معرفی و دانلود کتاب بررسی نقش اسپانسرها در تولید برنامه‌های صدا و سیما

عکس جلد کتاب بررسی نقش اسپانسرها در تولید برنامه‌های صدا و سیما
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بررسی نقش اسپانسرها در تولید برنامه‌های صدا و سیما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بررسی نقش اسپانسرها در تولید برنامه‌های صدا و سیما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بررسی نقش اسپانسرها در تولید برنامه‌های صدا و سیما

کتاب بررسی نقش اسپانسرها در تولید برنامه‌های صدا و سیما نوشته‌ی علی محمد فاطمی یگانه، ساز و کار حضور حامیان مالی (اسپانسرها) در تولید برنامه­‌های صدا و سیما را بررسی می‌کند.

این روزها مخاطبان تلویزیون بعد از پشت سر گذاشتن باکس­‌های تبلیغاتی پیش از برنامه‌ها، تازه با برنامه­‌هایی روبرو می‌شوند که در هر لحظه آن یک ایده تبلیغاتی گذاشته شده است. تا زمانی­که پای آگهی­‌های تبلیغاتی در میان است، تعرفه‌ها، قیمت­‌ها، تخفیف­‌ها و شرایط پخش آگهی روی سایت اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما مشخص است اما روی این سایت هیچ اشاره‌­ای به قوانین جذب حامی مالی و اسپانسرینگ نشده است.

هزینه‌های حضور در برنامه­‌های مشارکتی بسیار کمتر از پخش آگهی مستقیم از طریق اداره کل بازرگانی صدا و سیما است. لذا در تحقق میان اهداف این سازمان و اسپانسرها، می­بایستی اهداف و رسالت آن مهم‌تر از اهداف حامی مالی باشد.

در بخشی از کتاب بررسی نقش اسپانسرها در تولید برنامه‌های صدا و سیما می‌خوانیم:

در این کتاب از روش داده بنیاد که روشی کیفی است بهره گرفته می‌شود. در این روش که معمولاً بر مبنای مصاحبه شکل می‌گیرد، تلاش می‌شود که با انجام مصاحبه‌های عمقی با افراد صاحب دانش، تجربه یا اطلاعات، ساز و کار رخ دادن یک اتفاق یا انجام یک فرآیند شناخته شوند و ابعاد مختلف و احتمالاً مسائل و مشکلات مربوط به آن درک شوند.

موضوع مطالعۀ این تحقیق امری پیچیده و چند لایه است که احتمالاً فرایندها و عوامل متعددی در آن دخیل هستند که همۀ آن‌ها را نمی‌توان در قواعد نوشته‌ شدۀ سازمان صدا و سیما یافت. لذا اتکا به روش داده بنیاد و شناخت و تحلیل تجربۀ عملی دست‌اندرکاران سازمان می‌تواند روش خوبی برای رسیدن به اهداف مطالعه فراهم کند. روش داده بنیاد، روشی کیفی برای طراحی مفاهیم است که در آن به جای استفاده از داده‌ها برای آزمون فرضیه، از داده‌ها برای ایجاد مفاهیم استفاده می‌شود.

این روش فرایندی است که از داده آغاز می‌شود و تا رسیدن به اشباع نظری به جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها می‌پردازد و درنهایت نظریۀ خود را ارائه می‌دهد.. در واقع درروش داده بنیاد، داده‌های کیفی مبتنی بر؛ مشاهدات، گفت‌ و شنودها و مصاحبه‌ها، اسناد دولتی، خاطرات پاسخ‌دهندگان و در نهایت تأملات شخصی پژوهشگر می‌باشد و در این پژوهش نیز بر همین مبنا مصاحبه‌ها انجام‌ شده‌اند.

فهرست مطالب کتاب

چکیده
مقدمه
ضرورت بررسی
روش‌شناسی
نتایج
استفاده اسپانسر از خلأهای آیین‌نامه‌ای
نتیجه‌گیری
جمع‌بندی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بررسی نقش اسپانسرها در تولید برنامه‌های صدا و سیما
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-255006-6
موضوع کتابکتاب‌های علوم اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بررسی نقش اسپانسرها در تولید برنامه‌های صدا و سیما

برای دریافت کتاب بررسی نقش اسپانسرها در تولید برنامه‌های صدا و سیما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.