معرفی و دانلود کتاب تحلیل و روانشناسی بورس: چگونه با کشف ده دقیقه‌های طلایی در بورس، میلیونر شویم؟

عکس جلد کتاب تحلیل و روانشناسی بورس: چگونه با کشف ده دقیقه‌های طلایی در بورس، میلیونر شویم؟
قیمت:
۱۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل و روانشناسی بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل و روانشناسی بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحلیل و روانشناسی بورس: چگونه با کشف ده دقیقه‌های طلایی در بورس، میلیونر شویم؟

دی. آر. بارتون، تاجر برتر و تحلیلگر تلویزیونی، در کتاب جدید خود، تحلیل و روانشناسی بورس، دهه‌ها تجربه‌ی خود درباره‌ی مبادلات بازارهای بورس را به سیستمی بسیار ساده و قابل‌فهم تبدیل کرده است که حتی یک سرمایه‌گذار تازه‌کار نیز می‌تواند آن را در کمتر از 10 دقیقه بیاموزد و به کار بندد. به ادعای نویسنده و طبق آخرین آمار، «باشگاه میلیونرهای آمریکا» در حال حاضر 10.4 میلیون عضو دارد؛ بیشترین تعداد عضو این باشگاه تاکنون! و این باشگاهی‌ست که شما هم می‌توانید به آن بپیوندید، خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید!

درباره‌ی کتاب تحلیل و روانشناسی بورس

چقدر با دنیای سرمایه‌گذاری در بورس و سهام آشنا هستید؟ شاید در این زمینه فردی تازه‌کار باشید یا بالعکس، سال‌های متمادی باشد که در بازار بورس حضور دارید اما سود آنچنانی نصیبتان نشده و از آن ناامید شده‌اید. آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که چطور امکان دارد از جایگاه و موقعیت فعلی‌تان، بسیار بالاتر رفته و صعودی رویایی را در بازار بورس تجربه کنید؟ جایگاهی که شاید عده‌ی زیادی آرزویش را داشته باشند اما نمی‌دانند که راه رسیدن به آن بسیار ساده و تنها در ده دقیقه امکان‌پذیر است!

معرفی و دانلود کتاب تحلیل و روانشناسی بورس

دی. آر. بارتون (D.R. Barton) در کتاب تحلیل و روانشناسی بورس (The 10-Minute Millionaire) از جنگی ده‌دقیقه‌ای و سرنوشت‌ساز صحبت می‌کند که تاریخ را به‌کل دستخوش تغییر کرد و دنیا را متحول ساخت. شاید علاقه‌مندان به تاریخ با نام «جنگ شکست هاک» آشنا باشند و بدانند که دقیقاً چه اتفاقی برای سربازان انگلیسی افتاد اما چرا بارتون از این ده دقیقه‌ی طوفانی صحبت کرده است؟ به‌ عقیده‌ی او اگر تنها ده دقیقه کافی‌ست تا تاریخِ جهان تغییر کند، پس قطعاً می‌تواند همین کار را برای شما هم انجام دهد؛ یعنی زندگی و آینده‌تان را به‌کل تغییر دهد و شما را از یک بازنده به یک برنده تبدیل کند!

بارتون استراتژی‌های تعیین هدف، ارزیابی سهام و معاملات را در کتاب پیش رو با هم ترکیب کرده که هدف نهایی از این تکنیک، به عضویت درآوردن شما در باشگاه میلیونرهاست. به ادعای نویسنده سیستم خیلی ساده‌تر از چیزی‌ست که بتوانید حتی تصورش کنید، آنقدر ساده که حتی آن را به دانش‌آموزان کلاس ششم نیز آموزش داده است. اما در عین سادگی، سیستم ابداعی بارتون آنقدر قدرتمند است که می‌تواند حتی یک سهم اولیه‌ی کوچک را به منبعی برای سوددهی مالی مادام‌العمر تبدیل کند. به گونه‌ای که سرمایه‌گذاری از نوع «خرید و نگهداری سهام» را کاملاً منسوخ می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب تحلیل و روانشناسی بورس

