معرفی و دانلود کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه: ویژه ارتقاء معدل

عکس جلد کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه: ویژه ارتقاء معدل
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه: ویژه ارتقاء معدل

کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه به تألیف محمدجواد سه دهی و سید علی سیدان با ارائه‌ی درس‌نامه‌های خلاصه و جامع، نکات مهم امتحانات نهایی فلسفه 2، سؤالات آزمون‌های نهایی سال‌های اخیر و پاسخنامه‌ی آن، مسیر موفقیت در امتحان نهایی فلسفه دوازدهم رشته‌ی انسانی را هموار می‌کند و شما را به سوی کسب نمره‌ی 20 و ارتقای معدل سوق می‌دهد.

درباره‌ی کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه

امتحانات نهایی نقش تعیین‌کننده‌ای در مسیر تحصیلی دانش‌آموزان ایفا می‌کند. محمدجواد سه دهی و سید علی سیدان در کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه، بانکی جامع و کامل از درس‌نامه و سوالات را برای موفقیت در آزمون‌های نهایی فلسفه‌ی سال دوازدهم گردآوری کرده‌اند. این کتاب شامل درس‌نامه‌های خلاصه و دقیق از کتاب فلسفه 2 است که تمام محتوای هر درس را تحت پوشش قرار می‌دهند. لابه‌لای این درس‌نامه‌ها، مطالب ستاره‌‌داری ذکر شده‌اند که به نکات مهم امتحانات نهایی اشاره می‌کنند.

در بخش سؤالات کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه، نمونه‌سؤالاتی از تمام درس‌های کتاب فلسفه 2 در کنار سؤالات آزمون‌های نهایی رشته‌ی انسانی طی سال‌های 1400 و 1401 طراحی شده است. این سؤالات با پاسخنامه‌ی کامل و منظم در اختیار شما قرار می‌گیرند. از طرفی یک بخش به نام «دوپینگ شب امتحان» نیز در بخش آخر هر درسنامه وجود دارد تا بتوانید دروس را خیلی سریع و با خیال راحت مرور کنید.

کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه جدیدترین و کامل‌ترین مرجع برای موفقیت در امتحانات نهایی فلسفه پایه دوازدهم انسانی است که توسط انتشارات محبوب خیلی سبز به چاپ رسیده است.

کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته‌ی انسانی با مطالعه‌ی این کتاب در امتحانات فلسفه 2، به نمره‌ی 20 دست می‌یابند. تسلط بر نکات مطرح شده در این کتاب به موفقیت در کنکور رشته‌ی انسانی نیز کمک زیادی می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: هستی و چیستی
درس دوم:‌ جهان ممکنات
درس سوم: جهان علّی و معلولی
درس چهارم: کدام تصویر از جهان
درس پنجم: خدا در فلسفه - قسمت اول
درس ششم: خدا در فلسفه - قسمت دوم
درس هفتم: عقل در فلسفه - قسمت اول
درس هشتم: عقل در فلسفه - قسمت دوم
درس نهم: آغاز فلسفه در جهان اسلام
درس دهم: دوره‌ی میانی
درس یازدهم: دوران متاخر
درس دوازهم:‌حکمت معاصر
ضمیمه: امتحانات نهایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه: ویژه ارتقاء معدل
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-622-230-628-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه

برای دریافت کتاب بانک نهایی - امتحانات فلسفه 2 با 20 تمام میشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.