معرفی و دانلود کتاب افتادن دندان تانیا

عکس جلد کتاب افتادن دندان تانیا
قیمت:
۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افتادن دندان تانیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افتادن دندان تانیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افتادن دندان تانیا

کتاب افتادن دندان تانیا نوشته‌ی کانیکا جی، از مجموعه داستان‌های تانیا به دو زبان فارسی و انگلیسی نگاشته شده و داستان دختر بچه‌ای را به تصویر می‌کشد که هنگام مسواک زدن متوجه لق شدن دندانش می‌شود و کلی می‌ترسد.

درباره‌ی کتاب افتادن دندان تانیا:

یک روز صبح تانیا وقتی از خواب بیدار شد و در حال مسواک زدن بود، ناگهان چیزی او را می‌ترساند. دندان جلویی‌اش لق شده بود. آیا این اتفاق واقعیت دارد یا کابوسی وحشتناک است؟

کتاب افتادن دندان تانیا (Tania Loses A Tooth) به کودکان یاد می‌دهد که چالش‌هایی را که در افتادن دندان شیری کودکان با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند مدیریت کنند و از چیزی نترسند.

درباره مجموعه داستان‌های تانیا:

این مجموعه جذاب و هیجان‌انگیز با بهره‌گیری از داستان‌هایی کوتاه و برقراری ارتباط بین آن‌ها و شخصیت اصلی کتاب «تانیا»، علاوه بر اینکه کودکان را سرگرم می‌کند به آن‌ها نکات آموزنده بسیاری را آموزش می‌دهد. این مجموعه یکی از دغدغه‌های والدین را که فراهم نمودن آثاری سرگرم‌کننده برای فرزندانشان است پاسخ می‌دهد.

شخصیت اصلی کتب این مجموعه با نام تانیا، الهام گرفته از فرزند کانیکا جی به نام پِل است؛ دختری که به نوشتن بسیار علاقه‌مند است و مادرش در این مسیر به او بسیار کمک می‌کند. کانیکا با بهره‌گیری از برخی از داستان‌های نوشته شده توسط فرزندش و تغییراتی اندک در آن‌ها، توانست مجموعه داستان‌های تانیا (The Tania Series) را خلق نماید.

هر کدام از داستان‌های این مجموعه موضوع خاصی را شرح می‌دهد و نکاتی را به کودکان آموزش می‌دهد. مجموعه داستان‌های تانیا برای بلندخوانی و گروهی خوانی توسط والدین، معلم‌ها یا خود کودکان در جمع و برای بحث و گفتگو به نگارش درآمده‌اند، به همین دلیل مصور نیستند.

کتاب افتادن دندان تانیا برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 6 تا 8 سال مناسب است. این داستان آموزنده کودکان را سرگرم کرده و به یادگیری و تقویت زبان انگلیسی آن‌ها نیز کمک می‌کند.

با کانیکا جی بیشتر آشنا شویم:

کانیکا جی به نوشتن و آموختن خیلی علاقه دارد. وی به مدت 10 سال در دانشگاه ایالتی واشنگتن در رشته فیزیک تحصیل نمود و بر نظریات گوناگونی تحقیق کرد. پس از ازدواج زمانیکه فرزندش دو ساله شد، همزمان با بزرگ شدن او شروع به نوشتن داستان‌های کودک و آموزنده کرد تا قادر باشد مفاهیم بسیاری را با زبان قصه و کودکانه به وی آموزش دهد. پس از نام هنری کانیکا جی (Kanika G) را برای خود انتخاب کرد و در طی سال‌ها فعالیتش در نویسندگی، آثار تصویری و مقالات تربیتی مختلفی را به نگارش درآورد.

در بخشی از کتاب افتادن دندان تانیا می‌خوانیم:

"Oh that! "said papa a little annoyed, picking up a toast he had dropped. Mama said "Don't worry Tania. It is perfectly normal. The teeth you have now are baby teeth. They usually start falling out at age 5 or 6 years

"?Oh! Said Tania still looking scared. "What happens then? Does it hurt when it falls out

"Not really. "said mama casually. "The tooth will shake for sometime and then when it becomes very loose it will fall out. Don't worry about it honey. It is all quite normal. We can talk more about teeth this afternoon when you are back from school

.Mama's calm attitude comforted Tania and she left for school

بابا که کمی دلخور شده بود گفت: «اوه، اونو میگی!» و نانی که از دستش افتاده بود را برداشت. مامان گفت: «نگران نباش تانیا. این خیلی طبیعیه. دندون‌هایی که الان داری، دندون شیری هستن که معمولاً از 5 یا 6 سالگی شروع به افتادن می‌کنند.»

تانیا که هنوز هم می‌ترسید گفت: «اوه، بعدش چی میشه؟ وقتی میفته درد داره؟»

مامان گفت: «نه اصلاً درد نداره. دندونت یه مدت لقه. بعد، وقتی خیلی سست شد میفته. عزیزم نگرانش نباش. این خیلی طبیعیه. بعد از ظهر که از مدرسه برگشتی بیشتر در مورد دندون‌ها با هم حرف می‌زنیم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افتادن دندان تانیا
نویسنده
مترجمزهره خیرآبادی
ناشر چاپیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-600-426-182-1
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افتادن دندان تانیا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب افتادن دندان تانیا

برای دریافت کتاب افتادن دندان تانیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.