از: ساختمان‌های تحت مالکیت شرکت‌ها، ماشین آلات، زمین‌ها و همچنین شامل کالاهای مصرفی با دوام، مانند: ماشین لباسشویی، دستگاه‌های صوتی - تصویری و خانه‌های مسکونی که در مالکیت خانوارها قرار دارند.

تمام این اموال دارای بازدهی‌ هستند و با یکدیگر فرق دارند. در واقع املاک شخصی افراد، نوعی بازدهی برای صاحبان آن‌ها هستند و در آن‌ها زندگی می‌کنند و هیچ‌گونه اجاره‌ای پرداخت نمی‌کنند. همچنین، صاحبان دستگاه‌های صوتی - تصویری بدون پرداخت اجاره از آن‌ها بهره می‌برند. دارایی‌هایی از این دست را دارایی واقعی می‌نامند.

در بسیاری از کشورهای صنعتی ارزش اموال یا دارایی‌های واقعی هر فرد، حدود سی هزار دلار است. نوع دیگر دارایی، دارایی مالی است که شامل پول، سهام، اوراق قرضه یا اوراق مشارکت می‌شود. همچنین نوع دیگری از دارایی تحت عنوان سرمایه انسانی نیز وجود دارد که ناشی از جمعیت انسانی در اقتصاد می‌باشد. مجموع دارایی‌های واقعی، مالی و انسانی را «ثروت» می‌گویند که هریک ازاین دارایی‌ها ایجادکننده مطلوبیت هستند.

در این کتاب نویسندگان سعی کرده‌اند با تعریف ثروت و مباحث تولید ثروت و بررسی زندگی افراد ثروتمند راهنمای مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

در بخشی از کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت می‌خوانیم:

ثروتمندترین شخص جهان، کسی جز وارن ادوارد بافت نیست، که جالب‌ترین سرگذشت را میان ثروتمندان دنیا از نظر نحوه زندگی، ثروتمند شدن و تفکرات اقتصادی دارد. او بسیار علاقمند است که عموم مردم از منافعی که ایجاد می‌کند، استفاده کنند و آن‌ها را از تفکرات اقتصادی درست آگاه سازد. وارن ادوار بافت، مشهور به دانشمند اوماها، در 30 آگوست 1930 در اوهامای ایالت نبراسکا در ایالت متحده‌ی آمریکا متولد شد.

پدرش هاوارد، در ابتدا دلال سهام شرکت‌ها بود و بعد نماینده گنگره شد. او تنها پسر خانواده و دومین فرزند از سه فرزند بود. او در کودکی در زمینه‌ی پول و تجارت استعداد شگفت انگیزی از خود نشان داد. سوابق او و توانایی‌هایش در محاسبه‌ی دقیق اعداد در ذهن خود، هنوز هم همکاران تجاری‌اش را متحیر می‌کند. بافت در 6 سالگی، شش جعبه‌ی کوکا کولا به قیمت 25 سنت از مغازه‌ی پدر بزرگش خرید و هر بطری را به ازای یک سکه‌ی پنج سنتی فروخت؛ در حالی که کودکان هم سن و سال او بر روی چمن لی لی و بولینگ بازی می‌کردند.

در 11 سالگی بافت سه سهم شرکت citesservice را به قیمت هر سهم 38 دلار، برای خود و خواهر بزرگش به نام دوریز خرید. در مدت کوتاهی بعد از خرید سهام، قیمت هر سهم به 27 دلار کاهش یافت. وارن ترسیده بود اما هیچ اقدامی نکرد تا اینکه هر سهم به 40 دلار رسید، او خیلی سریع آن‌ها را فروخت و بعد خیلی زود از این کار پشیمان شد، چون سهام citesservice پس از مدت کوتاهی به 200 دلار رسید. این تجربه درس بزرگی به او داد؛ اینکه یکی از اصول مهم سرمایه‌گذاری، صبر و شکیبایی است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تعریف ثروت
بازدهی اجزای ثروت
بازدهی دارایی‌های مالی
بازدهی دارایی‌های واقعی
تولید ثروت
توزیع ثروت
مصرف ثروت
زندگی‌نامه ثروتمندان
وارن بافت
بیژن پاکزاد
برنارد آرنو، ثروتمندترین مرد فرانسه!
دوبرادری که با دیجی‌کالا میلیاردر شدند!
زندگی‌نامه یونس ژائله
کریس گاردنر
بیوگرافی پییر امیدیار
جف بزوس
ایوب پایداری، بنیانگذار برند میهن
لری الیسون
سرهنگ ساندرس
دیوید کوک
آمانسیو اورتگا
استیوجابز
زندگینامه بیل گیتس
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-622-209-073-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت

برای دریافت کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.