معرفی و دانلود کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته

برای دانلود قانونی کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته

کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته اثر اریک سی. شوارتز و جسون دی. هانتر اثری آکادمیک در باب مسائل مدیریت ورزشی است که به توضیح دقیق و جزئی مفاهیم این حوزه می‌پردازد. بازاریابی ورزشی پیشرفته از دو بعد تئوریک و عملی در این کتاب بررسی می‌شود.

درباره‌ی کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته

بازاریابی موثر از ملزومات حیاتی هر کسب و کار موفق است. دنیای ورزش حرفه‌ای نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای موفقیت در آن، چه در سطح تیم‌های حرفه‌ای و رده‌ی بالا و چه در سطح لیگ‌های آماتور و محلی، نیاز به یادگیری و به کار بردن اصول و استراتژی‌های بازاریابی است. کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته (Advanced Theory and Practice in Sport Marketing) اثر اریک سی. شوارتز (Eric Schwarz) که به تلاش جمعی از مترجمان به فارسی ترجمه شده، منبعی دقیق و قابل اطمینان برای یادگیری مبحث بازاریابی ورزشی به طور پیشرفته است.

حوزه‌ی مدیریت ورزشی ارتباط تنگاتنگی با بازاریابی ورزشی دارد، به نحوی که جداسازی آن‌ها کار معناداری به نظر نمی‌رسد. دانشجویان رشته‌های مرتبط در طول مسیر شغلی‌شان ناگزیر به به‌کارگیری مفاهیم بازاریابی ورزشی هستند، به همین خاطر خواندن این کتاب می‌تواند برایشان راهگشا باشد. کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته به طور خاص اساتید و دانشجویان رشته‌ی مدیریت ورزشی را به عنوان مخاطب هدف خود قرار داده و برای کسانی که برنامه‌ی مدیریت ورزشی‌شان در گروه تجارت و یا مدیریت قرار می‌گیرد مفید است.

مزیت دیگر کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته، بررسی موقعیت‌های واقعی در این زمینه است؛ به این معنا که اتفاقات حوزه‌ی بازاریابی ورزشی از زاویه دید اساتید تجزیه و تحلیل می‌شود. در این متن متخصصان اطلاعات دقیق و معتبری از مسائل مختلف این حوزه ارائه می‌دهند که باعث می‌شود این کتاب، جنبه‌ای عملی و کاربردی به خود بگیرد. نحوه‌ی ورود به حوزه‌ی بازاریابی ورزشی، اطلاعات مرتبط با جزئیات مشاغل کنونی و پیشنهاداتی برای دانشجویان و افراد کم‌تجربه از جمله اطلاعات عملی مفیدی است که توسط اریک سی. شوارتز و جسون دی. هانتر در این کتاب ارائه داده شده است.

معرفی و دانلود کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته

اریک شوارتز، یکی از نویسندگان این کتاب، تجارب پژوهشی گسترده‌ای در حوزه‌ی بازاریابی ورزشی دارد. او با موسسات و سازمان‌های ورزشی متنوعی در سطوح مختلف همکاری داشته و به ابعاد تجاری بازاریابی ورزشی اشراف کامل دارد. فعالیت‌های پژوهشی دکتر شوارتز در موضوع بازاریابی ورزشی و یادگیری تجربی در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا قابل توجه است.

کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته در ۱۴ فصل به موضوعات جامعی از قبیل سیستم‌های اطلاعات بازاریابی ورزشی، رفتار مصرف‌کننده‌ی ورزشی، مدیریت محصول ورزشی، مدیریت فروش در ورزش، تبلیغات در ورزش و... می‌پردازد.

در نکوداشت کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته

  • کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته هنوز تنها کتابی است که تئوری‌های کلیدی و بهترین کاربردها را در سطح پیشرفته معرفی می‌کند. (آمازون)

کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته به کسانی که حوزه‌ی بازاریابی و فروش و همچنین حوزه‌ی ورزش را دنبال می‌کنند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته می‌خوانیم

اینترنت سریع‌ترین روش برقراری ارتباط مشتری با خرده‌فروش‌ها می‌باشد. هدف فروش الکترونیک ورزشی گسترش دسترسی از محلی به ناحیه‌ای، ملی، بین‌المللی و جهانی می‌باشد. همچنین هدف گسترش بازار رو به رشد هرروزه اینترنت می‌باشد. این با ارائه‌ی اطلاعات به مشتری‌ها به‌طریقی دوستانه می‌باشد که از طریق ایمیل صورت می‌گیرد.

حوزه‌ی فروش الکترونیکی در حال رشد سریع در دنیا است و فروش ورزشی در وسط این مسیر قرار دارد. با فروش کالا، بلیت‌ها، بین بسیاری از محصولات خرده‌فروشی ورزشی.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه‌ای بر بازاریابی ورزشی
فصل 2: مدیریت ترکیب بازاریابی ورزشی
فصل 3: پژوهش بازاریابی ورزشی
فصل 4: سیستم‌های اطلاعات بازاریابی ورزشی
فصل 5: رفتار مصرف‌کنندهٔ ورزشی
فصل 6: مدیریت محصول ورزشی
فصل 7: مدیریت فروش در ورزش
فصل 8: خرید و مدیریت چرخهٔ فراهم‌سازی در ورزش
فصل 9: مدیریت ارتباطات در ورزش
فصل 10: تبلبغات در ورزش
فصل 11: حمایت مالی ورزشی
فصل 12: مدیریت خرده‌فروشی ورزشی
فصل 13: تجارت الکترونیکی و بازرگانی الکترونیکی در ورزش
فصل 14: بازاریابی جهانی و بین‌المللی در ورزش
فصل 15: شرکت مدیریت بازاریابی ورزش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته
نویسنده،
مترجمفرشاد تجاری، محمد نوحی، بهزاد دیوکان، شهرام نظری، نوید آرازشی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات423
زبانفارسی
شابک978-600-6904-49-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته

برای دریافت کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.