معرفی و دانلود کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی

عکس جلد کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی تالیف سیروس نبی زاده ولوکلایی شامل 13 دوره آزمون، درسنامه، فیلم آموزشی، مشاوره‌ی مرور درسی و پاسخنامه‌ی تشریحی سوالات امتحانی است که به دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم انسانی کمک می‌کند امتحانات نوبت اول و دوم جامعه شناسی را با بهترین نمره پشت سر بگذارند.

درباره‌ی کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی شامل 13 دوره امتحان طبقه‌بندی شده است که توسط انتشارات مهر و ماه نو تالیف و منتشر شده و حاوی 4 دوره سؤالات امتحانی نیمسال اول و 9 دوره سؤالات امتحان پایانی نیمسال دوم می‌شود. در کتاب حاضر، خلاصه‌ دروس جامعه شناسی پایه دوازدهم در رشته‌ی انسانی، چندین دوره آزمون تألیفی طبقه‌بندی شده و سؤالات امتحانی خرداد و شهریور سال‌های 1398 تا 1402 گردآوری شده است. همچنین در فیلم آموزشی این کتاب، می‌توانید تدریس درسنامه‌ی کتاب امتحانت جامعه شناسی دوازدهم را ببینید. این فیلم یک نمونه از سؤالات امتحان نهایی این درس را هم بررسی کرده است. شما می‌توانید از طریق بارکد درج‌شده در فهرست، به فیلم آموزشی کتاب دسترسی پیدا کنید.

در بخش مشاوره‌ی امتحانی کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی، دانش‌آموزان می‌توانند با نحوه و ترتیب مطالعه‌ی منابع لازم آشنا شوند. در این بخش، شیوه‌ی کلی مطالعه‌ی کتاب امتحانت جامعه شناسی دوازدهم آموزش داده شده است تا دانش‌آموزان بتوانند کیفیت مطالعه‌ی خود را بالا ببرند. همچنین، در این قسمت با توجه به محدودیت زمانی هر فرد، روش خاصی برای مطالعه ارائه داده شده است تا به داوطلبان شرکت در آزمون کمک کند بهترین شیوه را برای یادگیری و مرور مباحث به کار گیرند.

کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی که به‌همت انتشارات مهر و ماه نو تالیف و منتشر شده، اثری است که در آن همه‌ی موارد مرور و مطالعه‌ی درسی در نظر گرفته شده تا بهترین نتیجه در امتحانات نوبت اول و دوم جامعه شناسی دوازدهم برای دانش‌آموزان رشته انسانی حاصل شود. درسنامه‌ی این کتاب، تحت عنوان خلاصه درس، شامل توضیحات، نکات، مثال‌ها و تمرین‌هایی می‌شود که فقط در 12 صفحه جمع‌آوری شده‌اند تا درک مطلب و یادگیری در کمترین زمان صورت گیرد. با توجه به تأثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی در کنکور، برای رسیدن به ترازهای بالا و قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهتان، کافی است با یک برنامه‌ریزی درست این کتاب را مطالعه کنید تا به نمره‌ی کامل دست یابید و مطالب را مثل اب خوردن یاد بگیرید!

کتاب فوق به کوشش انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

کتاب‌های امتحانت از سری کتاب‌های جدید و کاربردی انتشارات مهر و ماه نو هستند که اختصاصا برای شب امتحان شما طراحی شده‌اند. ساختار این سری از کتاب‌ها به گونه‌ای است که نیاز دانش‌آموز را برای خلاصه کردن دروس، جمع‌بندی و مرور مطالب درسی برطرف می‌کند. مجموعه کتاب امتحانت با طراحی آزمون‌های تألیفی و گردآوری آزمون‌های نهایی سال‌های قبل، آمادگی لازم برای شرکت در امتحانات نوبت اول و دوم را در دانش‌آموز ایجاد می‌کند.

این مجموعه را انتشارات مهر و ماه نو برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی دوره‌ی دوم دبیرستان و دروس گوناگون این مقطع به چاپ رسانده است.

کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی که می‌خواهند پیش از امتحانات جامعه شناسی دوازدهم، وضعیت خود را ارزیابی و تقویت کنند، مخاطب این کتاب هستند. اگر به دنبال کسب نمره‌ی کامل در درس جامعه شناسی هستید، حتما این کتاب را تهیه کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-317-669-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی

برای دریافت کتاب امتحانت جامعه شناسی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.