معرفی و دانلود کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

عکس جلد کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی، تألیف محمدعلی زیرک چرلو، مرتضی رضایی زاده و مصطفی رستم آبادی، اثری کاربردی و مختصر برای مرور و جمع‌بندی درس شیمی و موفقیت در آزمون‌های آن، به‌ویژه امتحانات نوبت اول و دوم است.

درباره‌ی کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی که توسط محمدعلی زیرک چرلو، مرتضی رضایی‌زاده و مصطفی رستم‌آبادی تألیف شده نشر مهر و ماه نو آن را به انتشار رسانده است، منبعی مختصر و جامع به‌شمار می‌رود که به دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی کمک می‌کند تا برای موفقیت در آزمون درس شیمی آماده شوند.

مؤلفان این کتاب، خلاصه‌ای مختصر اما جامع از دروس کتاب شیمی را به دانش‌آموزان ارائه کرده‌اند. سپس با در اختیار قرار دادن 4 دوره سوال نوبت اول و 8 دوره سوال نوبت دوم به همراه پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، تا حدودی نیاز دانش‌آموز را به انواع نمونه سوالات امتحانی مرتفع می‌کنند.

نویسندگان در بخش مشاوره‌ی امتحانی شیوه‌ی مناسب مطالعه‌ی درس شیمی را به خواننده توصیه کرده و سپس موارد پر اهمیت هر فصل را برای او مشخص کرده‌اند. این ویژگی به دانش‌آموزان کمک می‌کند بهترین شیوه‌ی مطالعه و مرور کتاب کمک‌درسی شیمی دوازدهم را بیاموزند و با صرفه‌جویی بیشتری در زمان درس‌‌ها را بخوانند.

هم‌چنین در کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی، بارم‌بندی دروس کتاب مذکور در قالب یک جدول برای دانش‌آموزان مشخص شده است. در پایان کتاب حاضر نیز، همه‌ی مطالب مهم و کلیدی کتاب شیمی، در یک صفحه مرور شده‌اند.

از ویژگی‌های دیگر کتاب حاضر این است که نشر مهر و ماه نو ویدیوهای آموزشی مرتبط با دروس را نیز برای دانش‌آموزان تهیه و آماده کرده است. این ویدیوهای آموزشی، به طور کامل مطالب بخش خلاصه‌ی درس را برای خواننده توضیح می‌دهند و در پایان یک دوره از سوالات نوبت دوم را برای او تحلیل می‌کنند. برای دستیابی به این ویدیوهای آموزشی، رمزینه یا کیوآرکد موجود در کتاب را اسکن کرده و در صفحه‌ی باز شده آن را تماشا کنید.

نویسندگان برای مطالعه‌ی این کتاب، دو روش را پیشنهاد کرده‌اند که دانش‌آموز می‌تواند با توجه به فرصتی که تا روز امتحان برای او باقی مانده، بر اساس یکی از آن دو را انتخاب کند.

کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی اثر مفید و کاملی است که دانش‌آموزان می‌توانند برای جمع‌بندی و آمادگی در امتحانات درس مورد نظرشان به آن رجوع کند. این کتاب کاملاً مطابق با استانداردهای کتاب درسی و متناسب با بودجه‌بندی‌های امتحانی طراحی و تألیف شده است.

اثر حاضر به‌کوشش انتشارات مهر و ماه نو چاپ و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

امنحانت نام یک مجموعه‌ی کمک‌درسی از انتشارات مهر و ماه نو است. ناشر با چاپ این مجموعه، منابع کامل و کاربردی را برای مخاطبان طراحی و تنظیم کرده که بتوانند از آن برای مطالعه و مرور درس‌ها و جهت موفقیت در آزمون‌های مختلف به‌ویژه امتحان‌های نوبت اول و دوم، استفاده کنند. نشر مهر و ماه نو برای این مجموعه را برای دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی، طراحی و چاپ کرده است.

بهتر است بدانید که ساختار کتاب‌های امتحانت نشر مهر و ماه به چند بخش اصلی تقسیم می‌شود:

  • مشاوره
  • خلاصه‌ی درس
  • آزمون‌ها
  • برگ آخر
  • فیلم آموزشی

کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای دانش‌آموزان سال دوازدهم در رشته‌ی ریاضی و تجربی مناسب است. اگر می‌خواهید بهترین نمره و نتیجه را در امتحانات این درس به دست آورید، اثر حاضر را بخوانید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-317-654-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

برای دریافت کتاب امتحانت شیمی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.