معرفی و دانلود کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه: رشته انسانی

عکس جلد کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه: رشته انسانی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه: رشته انسانی

کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه به تألیف محمدابراهیم مازنی منبع خلاصه اما کاملی برای یادگیری درس جامعه‌شناسی پایه دوازدهم رشته انسانی است. در این کتاب به صورت درس به درس بانک جامعی از سؤالات آزمون‌های نهایی و پرسش‌های تألیفی ارائه می‌شود که در کنار درسنامه‌های خلاصه و پاسخنامه‌ی تشریحی شما را به نمره‌ی بیست می‌رساند.

درباره‌ی کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه

کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه توسط محمدابراهیم مازنی به تألیف رسیده و منبع مفیدی برای جمع‌بندی درس جامعه شناسی پایه دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی محسوب می‌شود. این کتاب با ارائه‌ی بانکی از سؤالات تألیفی و آزمون‌های نهایی سال‌های اخیر داخل و خارج از کشور، به همراه درسنامه‌ای طبقه‌بندی‌شده و دقیق و پاسخنامه‌ی تشریحی کامل، درس جامعه شناسی 3 را بهتر و عمیق‌تر به شما می‌آموزد.

معرفی و دانلود کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه

بر اساس الگوی طراحی سؤال آزمون‌های نهایی سال‌های گذشته، سؤالاتی تألیف شده است که تمامی مطالب کتاب درسی را تحت پوشش قرار می‌دهد. این سؤالات به صورت درس به درس طبقه‌بندی شده و پرسش‌های امتحانات نهایی سال‌های اخیر را نیز در برمی‌گیرد. علاوه بر این، چند آزمون آخر این امتحانات نیز به صورت کامل در انتهای کتاب ذکر شده است تا این جلسات را برای خودتان شبیه‌سازی کنید و تمامی آموخته‌هایتان را مورد ارزیابی قرار دهید.

درسنامه‌های کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه، جزئی‌ترین نکات کتاب جامعه شناسی دوازدهم انسانی را در برمی‌گیرد و برخی از مطالب را نیز در قالب نمودار و جدول به شما ارائه می‌دهد. این درسنامه در دل پاسخنامه‌ی تشریحی آورده شده است. پاسخنامه‌ی تشریحی، پاسخ‌هایی دقیق و کامل به تمامی سؤالات موجود در کتاب ارائه می‌کند تا همه‌ی اشتباهاتتان را به خوبی از نظر بگذارنید و برای شرکت در جلسه‌ی آزمون‌های نهایی آماده شوید.

کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه را انتشارات خیلی سبز ذیل مجموعه کتاب‌های بانک نهایی به انتشار رسانده است.

کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه دوازدهم انسانی مخاطبان اصلی این کتاب به‌شمار می‌روند.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: ذخیره دانشی
درس دوم: علوم اجتماعی
درس سوم:‌ نظم اجتماعی
درس چهارم: کنش اجتماعی
درس پنجم: معنای زندگی
درس ششم: قدرت اجتماعی
درس هفتم: نابرابری اجتماعی
درس هشتم:‌ سیاست هویت
درس نهم:‌ پیشینه علوم اجتماعی در جهان اسلام
درس دهم: افق علوم اجتماعی در جهان اسلام
ضمیمه: امتحانات نهایی
امتحان نهایی خرداد 1400
امتحان نهایی شهریور 1400
امتحان نهایی خرداد 1401
امتحان نهایی شهریور 1401

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه: رشته انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-622-230-617-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه

برای دریافت کتاب بانک نهایی - امتحانات جامعه شناسی 3 با 20 تمام میشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.