معرفی و دانلود کتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟

عکس جلد کتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟
قیمت:
11900 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟

کتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟ نوشته بیرامعلی بختیاری، از اهمیت بیمه عمر، مزایا و همچنین فروش آن سخن می‌گوید. اگر به فکر آینده اقتصادی و امنیتی خود و خانواده‌تان هستید و می‌خواهید بیمه عمر تهیه کنید، این کتاب مناسب شماست.

این کتاب راهنمای عملی و ساده برای رسیدن به امنیت و استقلال مالی برای شماست و برای اولین بار در تاریخ صنعت بیمه ایران به عنوان مشاور همراه، تهیه شده است.

مهم نیست چه شغلی و چه درآمدی دارید، برای خود و خانواده‌تان بیمه عمر تهیه کنید تا آینده زندگی شما روشن و شفاف باشد. با به کارگیری راهکار این کتاب آرامش و ثبات تا حد بالایی به زندگی شما بازگشته و از آینده مالی و امنیتی خود مطمئن خواهید شد.

شما با مطالعه این کتاب پی خواهید برد که پایه اقتصاد هر خانواده بیمه عمر است و هر کسی با هر سطح درآمد، نیاز به بیمه عمر دارد. این روش برای کسانی است که به زندگی و ثروت، دید بلندمدت دارند؛ آن‌ها به دنبال کسب ثروت یک شبه یا یک ساله نیستند.

اگر خواندن این کتاب را شروع کنید، حتماً تا آخرین صفحه آن را خواهید خواند و اگر همه آن را بخوانید، زندگی شما دگرگون خواهد شد. شما و خانواده‌تان با به کارگیری اصول این اثر، برنده بازی خواهید بود و در پایان به موفقیت‌های بزرگی دست خواهید یافت.

شما می‌توانید با مطالعه کتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟ جان تازه‌ای به وضعیت زندگی و کسب و کارتان ببخشید. هر چه بیشتر این کتاب را بخوانید، تغییر و دگرگونی فکری شما، بیشتر خواهد شد و تبدیل به سوخت جت موفقیت مالی و بسیاری از امور زندگی و افکار شما می‌شود.

در بخشی از کتاب بیان شده که چگونه برخی باورهای محدودکننده خود را تغییر دهید تا محدودیتی نداشته باشید. مهم نیست گذشته یا امروز شما چگونه بوده است، مهم این است که شما آینده‌ای پر از موفقیت داشته باشید.

در بخشی از کتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟ می‌خوانیم:

وقتی مشاوره و پیشنهاد خرید بیمه عمر را به برخی از دوستانم می‌دهم؛ آن‌ها در پاسخ می‌گویند: من به بیمۀ عمر نیاز ندارم. پاسخ آن‌ها کاملاً درست است. این واقعیتی است که هیچ کس در زمان پیشنهاد خرید بیمه، به آن نیاز ندارد. بیمه برای روزی است که به آن نیاز دارند؛ امّا آن روز هیچ کس به آن‌ها بیمه نخواهد فروخت. باید کمی عاقلانه بیاندیشیم.

فرد عاقل، بیمه‌نامه را در زمانی که به آن نیازی ندارد، می‌خرد تا وقتی که به آن نیاز داشت، به کمکش بیاید. بیمه مانند چتر نجات برای خلبان است. روزی که به آن نیاز دارد، اگر نباشد، کاری از کسی ساخته نیست. با پول‌های کم، نمی‌توان سرمایه‌گذاری سودآوری انجام داد اما با مبلغ حق‌بیمه کم می‌توان آرامش و امنیت و سرمایه‌گذاری خوبی برای آینده انجام داد. فراموش نکنید نابود کردن یا ساختن بیست یا سی سال آینده را همین امروز انجام می‌دهیم نه آن موقع!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: یک پیشنهاد طلایی برای شما
راه رسیدن به آرزوها
معرفی ابزاری قدرتمند برای رسیدن به آرزوها
اهمیت بیمۀ عمر
چرا بیمۀ عمر می‌فروشم؟
چرا پیشنهادم را رد می‌کنید؟
بخش دوم: معرفی بیمۀ عمر و تأمین آتیه شرکت پاسارگاد
حق‌بیمه و روش پرداخت آن
مدّت بیمه‌نامه
عوامل موثّر بر ریسک بیمه‌گر
پوشش‌های بیمه‌نامۀ عمر و تأمین آتیه
پوشش عمر (فوت به هر علّت)
پوشش از کار افتادگی کامل و دائم
پوشش حادثه
پوشش بیماری‌های خاص
پوشش بیمۀ آتش‌سوزی منزل مسکونی
مزایای مالی بیمۀ عمر و تأمین آتیه
پرداخت سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت در منافع
دریافت وام
معافیت مالیاتی
پوشش هدیۀ تکمیل درمان (sos) پاسارگاد
شرایط ابطال و بازخرید بیمۀ عمر پاسارگاد
شرایط تخفیف و تعلیق بیمۀ عمر پاسارگاد
انعطاف‌پذیری در بیمۀ عمر و تأمین آتیه
بیمۀ تأمین اجتماعی بهتر است یا بیمۀ عمر؟
جدول تفاوت‌های بیمۀ عمر و بیمۀ تأمین اجتماعی
خاتمه و یک درخواست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پوشش گستر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات70
زبانفارسی
شابک978-600-6643-34-2
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک
11900 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟

