معرفی و دانلود کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟

عکس جلد کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟

رایان تی. هیگینز در کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟ با تصاویری جذاب و لحنی طنز تلاش می‌کند تا کودکان را با مفهوم اعداد و شمردن آن‌ها آشنا سازد. این بار خرس بداخلاق داستان می‌خواهد مهمانان بی‌ملاحظه‌ای را که سرزده وارد خانه‌اش شده و خلوتش را به هم زده‌اند، بشمارد. بد نیست بدانید این اثر از جمله کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟

اگر جلدهای قبلی مجموعه کتاب بروس خرس عصبانی را مطالعه کرده باشید، حتماً با «بروس»، خرس قهوه‌ایِ کم‌حوصله و عصبی داستان آشنا هستید. خرسی تنهایی‌اش را از همه‌چیز بیشتر دوست دارد. می‌توانید تصور کنید که زمانی که کسی خلوتش را بر هم بریزد، خرس داستان ما تا چه اندازه عصبانی خواهد شد! رایان تی. هیگینز (Ryan T. Higgins) در چهارمین جلد از مجموعه کتاب‌ کودک بروس خرس عصبانی که «بلدی بشماری؟» (1 Grumpy Bruce) نام دارد، شما را مجدداً به دنیای بروس می‌برد و با روایت ماجراهای جذاب و بعضاً خنده‌داری که برای او رخ می‌دهد، شما را تا پایان با خود همراه می‌سازد.

ماجرای کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟ از این قرار است: به ناگهان سروکله‌ی تعداد زیادی مهمان در خانه‌ی بروس پیدا شده، خرس داستان ما نمی‌داند باید با این همه مهمان چه کار کند! مهمانانی که به نظر می‌رسد حالا حالاها قصد رفتن ندارند و این موضوع باعث شده بروس در عصبانی‌ترین حالت خودش قرار بگیرد... تعداد مهمان‌ها همین‌طور بیشتر می‌شود و بروس باید آن‌ها را سرشماری کند! او می‌خواهد بداند چند مهمان ناخوانده در خانه‌اش جا خوش کرده‌اند، اما مسأله‌ای وجود دارد؛ آیا بروس می‌داند شمردن چگونه است؟

رایان تی. هیگینز در کتابی که اکنون مقابل شماست، داستانی را روایت می‌کند که در عین حال که سرگرم‌کننده است و گاه و بی‌گاه لبخندی بر لبان کودکان می‌آورد، آن‌ها را با مفاهیم ریاضی همچون اعداد یک تا ده نیز آشنا می‌سازد. تصاویر جذاب کتاب نیز از دیگر دلایلی‌ست که باعث می‌شود کودکان شیفته‌ی داستان بلدی بشماری؟ بشوند و نتوانند تا پیش از به پایان رسیدن داستان، کتاب را کنار بگذارند. لازم است اشاره کنیم که رایان تی. هیگینز خود تصویرگری کتاب را نیز برعهده داشته است.

لازم به ذکر است آناهیتا حضرتی کیاوندانی کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟ را به فارسی برگردانده و انتشارات پرتقال عهده‌دار نشر آن در ایران بوده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی بروس خرس عصبانی

بروس خرس عصبانی (A Mother Bruce Book) نام مجموعه‌ کتابی پرطرفدار به قلم رایان تی. هیگینز است؛ کتاب‌هایی که مخاطبان آن کودکان هستند. اولین مجلد از مجموعه‌ی نامبرده به سال 2015 منتشر و با استقبال گسترده‌ مواجه شد. در این کتاب‌ها مخاطب ماجراهای زندگی یک خرس بداخلاق خواهید بود که به تنهایی روزگار می‌گذراند، اما این شیوه‌ی زندگی چندان هم پایدار نمی‌ماند و همه چیز با ورود چند غاز کوچک به زندگی‌ خرس بدخُلق دگرگون می‌شود! آنچه که این مجموعه‌ کتاب را از سایر آثار مشابه متمایز می‌سازد، لحنِ شوخ و سرزنده‌ی نویسنده است که باعث می‌شود کودکان تا انتها با داستان همراه شوند؛ همچنین رایان تی. هیگینز از کلیشه‌های رایج کتاب‌های آموزنده‌ی کودک فاصله گرفته و تمام تلاش خود را به کار برده تا با خلق شخصیتی متفاوت، آثارش را در اذهان ماندگار سازد. خرس عصبانی با آنچه که اغلب از شخصیت‌های اصلی کتاب‌های کودک به یاد داریم، بسیار متفاوت می‌نماید: یک خرس بداخلاقِ گوشت‌تلخ که دلش نمی‌خواهد هیچ‌کس تنهایی‌اش را بر هم بزند و هنگامی که اتفاقی مطابق میلش پیش نرود، فوراً از کوره در می‌رود و غوغا به راه می‌اندازد!

