معرفی و دانلود کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

عکس جلد کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی، نوشته‌ی مرتضی محسنی کبیر و محمد رضایی بقا منبع کاربردی مطالعه و مرور درس دین و زندگی برای دانش‌آموزان سال دوازدهم رشته‌های ریاضی و تجربی است. این کتاب طوری طراحی شده است که برای جمع‌بندی درس دین و زندگی در ایام امتحانات مناسب باشد.

درباره‌ی کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی، نوشته‌ی مرتضی محسنی کبیر و محمد رضایی‌بقا توسط انتشارات مهر و ماه منتشر شده است و نویسندگان در این کتاب منبعی جامع و مختصر به دانش‌آموزان دوازدهم ریاضی و تجربی ارائه کرده‌اند تا بدین وسیله برای شرکت در آزمون‌های درس دین و زندگی، به‌ویژه آزمون‌های نوبت اول و نوبت دوم آماده شوند.

این کتاب خلاصه‌ای جامع و کاربردی از مباحث کتاب دین و زندگی 3 دو رشته‌ی ریاضی و تجربی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا از آن برای مطالعه و مرور مباحث درسی استفاده کنند. علاوه بر آن، 4 سری آزمون نوبت اول و 8 سری آزمون نوبت دوم را با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، در خود جای داده است.

نویسندگان در آغاز کتاب راه‌هایی را برای استفاده‌ی بهتر از آن به دانش‌آموزان پیشنهاد می‌دهند و در پایان کتاب مهم‌ترین مباحث درسی را در یک صفحه برای آنان مرور می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر کتاب حاضر این است که نشر مهر و ماه نو جهت تکمیل فرایند آموزشی داوطلبان، ویدیوهای آموزشی مرتبط با دروس را نیز برای آن‌ها تهیه کرده است. این ویدیوهای آموزشی، مطالب بخش خلاصه‌ی درس را به طور کامل برای خواننده توضیح می‌دهند و در پایان یک دوره از سوالات نوبت دوم را تحلیل می‌کنند. برای دستیابی به این ویدیوها، باید رمزینه یا کیوآرکد موجود در کتاب را اسکن کنید.

در صفحه‌ی مشاوره‌ی امتحانی دو شیوه برای استفاده از کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی معرفی شده است که یکی از ‌آن‌ها برای یک تا دو روز مانده به آزمون‌ها کاربرد دارد و دیگری برای زمانی است که تا روز آزمون چند روز فرصت باقی است. هم‌چنین جدول‌های بارم‌بندی این درس نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی کامل‌ترین منبع آمادگی برای امتحانات تشریحی است که مطابق با کتاب‌های درسی و در سطح استاندارد مدارس متناسب‌سازی شده است. این اثر به کوشش انتشارات مهر و ماه نو چاپ و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

نشر مهر و ماه نو با انتشار مجموعه کتاب امتحانت، منابع درسی کاربردی را برای مخاطبان تنظیم و طراحی کرده که بتوانند از آن برای مطالعه و مرور درس‌های مختلف پیش از آزمون‌ها، به‌ویژه آزمون نوبت اول و دوم، استفاده کنند. نشر مهر و ماه نو این آثار کمک‌آموزشی را برای همه‌ی دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی، طراحی و چاپ کرده است.

همانطور که گفته شد، ساختار کتاب‌های امتحانت نشر مهر و ماه به چند بخش اصلی تقسیم می‌شود:

  • مشاوره
  • خلاصه‌ی درس
  • آزمون‌ها
  • برگ آخر
  • فیلم آموزشی

کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان سال دوازدهم رشته‌ی ریاضی و تجربی که می‌خواهند نمره‌ی کاملی را در درس دین و زندگی کسب کنند، مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-317-647-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

برای دریافت کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.