معرفی و دانلود کتاب افسانه‌ی ستاره نورد

عکس جلد کتاب افسانه‌ی ستاره نورد
قیمت:
۴۵,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افسانه‌ی ستاره نورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افسانه‌ی ستاره نورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افسانه‌ی ستاره نورد

کتاب افسانه‌ی ستاره نورد نوشته‌ی جی. آی. وگنر، قصه پسر نوجوانی را به تصویر می‌کشد که می‌خواهد به همراه دوستانش، پدربزرگش را از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده نجات دهد و برای این کار، ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی را باید پشت سر بگذارد.

درباره‌ی کتاب افسانه‌ی ستاره نورد:

پدربزرگ گرفتار مخمصه بدی شده است. تیمی و دوستانش امید دارند که با پیگیری سرنخ‌هایی که در افسانه‌ای کهن مخفی شده، بتوانند جلوی رخ دادن فاجعه را بگیرند. آن‌ها تنها 24 ساعت مهلت دارند تا به راز افسانه‌ی کشتی یک دزد دریایی پی ببرند، رازی که مدت‌های طولانی‌ست پنهان شده و جایی در زیر خیابان‌های شهر دفن شده است. با این حال جست‌وجوی آن‌ها نیروی تاریک اسرارآمیزی را هوشیار می‌کند که سوگند یاد کرده از چیزی که داخل کشتی مشهور ستاره‌نورد مخفی شده است، دفاع کند. آیا برای ماجراجویی حاضرید؟ با حل معماهای تصویری جذاب، شما هم تیمی و دوستانش را در این ماجراجویی همراهی کنید.

تصویر بیشتر شخصیت‌های کتاب تیمی تابسن برگرفته از بازیگرها یا شخصیت‌های داستانی آن‌ها در فیلم‌های مشهور است. چهره‌ی لی‌لی، از چهره‌ی بازیگر بریتانیایی کایرا نایتلی و ماروین از ظاهر گیتن ماتارازو در نقش داستین در سریال چیزهای عجیب  الهام گرفته‌ شده است.

آقای لاندن از شخصیت دکتر امت براون در فیلم بازگشت به آینده الهام گرفته شده که کریستوفر لوید این نقش را بازی کرده است. لاترلولو از دو شخصیت جک گنجشکه در فیلم دزدان دریایی کارائیب با بازی جانی دپ و کاپیتان هوک با بازی داستین هافمن در فیلم هوک الهام گرفته شده است. جی. آی. وگنر (J. I. Wagner) شخصیت محافظ را از چهره‌ی دنی دِویتو بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی آمریکایی الهام گرفته‌ است.

مسئول پذیرش بایگانی دانشگاه از شخصیت رُزا لِب در فیلم جیمز باند: از روسیه با عشق با بازی لاته لنیا و پدربزرگ لی‌لی از بازی سِر شان کانری در نقش پدر ایندیانا جونز در فیلم آخرین جنگ صلیبی الهام گرفته شده است.

در این کتاب معمایی وجود دارد که به داستان مربوط نیست و برای حل آن باید به تمام سی و یک تصویر دقت کنید. یک راهنمایی نیز برای معما روی جلد هست.

نکوداشت کتاب افسانه‌ی ستاره نورد:

کارن رگبی درباره‌ی این کتاب می‌گوید: «لحن داستان عاقلانه تنظیم شده و نه بیش از حد ترسناک و نه بیش از حد سبک است. خطراتی که گروه با آن‌ها روبه‌رو می‌شود به اندازه کافی ایجاد تعلیق می‌کند و در عین حال فرصت برای فرار نیز می‌گذارد! لذت عمده کتاب در گستره وسیع شهر آن‌ها است که تاریخ را هم به یاد می‌آورد تا اسرار یک دزد دریایی افسانه‌ای را که در میان شهر جاسازی شده است فاش کند.

این داستان با الهام از بازی‌های ویدئویی و رمز و رازهای شنل و خنجر، برای خوانندگان نوجوان یک جشن دیداری خاص است و همچنین شخصیت‌های اصلی مصمم و با شور و شوق، ادای احترام فوق‌العاده‌ای به ماجراجویی دارند.»

