معرفی و دانلود کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی

عکس جلد کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی

کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی نوشته‌ی سعید اکبرزاده شامل چندین دوره سؤالات امتحانی، درسنامه، مشاوره و پاسخنامه‌ی تشریحی است که به دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم ریاضی کمک می‌کند امتحانات نوبت اول و دوم درس ریاضیات گسسته را با بهترین نمره پشت سر بگذارند. با مطالعه و مرور این اثر کمک آموزشی، از مطالعه‌ی چندباره‌ی کتاب درسی خود بی‌نیاز خواهید شد.

درباره‌ی کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی

کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی ازجمله کتب کمک‌آموزشی مهم و جامع انتشارات مهر و ماه نو، شامل خلاصه درس فصل به فصل ریاضیات گسسته دوازدهم و 12 دوره امتحان (شامل 4 دوره سؤالات امتحانی تألیفی نوبت اول و 8 دوره سؤالات امتحان پایانی نوبت دوم) است. خلاصه‌ دروس گسسته دوازدهم، چندین دوره آزمون تألیفی طبقه‌بندی شده و سؤالات امتحانی خرداد و شهریور ماه سال 1399 تا 1401 نیز در این اثر کمک‌آموزشی گنجانده شده‌اند.

در بخش مشاوره‌ی امتحانی کتاب حاضر که انتشارات مهر و ماه نو آن را منتشر کرده است، شیوه‌ی کلی مطالعه‌ی کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی هم آموزش داده شده است تا دانش‌آموزان بتوانند منابع لازم را به درستی مطالعه و مرور کنند. در این بخش می‌توانید از طریق بارکد درج شده در کتاب، به فیلم‌های آموزشی و 5 نمونه امتحان نهایی آنلاین هم دسترسی پیدا کنید. بنابراین، در اینجا همه‌چیز برای کسب نمره‌ای عالی در امتحانات گسسته پایه‌ی دوازدهم مهیا شده است تا با خیال راحت در جلسه‌ی امتحان حاضر شوید!

کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی اثری است که به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه در امتحانات نوبت اول و دوم گسسته برایتان حاصل شود. بخش مشاوره‌ی کتاب، به هر فرد با توجه به محدودیت زمانی او، روشی برای مطالعه ارائه داده است. مهم‌ترین مطالب هر فصل هم به شکل مختصر در این قسمت، از نظر گذرانده شده‌اند.

درسنامه‌ی این کتاب، تحت عنوان خلاصه درس، شامل توضیحات، نکات، مثال‌ها و تمرین‌هایی می‌شود که فقط در 13 صفحه جمع‌آوری شده است تا یادگیری و درک مطلب در کمترین زمان ممکن شود. سؤالات شبیه‌ساز امتحانی نوبت اول، انواع و اقسام سؤالات نکته‌دار امتحانی را در بر می‌گیرند. امتحانات نوبت دوم هم به همین ترتیب و کاملا مطابق امتحانات پایان سال طراحی شده‌اند. همچنین، در پاسخنامه‌ی تشریحی آزمون‌ها، می‌توانید پاسخ جامع و کامل هر سؤال را بررسی کنید.

مجموعه کتاب‌های امتحانت از تألیفات بسیار پرطرفدار و کاربردی انتشارات مهر و ماه نو است و می‌توانید آن را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت مهر و ماه نو

انتشارات مهر و ماه نو به‌‌عنوان یکی از ناشران تخصصی کتب کمک‌آموزشی اقدام به تالیف، چاپ و انتشار مجموعه‌ای کرده است که نیاز دانش‌آموزان همه‌ی پایه‌های تحصیلی را در هر رشته‌ی درسی پاسخ می‌گوید. مجموعه کتاب امتحانت،‌ به‌طور تخصصی جمع‌بندی دروس مختلف هستند که بهترین گزینه برای مرور شب امتحان و شرکت در آزمون‌‌های نهایی به‌شمار می‌روند. این مجموعه بخش‌های متفاوتی را شامل درسنامه، خلاصه فصل‌ها، آزمون‌های تالیفی، آزمون‌های نهایی سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱، پاسخنامه‌ی تشریحی و همچنین مشاوره‌ی چگونگی مطالعه و مرور کتاب‌های آموزشی را دربرمی‌گیرد.

انتشارات مهر و ماه نو تاکنون جلدهای متنوعی را از این مجموعه به چاپ رسانده که به‌طور کلی به همه‌ی پایه‌های تحصیلی دوره‌ی دوم دبیرستان و دروس گوناگون این رشته‌ها اختصاص دارد. ازجمله کتب این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امتحانت ریاضی 1 رشته ریاضی و تجربی
  • امتحانت منطق دهم رشته انسانی
  • امتحانت دین و زندگی 3 ‌رشته انسانی
  • امتحانت زیست‌شناسی 1 رشته تجربه
  • امتحانت نگارش 2 ‌همه رشته‌ها

کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی ریاضی که می‌خواهند پیش از امتحانات نهایی ریاضیات گسسته دوازدهم، وضعیت خود را ارزیابی و تقویت کنند، مخاطب این کتاب هستند. اگر به دنبال کسب نمره‌ی کامل در درس ریاضیات گسسته پایه‌ی دوازدهم هستید، حتما این کتاب را تهیه کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-600-317-650-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی

برای دریافت کتاب امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم - رشته ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.