معرفی و دانلود کتاب بازاریابی جهانی در ورزش: با تاکید بر المپیک

عکس جلد کتاب بازاریابی جهانی در ورزش: با تاکید بر المپیک
قیمت:
۱۴۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی جهانی در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی جهانی در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی جهانی در ورزش: با تاکید بر المپیک

کتاب بازاریابی جهانی در ورزش، روش‌هایی کاربردی را برای کسب‌ درآمد در میادین بین‌المللی ورزشی پیش روی کارآفرینان قرار می‌دهد. ابوالفضل فراهانی و لیلا قربانی قهفرخی، نویسنده‌‌های این کتاب، جنبه‌‌های مختلفِ درآمدزایی برای بازاریابی المپیک، حمایت مالی ورزشی و بازاریابی نهانی در حوزه‌ی ورزش را به خواننده آموزش می‌دهند. این کتاب بر اساس دانش علمی، تجربه‌های عملی و مثال‌های واقعی به رشته‌ی تحریر درآمده‌ است.

درباره‌ی کتاب بازاریابی جهانی در ورزش

کتاب بازاریابی جهانی در ورزش، نقشه راهی برای آشنایی با جذب سرمایه و درآمدزایی از رشته‌های مختلف ورزشی در اختیار فعالان حوزه‌ی کسب‌‌و‌کار ورزشی قرار می‌دهد. ابوالفضل فراهانی و لیلا قربانی قهفرخی، نویسنده‌‌های کتاب، سه بخش اساسی را برای این اثر درنظر گرفته‌اند. هرکدام از این بخش‌ها، در حالی که ادامه‌ی اطلاعات بخش قبلی است، می‌تواند منبعی برای مطالعه‌ی تخصصی در حوزه‌ی اطلاعات همان بخش باشد. نخستین بخش کتاب به مبانی اصلی بازاریابی جهانی در ورزش اختصاص دارد. در بخش بعدی با نقش حمایت مالی و بازاریابی نهانی آشنا می‌شویم. در سومین بخش، نقشه‌ راهی برای حامیان مالی و تجار پشت پرده مطرح شده‌است. مطالب این کتاب به‌گونه‌ای تدوین‌ شده تا نمایی کلی از بازاریابی جهانی ورزش به خواننده معرفی می‌شود. فصل نخست کتاب به مقدمه و آشنایی با تحقیق موضوعی اختصاص دارد. اصول بازاریابی ورزشی جهانی، کاربردهای بازاریابی ورزشی جهانی، معرفی سیستم ورزش جهانی و جنبه مبتنی بر بازار ورزش جهانی، به‌ ترتیب فصل‌های دوم تا پنجم کتاب بازاریابی جهانی در ورزش را تشکیل می‌دهد.

اطلاعات کتاب بازاریابی جهانی در ورزش با رهبری و بازی‌های المپیک در فصل ششم ادامه پیدا می‌کند. سپس در فصل هفتم با مدیریت کمیته ملی المپیک آشنا می‌شویم و در فصل‌های هشتم و نهم، اطلاعاتی درباره‌ی ورزش بین‌المللی و قانون و بازاریابی ورزشی و قانون فرا می‌گیریم. حمایت به عنوان عنصر استراتژی بازاریابی، فروش حمایتی ورزش المپیک: از دیدگاه کمیته ملی المپیک، حمایت مالی المپیک 1896 تا 1984 و حمایت ملی المپیک 1984 تا 2015، اطلاعات دیگری است که در فصل‌های بعدی کتاب بازاریابی جهانی در ورزش در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. در فصل چهاردهم این کتاب به معرفی بازاریابی کمین می‌رسیم. پانزدهمین فصل کتاب، دیدگاه پژوهشی نام دارد. پاسخ به بازاریابی کمین، کمین در عمل: نگرانی مهم بازاریابی برای بازی‌های المپیک، موارد مطالعه‌ای بازاریابی کمین و افکار پایانی و روند تغییرات آینده، فصل‌های پایانی کتاب بازاریابی جهانی در ورزش را تشکیل می‌دهد.

کتاب حاضر را انتشارات حتمی، روانه بازار کرده است.

کتاب بازاریابی جهانی در ورزش مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به‌دنبال کسب‌و‌کار در زمینه‌ی ورزش جهانی هستند، مخاطب اصلی کتاب بازاریابی جهانی در ورزش به‌حساب می‌آیند. افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت‌ هستند نیز با مطالعه‌ی کتاب بازاریابی جهانی در ورزش، اطلاعات سودمندی برای توسعه‌ تجارت‌های ورزشی خود به‌دست می‌آورند. مطالعه‌ی این اثر برای علاقه‌مندان به بازاریابی و طرفداران ورزش‌های المپیکی نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب بازاریابی جهانی در ورزش: با تاکید بر المپیک می‌خوانیم

مفهوم بازاریابی در هر شکل پیچیده اخیراً نسبتا به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) آمده است. بخشی از دلایل این امر برداشت عمومی و فلسفی آن برای هر فعالیتی که از تجارت استفاده می‌کرد بود، بخشی این بود که ویژگی‌ها و قدرت برند المپیک هنوز شناسایی نشده است، و بخشی از آن از سازمان ویژه جنبش المپیک براساس مشارکت ملی به وجود آمده است، کمیته بین‌المللی المپیک همیشه خود را به عنوان مقام عالی جنبش المپیک براساس مشارکت ملی بوجود آمده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه و آشنایی با تحقیق موضوعی
فصل 2: اصول بازاریابی ورزشی جهانی
فصل 3: کاربردهای بازاریابی ورزشی‌ جهانی
فصل 4: معرفی سیستم ورزش جهانی
فصل 5: جنبه مبتنی بر بازار ورزش جهانی
فصل 6: رهبری و بازی ‌های المپیک
فصل 7: مدیریت کمیته ملی المپیک
فصل 8: ورزش بین‌المللی و قانون
فصل 9: بازاریابی ورزشی و قانون
فصل 10: حمایت به عنوان عنصر استراتژی بازاریابی
فصل 11: فروش حمایتی ورزش المپیک: از دیدگاه کمیته ملی المپیک
فصل 12: حمایت مالی المپیک 1896 تا 1984
فصل 13: حمایت مالی المپیک 1984 تا 2015
فصل 14: معرفی بازاریابی کمین
فصل 15: دیدگاه پژوهشی
فصل 16: پاسخ به بازاریابی کمین
فصل 17: کمین در عمل: نگرانی مهم بازاریابی برای بازی ‌های المپیک
فصل 18: موارد مطالعه‌ای بازاریابی کمین
فصل 19: افکار پایانی و روند تغییرات آینده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی جهانی در ورزش: با تاکید بر المپیک
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات275
زبانفارسی
شابک978-600-355-230-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی جهانی در ورزش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی جهانی در ورزش

برای دریافت کتاب بازاریابی جهانی در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.