معرفی و دانلود کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس

عکس جلد کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس

کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس نوشته‌ی سعید حکیمی نیا و فروغ شریعتمداری به شما کمک می‌کند تا وب‌سایتتان را نفوذناپذیر کرده و از کسب‌وکار آنلاین خود در برابر مهاجمان سودجو محافظت کنید. با گسترش مشاغل آنلاین و سایت‌های فروش، استفاده از برنامه‌های مدیریت محتوا در بین کاربران بیشتر شده است. در این کتاب نویسنده با معرفی یکی از بهترین بستر‌های مدیریت محتوا، یعنی وردپرس به شما کمک می‌کند امنیت وب‌سایت خود را تأمین کنید.

درباره‌ی کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس

امروزه استفاده از وب‌سایت‌ها با رشد چشمگیری روبه‌روست؛ بنابراین به همان اندازه نیز حملات سایبری و خطر هک شدن زیاد است. سعید حکیمی نیا و فروغ شریعتمداری در کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس، با ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی مبانی و مفاهیم امنیت در دنیای مجازی سعی دارند به شکل تخصصی فضای وردپرس را مورد بررسی قرار داده و راهکارهای تأمین امنیت در این برنامه را به شما آموزش دهند.

وردپرس یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت محتوا در دنیا است. این سامانه در ابتدا برای وبلاگ‌نویسی راحت‌تر ایجاد شد اما پس از مدتی به‌ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های طراحی و ویرایش وب‌سایت تبدیل شد. این برنامه متن‌باز است؛ به این معنی که کد‌های سازنده‌ی آن در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند با انجام تغییراتی برنامه را برای خود شخصی‌سازی کنند و آن را مطابق میل و هدفشان به‌روزرسانی کنند. در کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس اثر سعید حکیمی نیا و فروغ شریعتمداری، نویسندگان با توضیحاتی درباره‌ی وردپرس به این نکته‌ می‌پردازند که وردپرس به دلیل ویژگی متن‌باز بودن دارای امنیت بالاست؛ چراکه تمامی حفره‌های ساختاری آن توسط برنامه‌نویسانی در سرتاسر دنیا به‌سرعت رفع می‌شود؛ بااین‌وجود انجام مبانی پایه برای ارتقای سیستم دفاعی یک کار بسیار ضروری است.

نویسندگان در کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس با ارائه‌ی توضیحاتی ساده سعی در بیان ابتدایی‌ترین روش‌های رمزگذاری دارند. انجام یک سری تنظیمات جهت بالا بردن قوای دفاعی سیستم در هر بستری نیاز است. برای مثال در فضای سامانه‌ی وردپرس شما باید از مدیریت سیستم دفاعی برخوردار بوده و همواره در حال تغییر رمز و ایجاد موانع برای حملات هکرها و یا ربات‌های مخرب باشید. بسیاری از هکرها در تلاش هستند تا در وردپرس نفوذ کنند، از طرف مقابل هم شرکت سازنده و پشتیبان وردپرس با به‌روزرسانی منظم راه‌های نفوذ را بسته نگه می‌دارد. نکته‌ای که باید بدانید این است که سیستم‌های امنیتی که باید برای وب‌سایتتان لحاظ کنید فقط برای مقابله با هکر‌ها نیست؛ بلکه باید برای مقابله با ربات‌های مخرب نیز از سیستم‌های دفاعی و محافظت‌کننده بهره بگیرید. زیرا بسیاری از ربات‌ها با اضافه کردن لینک‌ و اسپم‌های گوناگون سعی دارند سئوی سایت شما را پایین بیاورند؛ به این معنا که وب‌سایت شما در جست‌وجوهای کاربران در لینک‌های اول موتور جست‌وجو نباشد و از چشم جست‌وجوگر دور بماند. اما با استفاده از برنامه‌ها و انجام تنظیماتی از شر این ربات‌های مخرب نیز خلاص خواهید شد.

نکته مهمی که سعید حکیمی نیا و فروغ شریعتمداری در کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس بیان می‌کنند این است که امنیت به معنی ایجاد سدی نفوذناپذیر نیست؛ درواقع نمی‌توان صد در صد وب‌سایت خود را غیرقابل آسیب کرد. اما هدف از ارتقای امنیت این است که موانع و مواضعی در مقابل هکر و مهاجمان چیده شوند و آنقدر هزینه‌ی نفوذ به سایت شما برایشان بالا باشد که دست‌یابی به محتوا و داده‌های شما آن‌ها را متحمل دردسرهای زیادی کند. با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید به‌راحتی عالیت‌های محافظت‌کننده را برای بالا بردن امنیت وبسایت خود انجام دهید.

کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس به‌همت انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران عرضه شده است.

کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای کسانی که در پی تقویت سیستم امنیتی وب‌سایت خود هستند، به‌ویژه کسانی که در بستر وردپرس فعالیت می‌کنند، بسیار مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس می‌خوانیم

یکی از ویژگی‌های بسیار قدرتمند وردپرس وجود افزونه‌ها است. شما می‌توانید به راحتی از قسمت انبار افزونه‌ها در سایت رسمی وردپرس به هزاران افزونه متن باز دسترسی پیدا کنید. برای جست‌وجو و نصب افزونه با استفاده از کاربر مدیر وارد سایت وردپرس خود شوید، سپس از قسمت «افزونه‌ها» و با انتخاب گزینه افزودن اقدام به جست‌وجوی افزونه مورد نظر کرده و آن را نصب کنید. با نصب هر افزونه مجموعه‌ای از قابلیت‌ها به سایت شما اضافه می‌شود.

دقت کنید که همانند پوسته‌های نال شده، افزونه‌های نال شده نیز وجود دارند؛ افزونه‌هایی که مخرب بوده و به همراه آن‌ها کدهای مخرب نصب می‌شود بنابراین افزونه‌ها نیز باید از سایت‌های معتبر دانلود شوند. افزونه‌های موجود در مخزن افزونه‌های وردپرس در حالت کلی معتبر هستند، چراکه تیم وردپرس به صورت مداوم آن‌ها را بررسی می‌کند تا کد مخربی در آن وجود نداشته باشد. همچنین این مخزن برای سایر مجامع وردپرس قابل رویت است تا بتوانند وجود ضعف‌ها و کدهای مخرب در آن را گزارش کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مبانی امنیت وب‌سایت‌ها
فصل دوم: مقدمه‌ای بر امنیت در وردپرس
فصل سوم: چگونه سایت وردپرسی خود را ایمن کنیم؟
فصل چهارم: چگونه در برابر تهدیدها و مشکلات امنیتی وردپرس از خود محافظت کنیم؟
فصل پنجم: چگونه سایت وردپرسی خود را در برابر حملات مقاوم کنیم؟
فصل ششم: آیا سایت شما هک شده است؟ چگونه بررسی کنیم؟
فصل هفتم: آموزش افزونه محبوب All in one wp security
فصل هشتم: آموزش افزونه مانیتورینگ وردپرس Sucuri Security

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امنیت تمام قوا در وردپرس
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-600-124-914-3
موضوع کتابکتاب‌های هک و امنیت، کتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس

برای دریافت کتاب امنیت تمام قوا در وردپرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.