معرفی و دانلود کتاب باشگاه کارآفرینی: مهارت های کارآفرینی را یاد بگیرید و به شکل بازی به کودکان آموزش دهید

عکس جلد کتاب باشگاه کارآفرینی: مهارت های کارآفرینی را یاد بگیرید و به شکل بازی به کودکان آموزش دهید
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باشگاه کارآفرینی: مهارت های کارآفرینی را یاد بگیرید و به شکل بازی به کودکان آموزش دهید

مهدی باقرپور در کتاب باشگاه کارآفرینی توضیح می‌دهد که هر کسی با هر میزان از تحصیلات، می‌تواند کارآفرین باشد. او تلاش دارد تا این مهارت را به خوانندگان کتاب خود آموزش دهد. همچنین از طریق روش‌هایی ساده و سرگرم‌کننده، شرح می‌دهد که چطور می‌توان توانایی کارآفرینی را به کودکان هم آموخت. مطالعه‌ی این کتاب، امکان آشنایی با مراحل راه‌اندازی کسب‌وکاری موفق را برای تمامی اعضای یک خانواده‌ی ایرانی فراهم می‌کند.

درباره‌ی کتاب باشگاه کارآفرینی

کارآفرینی مهارتی است که همه‌ی افراد از پس آن برمی‌آیند، به شرط آن که آموزش‌های تخصصی که لازمه‌ی دستیابی به این مهارت است را فرا بگیرند. مهدی باقرپور در کتاب باشگاه کارآفرینی سراغ همین موضوع رفته است. او عقیده دارد اگر قدرت تفکر با آموزش‌های اصولی همراه شود، نتیجه‌ای درخشان به ارمغان می‌آورد.

از آن‌جایی که احتمالاً شماری از افراد از دریافت چنین آموزشی محروم مانده‌اند، او از طریق نگارش این کتاب کلاس درسی برای این گروه از افراد برگزار می‌کند. نکته‌ای که کتاب باشگاه کارآفرینی را متمایز کرده، این است که به خواننده کمک می‌کند تا این مهارت را از طریق بازی‌ و سرگرمی‌های جذاب، به کودکان هم بیاموزد.

نویسنده در این کتاب، مراحل شکل‌دهی به کسب‌وکاری مستقل را از ابتدا آغاز کرده و آموزش را تا دستیابی به نتیجه‌ی مطلوب پیش می‌برد. او معتقد است که اگر پایه و اساس یک کسب‌وکار، محکم و استاندارد باشد، فرد مشکلات را تاب می‌آورد. اولین قدم در این راستا کسب اطمینان از کاربردی بودن ایده‌های اولیه است. این مرحله، نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت کسب‌وکار دارد. همین‌جاست که نویسنده‌ از اهمیت ثبت ایده‌ها بر صفحه‌ی کاغذ صحبت می‌کند.

او معتقد است که اگر ایده‌پردازی‌ها، در این فرآیند به نتیجه‌ی مطلوب برسند، می‌توان از کیفیت آن‌ها مطمئن شد. تنها در این صورت است که کارآفرین آمادگی ورود به مرحله‌ی بعدی را کسب می‌کند و یک قدم به موفقیت نزدیک‌تر می‌شود. مهدی باقرپور با ذکر مثال‌هایی درباره‌ی ایده‌های اولیه‌ی کارآفرینان موفق، این راه را برای خوانندگان هموار کرده و نقشه‌ای کامل و جامع برای حرکت در این جاده‌ی پرپیچ‌وخم، در اختیار آن‌ها قرار داده است.

پس از معرفی مفاهیم اولیه در رابطه با کارآفرینی، نویسنده توضیح می‌دهد که آموزش چنین مهارتی به کودکان، چگونه صورت می‌گیرد. او مدت زیادی در این باره مطالعه داشته و در نتیجه با اطلاع‌رسانی در خصوص شیوه‌ی تفکر و رفتار کودکان، بازی‌هایی را یاد می‌دهد که بذر پربار کارآفرینی را در وجود کودکان می‌کارد.

