معرفی و دانلود کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی

عکس جلد کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی، تألیف سعید حقیقت راد منبعی جهت مطالعه و مرور درس ریاضی و آمار برای دانش‌آموزان سال دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی است. این کتاب طوری طراحی شده که هم برای فهم و مطالعه‌ی مباحث کتاب درسی مناسب باشد و هم برای مرور شب امتحان به کمک دانش‌آموزان بیاید!

درباره‌ی کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی، نوشته‌ی سعید حقیقت راد که توسط انتشارات مهر و ماه منتشر شده است، منبعی جامع و خلاصه در اختیار دانش‌آموزان دوازدهم انسانی قرار داده تا به وسیله‌ی آن برای شرکت در آزمون‌های درس ریاضی و آمار، خصوصاً آزمون‌های نوبت اول و نوبت دوم آماده شوند.

این کتاب خلاصه‌ای جامع و کاربردی از مباحث کتاب ریاضی و آمار 3 را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا برای مطالعه و مرور مباحث درسی از آن استفاده کنند. علاوه بر آن، 4 سری آزمون نوبت اول و 8 سری آزمون نوبت دوم را با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، شامل می‌شود. نیمی از این آزمون‌ها طبقه‌بندی‌شده هستند.

نویسنده در آغاز کتاب راه‌هایی را برای استفاده‌ی بهتر از کتاب به دانش‌آموز ارائه می‌دهد و در پایان مهم‌ترین مباحث درسی را در یک صفحه برای آن‌ها مرور می‌کند. این ویژگی کمک می‌کند که دانش‌آموزان شیوه‌ی صحیح مطالعه‌ی این اثر کمک‌آموزشی را به‌خوبی یاد بگیرند و در انتها مروری سریع بر مباحث داشته باشند.

از ویژگی‌های دیگر کتاب حاضر این است که، نشر مهر و ماه نو ویدیوهای آموزشی مرتبط با آن را نیز برای دانش‌آموزان تهیه کرده است. این ویدیوهای آموزشی، مطالب بخش خلاصه‌ی درس را برای خواننده به طور کامل توضیح می‌دهند و در پایان یک دوره از سوالات نوبت دوم را تحلیل می‌کنند. برای دستیابی به این ویدیوها، باید رمزینه یا کیوآرکد موجود در کتاب را اسکن کنید.

در صفحه‌ی مشاوره‌ی امتحانی دو شیوه برای استفاده از کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی معرفی شده است که یکی برای زمانی است که تا روز آزمون چند روز فرصت باقی است و دیگری برای زمانی است که یک یا دو روز بیشتر به زمان برگزاری آزمون باقی نمانده است. هم‌چنین جدول‌های بارم‌بندی درس ریاضی و آمار 3 و میزان تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری نیز در این بخش به دانش‌آموزان ارائه شده است.

کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی کامل‌ترین منبع آمادگی برای امتحانات تشریحی است که مطابق با کتاب‌های درسی و در سطح استاندارد مدارس متناسب‌سازی شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب امتحانت مهر و ماه نو

امتحانت نام مجموعه‌ی کمک‌درسی و پرطرفدار نشر مهر و ماه نو است. ناشر در این مجموعه، منابعی را برای مخاطبان طراحی و تنظیم کرده که بتوانند از آن برای مطالعه و مرور درس‌های مختلف پیش از آزمون‌ها، به‌ویژه آزمون نوبت اول و دوم، استفاده کنند. نشر مهر و ماه نو کتاب‌های امتحانت را برای اغلب دروس رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی، طراحی و چاپ کرده است.

همانطور که گفته شد، ساختار کتاب‌های امتحانت نشر مهر و ماه به چهار بخش اصلی تقسیم می‌شود:

  • مشاوره
  • خلاصه‌ی درس
  • آزمون‌ها
  • برگ آخر
  • فیلم آموزشی

کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای دانش‌آموزان سال دوازدهم رشته‌ی انسانی که قصد دارند امتحانات دروس ریاضی و آمار را با موفقیت به پایان برسانند، مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-317-670-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی

برای دریافت کتاب امتحانت ریاضی و آمار 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.