معرفی و دانلود کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10

عکس جلد کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10
قیمت:
۴۱,۳۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10

کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10 دهمین قسمت از مجموعه داستان‌های مصور دنباله دار امین توکلی است که سخت‌ترین روزهای مبارزه را به تصویر می‌کشد، روزهایی که باعث می‌شود ایلیا خسته و ناامید، از خضر تقاضای کمک کند... .

درباره کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10:

کنترل شهر به طور کامل به دست ناتان افتاده است و علی رغم تلاش‌های ایلیا، مردم تصمیم گرفته‌اند که برای دریافت پادزهر، به خواسته‌های ناتان تن بدهند. از طرف دیگر دستیار پروفسور یعنی دکتر پژمان، به همراه کامران و آرش برای پیدا کردن درمان تمام تلاششان را انجام می‌دهند اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.... کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10، روایت روبه‌رو شدن قهرمان داستان‌های امین توکلی با شرایط دشواری است که هر شخص دیگری را از پا می‌اندازد. اما ایلیا خیلی خوب می‌داند که تسلیم شدن به معنی تقدیم کردن شهر به ناتان و پیروزی قائن است و به همین دلیل برای بیرون آمدن از این بحران از خضر راهنمایی می‌خواهد... .

درباره‌ی مجموعه داستان‌های مصور دنباله‌دار:

این مجموعه، داستان نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت، جنگی که آینده تمام بشریت به نتیجه آن بستگی دارد.

کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10 برای چه کسانی مناسب است؟

امین توکلی این کتاب را برای تمامی نوجوانانی که به داستان‌های ماجراجویانه و هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستند، به رشته‌ی تحریر درآورده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کمیکا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-622-7376-07-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10

علی قره داغی
۱۴۰۱/۲/۲۷
سلام کتاب کاملا جذابی است هر چند هر که بخواد این قسمت رو مطالعه کنه حتما تا حالا متوجه این موضوع شده... و اگر کسانی هم که تازه این کتاب رو می‌بینند من پیشنهاد می‌کنم حداقل چند قسمت اول از این کتاب رو بخونن
اولین کمیک هست که من می‌خونم و از نظر من جز بهترین کمیک‌های فارسی است داستان کم کم داره وارد مرحله اصلی میشه و جذابیتش رو چند برابر می‌کنه
Amin Haji
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
یه سوال🤔 فقط منم که این فکرو میکنم یا اینکه واقعا داستان ایلیا داره خیلی جذاب و قشنگ گذاره‌های مذهبی ما رو با داستان یه ابرقهرمان گره میزنه؟ واقعا قشنگه دوسش دارم این داستان مصورو👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼
ریحانه وفامند
۱۴۰۱/۶/۶
سلام کتاب خیلی عالی هست یه نکته‌ی مثبت دیگه هم داشت اونم این بود که در داستان از کلمات هیجان انگیزی استفاده شده بود و باعث میشد داستان جذاب تر بشه.
شهلا خسروی
۱۴۰۱/۴/۷
واقعا نقطه اوج کتاب از قسمت ۷ به بعده اینجای داستان واقعا هیجان انگیز بود. ۱۰۰ درصد پیشنهاد میدم توو خوندن قسمت‌های کتاب شک نکنید
zhopet86
۱۴۰۲/۲/۱۴
ارزش خوندنو داره، فقط یه مشکل خیلی بزرگ داره، یکم اگه درباره کاراکترا بیشتر توضیح میدادید عالی تر میشد، خیلی داستان داره سریع جلو میره
بنیامین احمدی
۱۴۰۱/۴/۶
این جلد درباره‌ی نا امیدی ایلیا-یکی از جنگ‌های مهم-جلو گیری از سخن رانی ناتان و موفق نشدن و...
Mahdi Rahdar
۱۴۰۲/۸/۸
به نام خداسلام ممنون از برنامه عالیتون عالی بود به نظرم بخرید ضرر نمیکنید
امیرعلی
۱۴۰۲/۳/۵
جزو بهترین کتاب‌های بود که خواندم
صدیقه قانعی
۱۴۰۲/۱/۱۲
از نظر من کتاب بسیار مناسب بود.
Rohollah Arkan
۱۴۰۱/۱۲/۱
واقعا عالللللللللییییی هست
سیما قدمی
۱۴۰۱/۴/۱۷
حتما بخوانید قشنگ و جالب بود
Ali Amigh
۱۴۰۱/۲/۲۳
عالی بود خیلی عالی
نعیمی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
عالی بود و بخوانید
فاطمه یوسفی
۱۴۰۱/۹/۲۷
واقعا محشر و عالی
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10

برای دریافت کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.