معرفی و دانلود کتاب امید تازه

عکس جلد کتاب امید تازه
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امید تازه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امید تازه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امید تازه

گلنیس نلیست در کتاب امید تازه داستان موش کوچولویی را برایتان می‌گوید که خیلی از زندگی‌اش راضی نیست و همه‌چیز را غم‌انگیز می‌بیند؛ تا این‌که یک‌روز به کمک مادرش می‌فهمد شادی‌های زیادی در پشت هر اتفاق غمناکی وجود دارد و کم‌کم با معنای واقعی امید آشنا می‌شود. گفتنی‌ست این اثر از جمله کتاب‌های مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش است و به کودکان امیدواری و حفظ روحیه را می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب امید تازه

گاهی اوقات در زندگی با اتفاقاتی مواجه می‌شویم که ظاهر ناراحت‌کننده و تاریکی دارند، اما درواقع مقدمه‌ای برای وقوع اتفاقات خوب و امیدوارکننده‌ای هستند که انتظارشان را نداریم؛ فقط کافی است کمی صبر داشته باشیم.

در کتاب امید تازه (Glenys Nellist) نوشته‌ی گلنیس نلیست (Little Mole finds hope) با موش کوچولویی آشنا می‌شوید که از دیدن اتفاقاتی مثل ریختن برگ درختان در زمستان یا پیله‌ی کرم ابریشم غمگین می‌شود. او فکر می‌کند خیلی از موجودات زنده‌ی اطرافش مرده‌اند؛ در حالی که کرم ابریشم به زودی پروانه خواهد شد و درختان می‌توانند دوباره در فصل بهار جوانه بزنند.

در این اثر، داستانی جذاب با تصاویر زیبا و دلنشین پیش رویتان است که به شما یاد می‌دهد اتفاقات به ظاهر بد دنیا را به چشمی دیگر ببینید و در پس هر اتفاقی معنای حقیقی آن را کشف کنید. تصاویر زیبای این کتاب را سالی گارلند طراحی کرده و در هر صفحه که ورق بزنید، حس نشاط و سرزندگی موج می‌زند.

شما می‌توانید این کتاب را همراه با والدین، مربی یا معلمتان بخوانید و درباره‌ی آن با دوستانتان گفت‌و‌گو کنید. در پایان کتاب نیز نکاتی درباره‌ی این‌که چطور امیدواری‌تان را حفظ کنید نوشته شده که به شما کمک می‌کند زندگی شادتر و زیباتری داشته باشید؛ مهم این است که یادتان نرود امید یک جوانه‌ی کوچک است که همیشه می‌تواند در قلب ما رشد کند.

این کتاب ترجمه‌ی فاطمه مهدیان است و انتشارات مهرسا، که در زمینه‌ی نشر کتاب‌های کودک آموزنده فعالیتی مستمر دارد، آن را منتشر کرده است. علاقمندان به داستان‌های تصویری کوتاه می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند.

نکوداشت‌های کتاب امید تازه

  • داستان امید تازه به بچه‌ها قدرت می‌دهد تا به‌تنهایی یا به کمک دستی گرم، نور را در تاریکی کشف کنند. (بررسی‌های مجله کرکوس)
  • کتاب امید تازه در بسیاری از کتابخانه‌ها جای خود را پیدا خواهد کرد. (مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)
  • خواندن کتاب امید تازه لذت‌بخش بود. (دیوید ای. بارد - اسقف کلیسای میشیگان)
  • گلنیس نلیست در کتاب امید تازه ما را به سفری در باب امید می‌برد. (تریسی اسمیت - نویسنده)
  • این یک داستان نشاط‌آور است که همه‌ی ما به آن نیاز داریم! (جوانا رولند - نویسنده)

کتاب امید تازه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال نوشته شده و به آن‌ها کمک می‌کند حس ناامیدی و غم را در وجود خود بشناسند و بر آن غلبه کنند.

با گلنیس نلیست بیشتر آشنا شویم

گلنیس نلیست، نویسنده‌ی چندین کتاب کودک از جمله کتاب پرفروش «هدیه‌ی خوشمزه» است. سبک نگارش او نشانگر شور و شوق وصف‌ناپذیرش در یاری رساندن به کودکان است. او دوست دارد کودکان لذت شاد بودن را دریابند.

در بخشی از کتاب امید تازه می‌خوانیم

مامان گفت: «تو به امید نیاز داری.» موش کوچولو پرسید: «امید؟! امید چیست؟ از کجا پیدایش کنم؟»

مامان دست او را گرفت و گفت: «همراه من بیا. گاهی‌وقت‌ها امید در تاریکی قایم می‌شود. گاهی خیلی سخت دیده می‌شود، اما همیشه همان‌جاست؛ فقط باید پیدایش کنی».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امید تازه
نویسنده
مترجمفاطمه مهدیان
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-743741-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب امید تازه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب امید تازه

برای دریافت کتاب امید تازه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.