سعید جعفرپور
۱۳۹۹/۵/۲۵
من ۱۲ ساله که بیمه عمر دارم. اگه یه مقدار جزیی پول اضافه دارین مثلا ۵۰ هزارتومن در ماه. ارزش داره.. مثلاً پول یارانه ات رو بدین خوبها.. فشار نیاز. تا ۷سال سود نداره. ولی بعداز ۷سال بود دهی میرسه. خوب خوب هم نیست ولی بد هم نیست. ۹۰ درصد پولت رو با نرخ ۲۴درصدبخودت وام میدن. بدون نیاز به ضامن. بخای اگ بعنوان سرمایه گذاری وسود بهش نگاه کنی ضرر کردی. ولی احساس مسولیت کنی خوبه. کاره دیگ خدایی نکرده اتفاقه دیگ میفته. شایدهم نیفتاد. امیدوارم توانسته باشم در حدی راهنماییت کرده باشم.
حمید مسلم خانی
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
متن بخش اول و دوم این کتاب باهم تفاوت‌های بنیادی دارن. سبک نویسنده در بخش اول کتاب به شکل توصیف و ترغیب و ایجاد انگیزه در خواننده برای سرمایه گذاری در بیمه عمره و در بخش دوم توضیحی و آگاه کردن خواننده از پوشش و مزایای بیمه عمره. باز در پایان کتاب دو باره به سراغ سبک توصیفی و ترغیبی میره و کتاب رو به این شکل تموم میکنه و برای من جالب بود از یک سبک استفاده نکرده.
سمانه سیاری
۱۴۰۱/۱/۱۵
این کتاب فوق العاده مفید بهم کمک کرد دیدگاه روشن و نگاه درست به بیمه داشته باشم ذهنم مثبت و درست کرد توصیه میکنم به همه کسانی که در صنعت بیمه فعالیت میکنن حتما مطالعه کنن و اون دسته از عزیزانی هم که می‌خوان از بیمه استفاده کنن بهرمند شدم 🙏🙏
معصومه سهرابی
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
من بیمه شده مولف این کتاب جناب آقای بختیاری هستم و نسخه چاپی کتابش رو به من هدیه داده و اونو خوندم بسیار عالی بود و سطح اطلاعات بیمه‌ای منو خیلی بالا برد. نمایندگان دیگه بیمه عمر هم اگه این کارو بتونن انجام بدن خیلی عالیه.
Mina esfahanizadeh
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
راستش اولین باره ک از خوندن یه کتاب خوشم نیومد چون حرفای نویسنده جنبه‌ی تبلیغاتی داره و نه صداقت! در صورتی ک میخواد وانمود کنه از سر خیر خواهی هست
Saeed bagheban
۱۴۰۲/۹/۲۷
واقعا کتاب کاربردی و عالی با مجموعه اطلاعات در این زمینه تجاری و سرمایه گذاری مهم از جناب آقای بختیاری بابت زحمت نوشتن این کتاب و همچنین از عزیزان زحمتکش در برنامه کتاب راه واقعا کمال احترام و تشکر سپاس را دارم
علی جمشیدی
۱۴۰۱/۳/۲۳
کتاب به معرفی قوانین بیمه عمر می‌پردازد. بیشتر به درد نمایندگان بیمه که در شرکت پاسارگاد فعالیت میکنند میخوره. چون اساسا بر طبق بیمه نامه‌های عمر پاسارگاد هست. برای بازاریابی نکته خاصی نداره
ali fa
۱۳۹۸/۱۰/۵
حتی کمترین ذهن آشنا با اقتصاد میدونه بیمه فقط سرکیسه کردن پول افراده بنده در این یکسال قسطی که میدم برابر و بیشتر است از کل هزینه ریالی شما در سی سال اینده با احتساب تورم و موارد دیگر. در مورد حوادث هم خدمتتون عرض کنم که بیمه تکمیلی هست که خیلی کارامدتر و پوشش بیشتر پزشکی داره
اهورا میرزایی
۱۳۹۹/۵/۴
با سلام نظر من درمورد این کتاب.
کسب درامد نویسنده ازفروش کتاب وتبلیغات ازبیمه خودشونه. بنده خودم هم نماینده بیمه پاسارگاد هستم. ولی اینقدر پیاز داغشوزیاد نمیکنم.
سروش حسین آبادی
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
بیمه عمر ضرورتی است که جسم و روح انسان را به آرامش خواهد رساند و این موضوع در این کتاب به خوبی توضیح داده شده است
لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۸/۲۷
بیمه عمر لازمه زندگی بهتر در آینده است و اینکه امروز هم احساس خوب پیدا میکنیم، با تشکر از این کتاب زیبای بیمه عمر یا زندگی
محمدهادی مومن
۱۳۹۹/۱/۱۶
این کتاب نبود بیشتر آگهی تبلیغاتی طولانی بود ولی با این حال اطلاعات مفیدی درباره بیمه عمر کسب کردم
ثنا عسکری
۱۴۰۱/۷/۲۵
معرفی بیمه عمر شرکت شخصی پاسارگاد هست کتاب
بنظرم فقط۵۰صفحه اولشو بخونین... بهتراز بیمه‌های شخصیم هست ✌
اکبر گرجی
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم. آقای بختیاری دمت گرم بسیار عالی بود.
eli raz
۱۳۹۹/۱/۲۰
کتاب خوبی بود، مخصوصا برای من که مشاور فروش بیمه عمر هستم، ممنونم از کتابراه
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه کتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟

برای دریافت کتاب بیمه عمر، چرا و چگونه؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.