این کتاب متناسب با شیوه‌های زندگی ایرانیان و آموزش‌های رایج در کشور تهیه شده و بهترین راهنما برای خانواده‌هایی است که با راه‌وچاه تأسیس کسب‌وکار آشنایی ندارند. مخاطبان این کتاب را می‌توان به چهار دسته تقسیم کرد: کسانی که قصد تقویت مهارت‌های کارآفرینی را دارند و یا ایده‌ی راه‌اندازی کسب‌وکاری از آن خود را در سر می‌پرورانند، کسانی که قصد دارند به دایره‌ی نزدیکان‌ خود در کسب این مهارت کمک کنند و انگیزه‌ی لازم برای ورود به این راه‌ را در آنان پرورش دهند، همسران و شریکان زندگی کارآفرینان و والدین دغدغه‌مندی که می‌خواهند این مهارت را از دوران کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

این کتاب توسط انتشارات نوآوران سینا منتشر شده و پاسخگوی سؤالات تمامی علاقه‌مندان است.

کتاب باشگاه کارآفرینی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب مطابق با توصیه‌ی نویسنده، برای آن دسته از خانواده‌های ایرانی‌ که قصد دارند به تقویت مهارت‌های کارآفرینی در خود و سایر اعضای خانواده بپردازند، مناسب است.

در بخشی از کتاب باشگاه کارآفرینی می‌خوانیم

یک جای خلوت پیدا کنید که کسی مزاحم شما نشود. ده مورد از علاقه‌های مهم خود را یادداشت کنید، آن‌هایی که روزانه برای آن‌ها وقت می‌گذارید. در انتها قرار است تنها یکی باقی بماند، بنابراین به‌طور قطع، اول کار چند تا از آن‌ها که از نظر شما اهمیت کمتری دارند خط می‌خورد.

دقت کنید که شرایط امروز خود را در نظر نگیرید؛ فرض کنید شرایط عالی است و هر چه بخواهید در عرض یک ساعت برای شما فراهم می‌شود! عجله نکنید، با صبر و حوصله آن‌هایی که کمتر موردعلاقه شماست را خط بزنید و علت خط خوردن را جایی یادداشت کنید تا بعد بدانید. آن‌قدر خط بزنید که تنها سه مورد باقی بماند.

وقت بگذارید و در درون خود قوی‌ترین علاقه و بیشترین انگیزه را پیدا کنید. برای این کار کمی خیال‌پردازی کنید و در ذهن خود با آن‌ها مصاحبه کنید. ببینید حرف حسابشان چیست که ذهن شما را مشغول کرده‌اند. بررسی این سه علاقه باقی‌مانده از هر چیزی مهم‌تر است.

ببینید با کدام‌یک از آن‌ها می‌توانید بیشتر ارتباط برقرار کنید. کدام‌یک لیاقت آن را دارد که تا آخر عمر همراهِ شما باشند و لحظه‌های زندگی شما را آباد کند؟ لایق‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید، اگر در انتخاب خود شک ندارید، یکی را با قاطعیت انتخاب کنید.

آن علاقه‌ای را انتخاب کنیم که حاضریم به خاطر آن همه‌جور سختی را تحمل کنیم و حتی حاضریم روی سنگ‌قبرمان به آن اشاره بشود. می‌توانیم از سردار شهید تهرانی مقدم الگو بگیریم. در وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: «روی سنگ‌قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.»

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل اول: خام‌فروشی وقت
فصل دوم: برتر از پول
فصل سوم: دیدگاه کارآفرین
فصل چهارم: مهارت‌های کارآفرینی
فصل پنجم: کودک توانا
فصل ششم: بازی‌های هدف‌دار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باشگاه کارآفرینی: مهارت های کارآفرینی را یاد بگیرید و به شکل بازی به کودکان آموزش دهید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نوآوران سینا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات126
زبانفارسی
شابک978-622-5834-08-8
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب علمی و آموزشی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باشگاه کارآفرینی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب باشگاه کارآفرینی

برای دریافت کتاب باشگاه کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.