کتاب افسانه‌ی ستاره نورد (Legend of the Star Runner) برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان ماجراجویانه برای نوجوانان بسیار هیجان‌انگیز و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب افسانه‌ی ستاره نورد می‌خوانیم:

پدربزرگ خواند: «گنج آن بالابالاها، زیر چتر ستاره‌ها، پشت یک ماه است.» و به‌محض اینکه ما اولین تخته‌ی چوبی را که رویش ماه حک شده بود کندیم، آبشار سکه‌های طلا از میان فضای خالی پشت دیوار ریخت روی زمین انباری. ماروین دست زد و بالا و پایین پرید و ما هم همه به‌نوبت همدیگر را بغل کردیم. باورمان نمی‌شد این‌قدر خوش‌شانس باشیم. این‌ همه وقت گنج درست جلوی چشممان مخفی شده بود!

مرد ساکت گوشه‌ای ایستاده بود و در حالی که اتفاقات پیش رویش را تماشا می‌کرد، با سبیلش ورمی‌رفت. دست آخر خیلی راحت گفت: «نمی‌خوام حالتون رو بگیرم، ولی باید بهتون اطلاع بدم واسه این گنج هم فقط یه پولی به‌خاطر پیدا کردنش بهتون تعلق می‌گیره.»

لی‌لی که عصبانی شده بود، داد زد: «چی؟»

«از امروز خونه و زمینی که روی اون ساخته شده متعلق به بانکه. در نتیجه گنج هم مال بانکه.»

بابابزرگ لی‌لی گفت: «صبر کنین! ممکنه خونه مال شما باشه، ولی وسایلی که من توی اون گذاشتم مال شما نیست. اون زره شوالیه هم مال شما نیست‌ها!»

مرد سبیلو لبخند موذیانه‌ای زد و گفت: «درسته. زره مال شماست، ولی گنج مال شما نیست، مال لاترلولوئه. شما فقط پیداش کردین. اون هم تو مِلک ما.»

زبان همه‌ی ما بند آمده بود. ولی مأمور بانک درست می‌گفت. طلا مال ما نبود. حتی خانه‌ای هم که طلا را توی آن پیدا کرده بودیم، دیگر متعلق به بابابزرگ لی‌لی نبود. مرد زیر لب گفت: «شاید یه پولی بابت پیدا کردنش بگیرین. ولی همین الان باید از این‌ خونه برین. شاید بهتر باشه بعد از این‌ همه قیل‌وقال واقعاً پلیس رو خبر کنم. با این ‌همه طلا، کسی چه می‌دونه شاید لازم شد...»

ناگهان بدون اینکه انتظارش را داشته باشیم صدای آشنایی گفت: «شما بدجوری دارین اشتباه می‌کنین.»

فهرست مطالب کتاب

خوش آمدید!
فصل 1: یک جای کار می‌لنگد
فصل 2: راه مخفی
فصل 3: مخفیگاه
فصل 4: دزد دریایی گم‌شده
فصل 5: مردی که دو بار به دیدن پدربزرگ آمد
فصل 6: حفاظت شدید
فصل 7: قفل و کتاب
فصل 8: دریاچه‌ی عمیق
فصل 9: خانه‌ی ‌صد اتاقه
فصل 10: جوینده‌ی گنج
فصل 11: مخفیگاه سری
فصل 12: نشانه‌ی گم‌شده
فصل 13: کشتی ستاره‌نورد
فصل 14: یک مرد تنها
فصل 15: گیر افتادیم
فصل 16: قلمروی دزد دریایی
فصل 17: نقشه
فصل 18: تاریکی
فصل 19: کم آوردن
فصل 20: زیر نظر
فصل 21: نقشه‌ی گنج
فصل 22: زیر پایمان
فصل 23: گدای قلابی
فصل 24: کلید
فصل 25: راهروی مخفی
فصل 26: ردپای محافظ
فصل 27: بهترین مخفیگاه
فصل 28: آخرین هشدار
فصل 29: امید دوباره
فصل 30: گنج لاترلولو
فصل 31: یا همه چیز یا هیچ‌چیز
فصل 32: یک روز تابستانی
راهنمایی‌ها
سپاسگزاری
حقایق جالب
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افسانه‌ی ستاره نورد
نویسنده
مترجمپریا پورمند
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-600-462-652-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افسانه‌ی ستاره نورد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب افسانه‌ی ستاره نورد

برای دریافت کتاب افسانه‌ی ستاره نورد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.