معرفی و دانلود کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

عکس جلد کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی نوشته‌ی سعید جعفری شامل چندین دوره سؤالات امتحانی، درسنامه، مشاوره‌ی دروس و پاسخنامه‌ی تشریحی است که به دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم در رشته‌ی ریاضی و تجربی کمک می‌کند امتحانات نوبت اول و دوم درس عربی 3 را با کسب بهترین نمره پشت سر بگذارند. با مطالعه و مرور این اثر کمک آموزشی، از مطالعه‌ی چندباره‌ی کتاب درسی خود بی‌نیاز خواهید شد.

درباره‌ی کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی از جمله کتب کمک‌آموزشی مهم و جامع انتشارات مهر و ماه نو است که بخش‌های مختلفی از جمله خلاصه درس فصل به فصل درس عربی دوازدهم و 12 دوره امتحان (شامل 4 دوره سؤالات امتحانی تألیفی نوبت اول و 8 دوره سؤالات امتحان پایانی نوبت دوم) را در برمی‌گیرد. خلاصه‌ دروس عربی 3، چندین دوره آزمون تألیفی طبقه‌بندی شده و سؤالات امتحانی خرداد و شهریور ماه سال‌های 1399 تا 1402 نیز در این اثر کمک‌آموزشی گنجانده شده‌اند.

در بخش مشاوره‌ی امتحانی کتاب حاضر که انتشارات مهر و ماه نو آن را منتشر کرده است، شیوه‌ی کلی مطالعه‌ی کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی هم آموزش داده شده است تا دانش‌آموزان بتوانند منابع لازم را به درستی مطالعه و مرور کنند و به خاطر بسپارند. یکی از ویژگی‌های مهم این اثر بارکد درج‌شده در کتاب است که با اسکن آن می‌توانید به فیلم‌های آموزشی دروس عربی دوازدهم و 5 نمونه امتحان نهایی آنلاین هم دسترسی پیدا کنید. در این اثر کمک‌درسی همه‌چیز برای کسب نمره‌های عالی در امتحانات عربی پایه‌ی دوازدهم مهیا شده است تا با خیال راحت در جلسه‌ی امتحان حاضر شوید!

بخش مشاوره‌ی کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی به هر دانش‌آموز کمک می‌کند که با توجه به محدودیت زمانی خود، روش مناسب و اثربخشی را برای مطالعه پیش بگیرد. مهم‌ترین مطالب هر فصل هم به شکل مختصر در این قسمت، از نظر گذرانده شده‌اند.

درسنامه‌ی این کتاب، تحت عنوان خلاصه درس، شامل توضیحات، نکات، مثال‌ها و تمرین‌هایی می‌شود که فقط در 10 صفحه جمع‌آوری شده‌اند تا یادگیری و درک مطلب در کمترین زمان ممکن برای شما صورت بگیرد. سؤالات شبیه‌ساز امتحانی نوبت اول نیز، انواع و اقسام سؤالات نکته‌دار امتحانی را در بر می‌گیرند و امتحانات نوبت دوم به همین ترتیب و کاملا مطابق امتحانات پایان سال طراحی شده‌اند. همچنین، در قسمت پاسخنامه‌ی تشریحی آزمون‌ها، می‌توانید پاسخ جامع و کامل هر سؤال را بررسی کنید.

کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی را انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسانده و منتشر کرده است و می‌توانید آن را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

مجموعه کتاب‌های امتحانت از سری کتاب‌های جدید و کاربردی انتشارات مهر و ماه نو هستند. ساختار این سری از کتاب‌ها به گونه‌ای است که نیاز دانش‌آموزان را برای خلاصه کردن، جمع‌بندی و مرور مطالب درسی در شب امتحان برطرف می‌کند. مجموعه کتاب امتحانت با طراحی آزمون‌های تألیفی و گردآوری آزمون‌های نهایی سال‌های قبل، آمادگی لازم را برای شرکت در امتحانات نوبت اول و دوم در شما ایجاد می‌کند. این مجموعه حاوی مشاوره‌ی امتحانی، درسنامه، 12 دوره آزمون و پاسخنامه‌ی تشریحی است.

مجموعه کتاب امتحانت را انتشارات مهر و ماه نو برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی دوره‌ی دوم دبیرستان، و دروس گوناگون این مقطع به چاپ رسانده است.

کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم در دو رشته‌ی تجربی و ریاضی که می‌خواهند امتحانات نهایی درس عربی دوازدهم را به خوبی و با بهترین نمرات پشت سر بگذارند، مخاطب این کتاب هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-600-317-648-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

برای دریافت کتاب امتحانت عربی 3 دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.