معرفی و دانلود کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

عکس جلد کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی نوشته‌ی زهرا مروتی شامل چندین دوره سؤالات امتحانی، درسنامه، مشاوره و پاسخنامه‌ی تشریحی است که به دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم کمک می‌کند امتحانات نوبت اول و دوم درس هویت اجتماعی را با نمره‌ی کامل پشت سر بگذارند. با خواندن این کتاب از مطالعه‌ی چندباره‌ی کتاب درسی خود بی‌نیاز می‌شوید.

درباره‌ی کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم، شامل خلاصه دروس و همینطور 12 دوره امتحان است که 4 دوره از این امتحانات را سؤالات امتحانی تألیفی نوبت اول و 8 دوره از آن را سؤالات امتحان پایانی نوبت دوم در برمی‌گیرد. چندین دوره آزمون تألیفی طبقه‌بندی شده و سؤالات امتحانی خرداد و شهریور ماه سال 1399 تا 1402 نیز در این اثر کمک‌آموزشی گنجانده شده‌اند. همچنین در فیلم آموزشی کتاب امتحانت هویت اجتماعی، که کاری از انتشارات مهر و ماه نو است، می‌توانید تدریس درسنامه کتاب را ببینید. این فیلم یک دوره از سؤالات نیمسال دوم را هم بررسی کرده است. برای دستیابی به فیلم‌های آموزشی این کتاب می‌توانید کیوآرکد یا رمزینه‌ی مخصوصی را که در بخش فهرست قرار گرفته اسکن کنید و از طریق لینک ارائه‌شده،‌ فیلم‌ها را ببینید.

در بخش مشاوره‌ی امتحانی کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی شیوه‌ی کلی مطالعه‌ی کتاب هویت اجتماعی دوازدهم آموزش داده شده است تا دانش‌آموزان بتوانند منابع لازم را به‌درستی، با روشی تاثیرگذار و با توجه به شرایط و محدودیت‌های زمانی خود مطالعه و مرور کنند. درسنامه‌ی این کتاب، تحت عنوان خلاصه درس، شامل توضیحات، نکات، مثال‌ها و تمرین‌هایی می‌شود که فقط در 8 صفحه خلاصه شده است تا یادگیری و درک مطلب در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد. همچنین، در پاسخنامه‌ی تشریحی آزمون‌ها، می‌توانید پاسخ جامع و کامل هر سؤال را بررسی کنید. بنابراین، در اینجا همه‌چیز برای کسب نمره‌ی عالی در امتحان هویت اجتماعی پایه‌ی دوازدهم فراهم شده است تا با خیال راحت در جلسه‌ی امتحان حاضر شوید!

مجموعه کتاب‌های امتحانت از تألیفات بسیار پرطرفدار و کاربردی انتشارات مهر و ماه نو به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

کتاب‌های امتحانت از سری کتاب‌های انتشارات مهر و ماه نو هستند که به‌طور ویژه برای شب امتحان شما طراحی شده‌اند. ساختار این سری از کتاب‌ها به گونه‌ای است که نیاز دانش‌آموز را برای خلاصه کردن دروس، جمع‌بندی و مرور مطالب درسی برطرف می‌کند. مجموعه کتاب امتحانت با طراحی آزمون‌های تألیفی و گردآوری آزمون‌های نهایی سال‌های قبل، آمادگی لازم را جهت شرکت در امتحانات نوبت اول و دوم در دانش‌آموز ایجاد می‌کند.

این مجموعه را انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسانده است.

کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضی و تجربی مخاطب این کتاب هستند. اگر به دنبال گرفتن نمره‌ی کامل در درس هویت اجتماعی دوازدهم هستید، حتما این کتاب را مطالعه کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-317-665-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی

برای دریافت کتاب امتحانت هویت اجتماعی دوازدهم - رشته ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.