معرفی و دانلود کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی

عکس جلد کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی تألیف اکبر خوردچشم، درس مهم و تأثیرگذار علوم و فنون ادبی سال سوم علوم انسانی را مرور کرده و نمونه سئوالاتی تشریحی این درس را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. این منبع، دربردارنده‌ی درس‌نامه‌ای فشرده از کتاب است که به دانش‌آموزان یاد می‌دهد مباحث را چگونه مطالعه کنند و درنهایت 13 آزمون ارائه می‌دهد تا به‌خوبی برای امتحانات پایان‌ترم اول و دوم آماده شوند.

درباره‌ی کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی

امتحانات پایان‌ترم برای دانش‌آموزان دبیرستانی، یک مسأله‌ی مهم و البته یک چالش دشوار محسوب می‌شود. در این مقطع اکثر محصلان درگیر کنکور و مطالعه‌ی درس‌های مقاطع مختلف هستند، که همین مساله باعث می‌شود از مرور درس‌های سال تحصیلی خودشان عقب بمانند و در امتحانات آن دچار مشکل شوند. این موضوع مخصوصاً در رشته‌های علوم انسانی خیلی بیشتر به چشم می‌خورد. یک راه‌حل فوری و مناسب برای برطرف کردن این مشکل، استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی است. سری کتاب‌های امتحانِت انتشارات مهر و ماه نو، که از کاربردی‌ترین منابع در زمینه درسی و آموزشی به‌شمار می‌روند، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند درس‌های موردنظرشان را خیلی سریع مرور کنند و برای امتحانات پایان‌ترم آماده شوند. یکی از کتاب‌های مهم این مجموعه که برای بچه‌های رشته‌ی انسانی می‌تواند خیلی مفید باشد، کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی تألیف اکبر خوردچشم است. این کتاب مطالب اصلی درس علوم و فنون ادبی سال سوم این رشته را خیلی خلاصه‌وار توضیح می‌دهد و به شما می‌گوید که چطور برای موفقیت در امتحان آماده شوید.

درس علوم و فنون ادبی درواقع ترکیبی از سه بحث تاریخ ادبیات ایران، آرایه‌های ادبی و عروض و قافیه است. تا چند سال گذشته این مباحث هرکدام یک درس مستقل و جداگانه بودند. ادغام شدن آن‌ها اگرچه کمک کرده حجم مطلب نهایی کمتر شود ولی از طرف دیگر، باعث شده که این درس سخت‌تر شود و پراکنده به نظر برسد. دانش‌آموز حالا باید موضوعات مختلفی را مانند تاریخ ادبیات، سبک‌شناسی و حتی تحلیل شعر بخواند و یاد بگیرد. اکبر خوردچشم در کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی، استراتژی و شیوه‌ی مطالعه این کتاب را آموزش می‌دهد و از این موضوع می‌گوید که کدام بخش‌ها را باید در اولویت قرار داد و چگونه باید آن‌ها را خواند. او همین‌طور 13 آزمون تشریحی را در این اثر درج کرده که بخشی از آن‌ها تألیفی هستند و تعدادی دیگر از امتحانات نهایی سال‌های اخیر گردآوری‌شده‌اند. 4 امتحان اول این کتاب از انتشارات مهر و ماه نو، برای پایان‌ترم اول و 9 آزمون بعدی مربوط به انتهای نیمسال دوم هستند.

کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی را انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسانده و می‌توانید همین حالا آن را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی امتحانِت مهر و ماه نو

امتحانِت، مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات مهر و ماه نو هستند که دروس مقطع دبیرستان را مرور می‌کنند و استراتژی‌های مناسب مطالعه‌ی آن‌ها را به دانش‌آموزان مقاطع مختلف می‌آموزند. این کتاب‌ها علاوه بر ارائه‌ی درس‌نامه‌ای مختصر و مفید، می‌کوشند امتحانات سال‌های اخیر را مرور کنند و پرسش‌هایی تألیفی مناسبی را در اختیار دانش‌آموزان بگذارند تا بتوانند خود را برای آزمون‌های پایان‌ترم اول و دوم آماده سازند. این مجموعه‌ی موفق دربردارنده‌ی انواع دروس عمومی و اختصاصی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی است.

کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

مرور و مطالعه‌ی کتاب کمک‌آموزشی پیش رو به دانش‌آموزان سال سوم رشته‌ی انسانی پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-317-667-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی

برای دریافت کتاب امتحانت علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.