معرفی و دانلود کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی

عکس جلد کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی نوشته‌ی مهدی وحدانی و وهاب اصغری شامل 13 دوره سؤالات امتحانی، درسنامه، فیلم آموزشی، مشاوره و پاسخنامه‌ی تشریحیِ سوالات است که به دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم انسانی کمک می‌کند امتحانات نوبت اول و دوم عربی را با بهترین نمره پشت سر بگذارند. در کتاب حاضر، خلاصه‌ دروس عربی دوازدهم انسانی، چندین دوره آزمون تألیفی طبقه‌بندی شده و سؤالات امتحانی خرداد و شهریور سال‌های 1399 تا 1402 گردآوری شده است.

درباره‌ی کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی از خلاصه درس فصل به فصل عربی دوازدهم انسانی و 13 دوره امتحان طبقه‌بندی شده (حاوی 4 دوره سؤالات امتحانی نیمسال اول، 9 دوره سؤالات امتحان پایانی نیمسال دوم) تشکیل شده است. همچنین در فیلم آموزشی کتاب امتحانت عربی 3 رشته‌ی انسانی می‌توانید تدریس درسنامه‌ی کتاب امتحانت عربی دوازدهم را ببینید. این فیلم یک نمونه از سؤال‌های پایانی این اثر کمک‌آموزشی را هم بررسی کرده است. شما می‌توانید از طریق بارکد درج‌شده در کتاب، به فیلم آموزشی دروس آن دسترسی پیدا کنید. این ویژگی امکان یادگیری عمیق و مرور سریع و اصولی را برایتان فراهم می‌کند.

در بخش مشاوره‌ی امتحانی کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی، دانش‌آموزان می‌توانند با نحوه و ترتیب مطالعه‌ی منابع لازم آشنا شوند. در این بخش، شیوه‌ی کلی مطالعه‌ی کتاب امتحانت عربی دوازدهم آموزش داده شده است تا دانش‌آموزان بتوانند مباحث کتاب را به‌درستی مطالعه، مرور و تکرار کنند. دانش‌آموزان در این بخش، با راهکارهای مختلف مطالعه‌ی قواعد عربی و به‌خاطرسپردن آن‌ها آشنا می‌شوند. در این قسمت با توجه به محدودیت زمانی هر فرد، روش خاصی برای مطالعه ارائه داده شده است و به داوطلبان شرکت در آزمون کمک می‌کند تا بهترین شیوه را برای یادگیری و مرور به کار بگیرند.

کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی اثری است که در آن همه‌چیز لحاظ شده تا بهترین نتیجه در امتحانات نوبت اول و دوم عربی دوازدهم حاصل شود. درسنامه‌ی این کتاب، تحت عنوان خلاصه درس، شامل توضیحات، نکات، مثال‌ها و تمرین‌هایی می‌شود که فقط در 13 صفحه جمع‌آوری شده‌اند تا درک مطلب و یادگیری در کمترین زمان برای شما میسر شود. با توجه به تأثیر مستقیم نمرات نهایی در کنکور، برای رسیدن به ترازهای بالا و قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهتان، کافی است با یک برنامه‌ریزی منسجم این کتاب را مطالعه کنید تا به نمره‌ی کامل دست یابید.

کتاب فوق به کوشش انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

کتاب‌های امتحانت از سری کتاب‌های جدید و کاربردی انتشارات مهر و ماه نو هستند که به‌طور خاص برای مرور شب امتحان شما طراحی شده‌اند. ساختار این سری از کتاب‌ها به گونه‌ای است که نیاز دانش‌آموز را برای خلاصه کردن دروس، جمع‌بندی و مرور مطالب درسی برطرف می‌کند. مجموعه کتاب امتحانت با طراحی آزمون‌های تألیفی و گردآوری آزمون‌های نهایی سال‌های قبل، آمادگی لازم برای شرکت در امتحانات نوبت اول و دوم را در دانش‌آموز ایجاد می‌کند.

این مجموعه را انتشارات مهر و ماه نو برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی دوره‌ی دوم دبیرستان و دروس گوناگون این مقطع به چاپ رسانده است.

کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی که می‌خواهند پیش از امتحانات نهایی عربی دوازدهم، میزان دانش خود را در این درس ارزیابی و تقویت کنند، می‌توانند از این کتاب کمک بگیرند. اگر به دنبال کسب نمره‌ی کامل در درس عربی رشته‌ی انسانی در پایه‌ی دوازدهم هستید، حتما این کتاب را تهیه کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-317-703-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی

برای دریافت کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.