معرفی و دانلود کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی

عکس جلد کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی تألیف و گردآوری مینا معبودی، درس جغرافیای سال سوم انسانی را مرور کرده و می‌کوشد دانش‌آموزان را برای امتحانات پایان‌ترم آماده کند. این کتاب کمک‌آموزشی دربردارنده‌ی درس‌نامه‌ای مختصر و مفید است، شیوه‌ی مطالعه‌ی این کتاب را آموزش می‌دهد و سیزده آزمون آمادگی ارائه می‌کند که بخشی از آن‌ها برای امتحانات پایان‌ترم اول و تعدادی دیگری برای امتحان پایان سال هستند.

درباره‌ی کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی

دانش‌آموزان سال سوم عموماً چنان درگیر کنکور هستند که از دروس سال تحصیلی‌شان جا می‌ماند. درواقع شیوه‌ی مطالعه کنکوری و تست‌زنی باعث می‌شود که در امتحانات تشریحی به مشکل بخوردند. از طرف دیگر، آن‌ها به خاطر برنامه مطالعه‌شان، معمولاً همپای کلاس پیش نمی‌روند و کمی عقب‌تر هستند. مجموعه‌ی این عوامل باعث می‌شود تا دانش‌آموز در موعد امتحانات پایان‌ترم دچار اضطراب شود. آیا می‌تواند ظرف چند روز خود را برای امتحانی سرنوشت‌ساز آماده کند؟ گرچه این مسأله بسیار سخت است ولی می‌تواند اتفاق بیفتد. با کمک کتاب‌های کمک‌آموزشی می‌توان به‌صورت فشرده کتاب را مطالعه کرد. یکی از بهترین منابع در این زمینه، مجموعه‌ کتاب‌های امتحانت انتشارات مهر و ماه نو هستند که اختصاصاً برای امتحانات تشریحی دبیرستان طراحی شده‌اند. از همین مجموعه می‌توان به کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی تألیف مینا معبودی اشاره کرد که برای درس جغرافیای سال سوم انسانی تدوین‌ شده و به دانش‌آموزان کمک می‌کند برای امتحانات پایان‌ترم اول و دوم آماده شوند.

یکی از مشکلاتی که اکثر کتاب‌های کمک‌آموزشی دارند این است که بیشتر و به طور اختصاصی برای کنکور تألیف می‌شوند. ازآنجایی‌که شیوه‌ی کنکوری مبتنی بر سرعت عمل و تست زدن است، این کتاب‌ها نیز صرفاً به یادآوری و مرور نکته اکتفا می‌کنند و به متقاضی یاد می‌دهند که چطور گزینه‌ی درست را بیابد. اما در سال‌های اخیر که تاثیر معدل هم در قبولی دانشگاه لحاظ می‌شود، نمره‌ی پایان‌ترم اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده. حالا دانش‌آموز باید حتما نمرات کلاسی و پایان‌ترم خوبی بگیرد تا بتواند به دانشگاه و رشته‌ی موردنظرش برسد. کتاب‌های امتحانت انتشارات مهر و ماه نو به همین دلیل ارائه‌شده‌اند و تلاش می‌کنند شیوه و استراتژی مواجهه با امتحان تشریحی را به داوطلبان یاد بدهند. مینا معبودی در کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی، ضمن ارائه درس‌نامه‌ای مختصر، به دانش‌آموزان می‌آموزد که کدام قسمت‌های این کتاب را انتخاب کرده و چگونه آن را مطالعه کنند. این کتاب دربردارنده‌ی 13 آزمون آمادگی است که بخشی از آن‌ها تألیفی هستند و بخشی دیگر از میان امتحانات پایان‌ترم سال‌های اخیر گردآوری‌شده‌اند.

کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی را انتشارات مهر و ماه نو چاپ و منتشر کرده است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌کتاب امتحانِت نشر مهر و ماه نو

امتحانِت، مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات مهر و ماه نو هستند که دروس مقطع دبیرستان را مرور می‌کنند و استراتژی‌های مناسب مطالعه‌ی آن‌ها را می‌آموزند. این کتاب‌ها علاوه بر ارائه‌ی درس‌نامه‌ای مختصر و مفید، می‌کوشند امتحانات سال‌های اخیر را مرور کنند و پرسش‌هایی تألیفی در اختیار دانش‌آموزان بگذارند تا بتوانند خود را برای آزمون‌های پایان‌ترم اول و دوم آماده سازند. این مجموعه‌ی موفق دربردارنده‌ی انواع دروس عمومی و اختصاصی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی است.

کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان سال سوم رشته‌ی انسانی توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-317-666-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی

برای دریافت کتاب امتحانت جغرافیا 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.