معرفی و دانلود کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی

عکس جلد کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی نوشته‌ی مهدی کاردان شامل چندین دوره سؤالات امتحانی، درسنامه، مشاوره و پاسخنامه‌ی تشریحی است که به دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم کمک می‌کند امتحانات نوبت اول و دوم درس فلسفه 2 را با بهترین نمره پشت سر بگذارند. با مطالعه‌ی این اثر کمک‌آموزشی، دیگر نیازی به مطالعه‌ی چندباره‌ی کتاب درسی نیست.

درباره‌ی کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی شامل 13 دوره امتحان طبقه‌بندی شده (حاوی 4 دوره سؤالات امتحانی نیمسال اول و 9 دوره سؤالات امتحان پایانی نیمسال دوم) است. کتاب پیش رو، خلاصه‌ دروس فلسفه دوازدهم، چندین دوره آزمون تألیفی و همچنین سؤالات امتحانی خرداد و شهریور سال‌‌های 1399 تا 1402 را در بر می‌گیرد. نکته‌ی جالب این است که با مشاده‌ی فیلم آموزشی کتاب، می‌توانید از تدریس ویدیویی درسنامه‌ی کتاب امتحانت فلسفه سال دوازدهم بهره‌مند شوید. این فیلم یک نمونه از سؤالات نهایی را هم بررسی کرده است و شما می‌توانید از طریق اسکن بارکد درج‌شده در فهرست کتاب به این فیلم آموزشی دسترسی پیدا کنید.

در قسمت مشاوره‌ی امتحانی کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی، دانش‌آموزان می‌توانند نحوه و ترتیب مطالعه‌ی منابع لازم را بیاموزند. در این بخش، شیوه‌ی کلی مطالعه‌ی فلسفه دوازدهم آموزش داده شده است تا دانش‌آموزان بتوانند کیفیت مطالعه‌ی خود را افزایش دهند. همچنین، در این قسمت با توجه به محدودیت زمانی هر فرد، روش خاصی برای مطالعه پیشنهاد شده است تا به دانش‌آموزان کمک کند بهترین شیوه را برای یادگیری و مرور مباحث در پیش گیرند.

کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی اثری است که در آن همه‌چیز لحاظ شده تا بهترین نتیجه در امتحانات نوبت اول و دوم فلسفه دوازدهم حاصل شود. درسنامه‌ی این کتاب، تحت عنوان خلاصه درس، شامل توضیحات، نکات، مثال‌ها و تمرین‌هایی می‌شود که فقط در 15 صفحه خلاصه شده است تا درک مطلب و یادگیری در کمترین زمان امکان یابد. با توجه به تأثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی در کنکور، برای رسیدن به ترازهای بالا و قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهتان، کافی است با یک برنامه‌ریزی درست این کتاب را مطالعه کنید تا به نمره‌ی 20 دست یابید.

این کتاب را انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

کتاب‌های امتحانت از سری کتاب‌های جدید و کاربردی انتشارات مهر و ماه نو هستند که اختصاصا برای شب امتحان شما طراحی شده‌اند. ساختار این سری از کتاب‌ها به گونه‌ای است که نیاز دانش‌آموز را برای خلاصه کردن دروس، جمع‌بندی و مرور مطالب درسی برطرف می‌کند. مجموعه کتاب امتحانت با طراحی آزمون‌های تألیفی و گردآوری آزمون‌های نهایی سال‌های قبل، آمادگی لازم برای شرکت در امتحانات نوبت اول و دوم را در دانش‌آموز ایجاد می‌کند.

این مجموعه را انتشارات مهر و ماه نو برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی دوره‌ی دوم دبیرستان و دروس گوناگون این مقطع به چاپ رسانده است.

کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به همه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی که می‌خواهند در امتحانات فلسفه دوازدهم نمره‌ی کاملی را کسب کنند، توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-600-317-664-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی

برای دریافت کتاب امتحانت فلسفه 2 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.