معرفی و دانلود کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3

عکس جلد کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3

کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3 به کوشش گروهی از نویسندگان، سومین جلد از یک مجموعه‌ی آموزشی و سرگرم‌کننده، مختص به کودکان است. کتاب شامل تصاویر سیاه و سفید و مطالب مفید و مرتبط با همان تصاویر می‌باشد. کودک قادر می‌شود با نگاه کردن و بررسی دقیق اشکال مجموعه، چند شیء پنهان‌شده در میان‌شان را بیابد و مطالب آموزشی جالبی را نیز به خاطر بسپارد.

درباره‌ی کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3

والدین وظیفه‌شناس و مسئول، پیوسته در پی کمک به فرزندان خویش در امور مختلف هستند. از مسائل بسیار مهم در مورد پرورش فرزند، توجه به قدرت ادراک و تمرکز و رشد ذهنی وی می‌باشد. لازمه‌ی دقیق و هوشیار بودن یک کودک نیز، استفاده‌ی مداوم از قوای بصری و ورزش دادن ذهن است. مغز کودک با کنجکاوی و پرسش‌های متناوب و مداوم است که باز و قوی می‌ماند. کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3 یک کتاب تعاملی و ادراک بصری و نوعی از تمرین مغزی است که کودکان را به سوی دقت و تمرکز بیشتر سوق می‌دهد. در این کتاب مجموعه‌ای از تصاویر سیاه و سفید وجود دارند که موجب کنجکاوی کودک و ورزیدگی قدرت بینایی‌اش می‌شوند. در میان این تصاویر که ماهرانه رسم شده‌اند، اشیاء مختلفی پنهان شده و فرزند شما لازم است این تصاویر را با دقت از نظر بگذراند و به دنبال اشیایی که پنهان شده‌اند بگردد. چنانچه در پیدا کردن این اشیاء و رنگ‌آمیزی‌شان فرزندتان را همراهی کنید، قطعاً شما نیز سرگرم خواهید شد.

کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3 نه فقط یک سرگرمی برای گذران وقت، بلکه به عنوان ورزشی برای قدرت تمرکز و هوشیاری کودک شما در نظر گرفته شده است. اشیای مخفی‌شده در میان تصاویر نیز در نوع خود برای کودکان ناشناخته هستند و معرفی‌شان به کودک می‌تواند مفید باشد. در هر صفحه از کتاب، توضیحاتی راجع به تصویر رسم‌شده آمده که خواندنشان خالی از لطف نیست و حاوی مطالب مفید آموزشی می‌باشد. و نکته‌ی دیگر در مورد کتاب این است که برای رنگ کردن اشیای مخفی‌شده در میان هر تصویر، استفاده از رنگی خاص به کودک توصیه شده که این مسئله نیز برای کودکان خردسال مفید بوده و باعث شناختن و به حافظه سپردن اسامی رنگ‌ها خواهد شد. گروه نویسندگان در بخش پایانی کتاب پاسخ‌نامه‌ای را در نظر گرفته‌اند که در صورت بی‌حاصل بودن کوشش فرزند شما، والد بتواند فرزند خود را یاری کرده و او را راهنمایی کند. با این تدبیر، کودک تا پایان کتاب کنجکاوی می‌کند و پیش خواهد رفت.

تألیف این کتاب به کوشش گروهی از نویسندگان مدرسه علوی بوده و گروه کودک و نوجوان انتشارات تیمورزاده در مجموعه کتاب‌های حاجی لک‌لک آن را منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی با هم بگردیم و پیدا کنیم

جای خالی مجموعه کتاب‌هایی که با هدف تعامل طراحی شده باشند، به شدت در میان دیگر وسیله‌های سرگرمی‌ مخصوص به کودکان و نوجوانان احساس می‌شود. این دسته از کتاب‌ها کودک را به شکلی پویا با تصاویر و یا مسائل حل‌نشده‌ی خود درگیر می‌کنند. کودکان عصر دیجیتال به طور مداوم و یا حداقل در بخش طولانی‌ای از روز خود، سرگرم اسباب‌بازی‌های متنوع و یا بازی‌های کامپیوتری کم‌محتوایی هستند که به فعالیت و ورزیدگی ذهنی‌شان کمک شایانی نمی‌کند، اما کتاب از دیرباز یار دیرینه‌ی بشر بوده و هست. بی‌شک طراحی و تألیف چنین کتاب‌هایی، به نفع کودکان و همچنین یاری‌گر والدین امروزی‌ست. نویسندگان مجموعه‌ی با هم بگردیم و پیدا کنیم نیز در راستای نیل به این اهداف، دست به طراحی کتاب‌هایی با این مضمون زده‌اند.

کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3 برای کودکان 6 تا 10 سال مناسب است، اما می‌تواند برای نوجوانان نیز سرگرم‌کننده باشد.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است. لطفاً پیش از خرید نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش فایل در تلفن‌همراه یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-964-420-789-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3

برای دریافت کتاب با هم بگردیم و پیدا کنیم - جلد 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.