معرفی و دانلود کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم

عکس جلد کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم
قیمت:
7500 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم

کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم نوشته‌ی ولفگانگ کان، علاوه بر اینکه شما را با شیوه‌های سونوگرافی دستگاه تناسلی دام‌های اهلی آشنا می‌کند، اطلاعات مفیدی در مورد روش‌های تشخیصی موارد فیزیولوژیک و پاتولوژیک دستگاه تناسلی دام ماده در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم:

امروزه شیوه‌های تشخیصی مختلفی مانند اولتراسونوگرافی در علم تولیدمثل دامپزشکی بسیار کاربردی شده‌اند. به خصوص در ایران نیز با توسعه و پیشرفت دستگاه‌های سونوگراف، دامپزشکان و متخصصان تولید مثل دام به سمت بهره‌گیری از این دستگاه ترغیب شدند. دوره‌های آموزش از سونوگرافی همانند کارگاه‌های آموزشی یا واحدهای درسی نیز درآمده‌اند و همه‌ی علاقه‌مندان از آن حمایت کرده‌اند.

به همین دلیل کمبود کتابی که به طور خاص به معرفی کار با این وسیله بپردازد، احساس می‌شد. بدین منظور متن انگلیسی کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم (Veterinary Reproductive Ultrasonography) که اصل آن به زبان آلمانی و نوشته پروفسور ولفگانگ کان (Wolfgang Kahn) از پیشکسوتان علم سونوگرافی تولیدمثل دام است، به فارسی برگردان شد؛ به این امید که کاربران و دانشجویان رشته دامپزشکی بتوانند آسان‌تر به مباحث تخصصی این تکنولوژی در شاخه تولیدمثل دست پیدا کنند.

این کتاب ارزشمند شما را با روش‌های سونوگرافی دستگاه تناسلی دام‌های اهلی آشنا می‌کند. برگردانندگان این کتاب، برای درک بهتر برخی واژگان فارسی، به جای زیرنویس در هر صفحه، معادل انگلیسی آن‌ها را در انتهای کتاب قرار داده‌اند.

کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به دامپزشکان و دانشجویان این رشته توصیه می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات کافی از این تکنولوژی را کسب نمایند.

در بخشی از کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم می‌خوانیم:

برای تشخیص آبستنی گوسفند و بز، روش‌های اولتراسوندی مختلفی در طی سال‌های گذشته به کار گرفته شده‌اند. در گذشته، روش‌های A-mode و داپلر به عنوان سیستم‌های بدون تصویر استفاده شده‌اند. اگر چه این دو روش قابلیت تصویربرداری تکامل جنین را ندارند؛ اما با استفاده از آن‌ها می‌‌توان حضور جنین را با مشاهده ویژگی‌های الگوی دامنه یا تعیین تغییرات بسامد شنیداری یا دیداری تشخیص داد. امروزه روش فراصوتی تصویربرداری و اولتراسونوگرافی B-mode، در نشخوارکنندگان کوچک استفاده می‌شود. در کشورهایی که مزارع متمرکز پرورش گوسفند وجود دارد، معاینه سونوگرافی برای تشخیص آبستنی و یا تعیین تعداد جنین به صورت متداول کاربرد دارد. سونوگرافی تصویری بر روش‌های غیر تصویری برتری دارد چون دقیق‌تر است و کاربر را قادر می‌سازد که تعداد جنین‌ها و زنده بودن آن‌ها را تشخیص دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم
نویسنده
مترجمامین تمدن، امین بیغم صادق، زهرا مروجی، محجوب واحدی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-964-6653-61-0
موضوع کتابکتاب‌های دامپزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم

برای دریافت کتاب اولتراسونوگرافی تولید مثلی دامپزشکی گوسفند، بز، سگ و گربه - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.