مجموعه‌ی بروس خرص عصبانی هفت کتاب را در بر می‌گیرد که تاکنون چهار جلد از آن به همت انتشارات پرتقال به زبان فارسی برگرانده شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. عناوین این کتاب‌ها چنین‌اند: «من مامان شما نیستم!»، «اسباب‌کشی بزرگ»، «مهمان‌های ناخوانده» و «بلدی بشماری؟».

بد نیست بدانید مجموعه‌ی بروس خرس عصبانی موفقیت فراوانی را برای نویسنده‌اش به ارمغان آورده و همواره در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار داشته و نامزد جوایز گوناگونی بوده. در ادامه، برخی از افتخارات این کتاب‌ها را مطالعه می‌کنید:

  • برنده‌ی جایزه‌ی White Read-Aloud
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز (کتاب بلدی بشماری؟)
  • نامزده جایزه‌ی مونارک (Monarch Award) در سال 2018 برای کتاب من مامان شما نیستم!
  • نامزد جایزه‌ی تصویرگری کتاب ازرا جک کیتز (Ezra Jack Keats Book Award) در سال 2016 برای کتاب من مامان شما نیستم!
  • و ...

جوایز و افتخارات کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟

  • در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک وبسایت آمازون

در نکوداشت‌ کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟

  • کتاب‌های رایان تی. هیگینز اغلب برای سنین بالای سه سال به نگارش درآمده‌اند، اما کودکان کوچک‌تر نیز می‌توانند بروس خرس عصبانی را دوست داشته باشند! اگر کودکی خردسال در خانه دارید، کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟ انتخاب مناسبی برای کتابخانه‌ی شما خواهد بود. به ویژه اگر فرزندتان از کتاب‌های قبلی این مجموعه استقبال کرده است. (Alex Reif، وبسایتِ laughingplace)

کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟ مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 سال شیفته‌ی کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟ خواهند شد.

با رایان تی. هیگینز بیشتر آشنا شویم

رایان تی. هیگینز نویسنده و تصویرگر آمریکایی است. او در سال 1983 متولد شد و از همان سال‌های نخست کودکی به تصویرگری و نویسندگی علاقه نشان داد. در واقع تنها چهار سال داشت که کشیدن کاریکاتور و تصویرسازی را آغاز کرد.

این نویسنده‌ی برجسته و پرطرفدار عمده‌ی شهرت خود را مدیون مجموعه کتاب پرطرفدار بروس خرس عصبانی است، با این وجود آثار دیگری هم به رشته‌ی تحریر درآورده که بسیاری از آن‌ها نیز در فهرست آثار پرفروش جای گرفته‌اند. از میان این آثار می‌توان به کتاب‌های «هم‌کلاسی‌ات را نخور!» و «ساکت باشید» اشاره کرد. هر دو کتاب نامبرده به فارسی ترجمه شده‌اند و انتشارات پرتقال آن‌ها را منتشر کرده است. گفتنی است در صورت تمایل می‌توانید نسخه‌ی الکترونیک این دو کتاب و مجلدهای دیگر مجموعه کتاب بروس خرس عصبانی را از سایت کتابراه دانلود کنید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که این نویسنده‌ی جوان عاشق حیوانات است و از تعداد زیادی حیوانِ خانگی نگهداری می‌کند. (در واقع او در خانه‌اش سه سگ، سه گربه، یک مارمولک و یک لاک‌ پشت دارد!) در حال حاضر رایان تی. هیگینز به همراه همسر و فرزندش ساکن کانادا است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-600-462-664-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟

برای دریافت کتاب بروس خرس عصبانی 4: بلدی بشماری؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.