کارشناس بازار بورس و تاجر معروف، با استفاده از یک فرآیند سه‌مرحله‌ای بسیار آسان، شما را راهنمایی می‌کند تا پس از مشاهده‌ی افراط‌های هرروزه در بازار، آن‌ها را شناسایی کنید. او به شما آموزش می‌دهد تا هر معامله را به‌درستی چارچوب‌بندی کنید و میزان سود خود را به حداکثر و ریسک را به حداقل برسانید. در نهایت، او اشتباهات رایجی که بیشتر معامله‌گران را به سمت نابودی مالی سوق می‌دهند، به شما معرفی می‌کند، ضمن اینکه چگونگی استفاده از فرصت اشتباهات غیرمنطقی دیگر معامله گران را خواهید آموخت تا بتوانید به سادگی سودهای کلان به دست آورید. بارتون می‌گوید که این کتاب در حکم یک «جعبه سیاه» الگوریتمی یا «تجارت رباتیک» از نوع هوشمند نیست، لازم است که مغز یک انسان در اجرای آن مشارکت داشته باشد و نیازمند استمرار است. اما ویژگی اصلی آن را می‌توان کمک به شما برای احساسی عمل نکردن دانست. این سیستم در سکوت و آرامش، خطرات و ریسک‌های سرمایه‌گذاری شما را کاهش می‌دهد و پتانسیل شما را برای کسب سود و ثروت کلان به حداکثر می‌رساند.

بارتون کتاب تحلیل و روانشناسی بورس را در سه بخش اصلی و هشت فصل به رشته‌ی تحریر درآورده است. عنوانی که او برای بخش اول کتاب برگزیده، «وقت آن رسیده است که مانند یک میلیونر فکر کنید» نام دارد که خود انگیزه‌ی لازم برای ادامه‌ی مطالعه‌ی کتاب را در خواننده ایجاد خواهد کرد. بخش‌های دوم و سوم نیز «نوسان شدید را پیدا کنید، معامله را چارچوب‌بندی کنید، سود را ثبت کنید» و «نتیجه‌گیری» نام دارند. تصاویر گویای این کتاب همراه با تجربیات شخصی سرمایه‌گذاران، قدم‌به‌قدم اسرار وال استریت را برای شما آشکار کرده و آن‌ها را به طرحی آسان برای برنده شدن در بازارها تبدیل می‌کنند. و در پایان کتاب شما یکی از باارزش‌ترین درس‌ها را آموخته‌اید؛ اینکه میلیونر شدن نباید برای‌تان رویایی دست‌نیافتنی باشد. باید آن را به یک هدف تبدیل کرده و آن هدف را دنبال کنید، مطمئن باشید که خیلی زود آن رویا به واقعیت خواهد پیوست!

انتشارات سبزان کتاب تحلیل و روانشناسی بورس را با ترجمه‌ی فارسی مرجان یوسف‌زاده شبستری منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب تحلیل و روانشناسی بورس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به بازارهای بورس و سهام علاقه‌مند یا در آن‌ها فعال و به‌دنبال موفقیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب از دی. آر. بارتون را مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب تحلیل و روانشناسی بورس: چگونه با کشف ده دقیقه‌های طلایی در بورس، میلیونر شویم؟ می‌خوانیم

ده دقیقه می‌تواند دنیای شما را تغییر دهد. در اینجا، یک حقیقت کلیدی وجود دارد:

اگر یک 10 دقیقه می‌تواند تاریخِ جهان را تغییر دهد، قطعاً می‌تواند همین کار را برای شما نیز انجام دهد: زندگی و آینده‌تان را تغییر دهد و شما را از یک بازنده به یک برنده تبدیل کند. دقیقاً همان‌طور که آن بازه‌ی کوتاه زمانی به یک نوکیسه‌ی کشاورز، نهایتاً اجازه داد تا اراده‌اش را به قدرتمندترین کشور دنیا تحمیل کند، آن 10 دقیقه‌ها (اگر به‌درستی اعمال شوند) به سرمایه‌گذاران امروز اجازه می‌دهند تا آزادی مالی خود را از آن غول اقتصادی به‌ظاهر شکست‌ناپذیر که ما آن را با نام وال‌استریت می‌شناسیم، پس بگیرند.

برای توضیح منظورم، اجازه دهید چند سخن مهم را برایتان بازگو کنم. اگر شما هم به‌اندازه‌ی من در این تجارت باشید، به‌اندازه‌ی من با افراد بسیاری صحبت و همانند من موقعیت‌های بازارهای ویژه بسیاری را هدایت کنید، کشف فوق‌العاده‌ای خواهید کرد. تعداد زیادی از استراتژی‌های تجاری متفاوت وجود دارند که مدیران بخش خصوصی، مدیران صندوق سرمایه‌گذاری مشترک، دست‌اندرکاران صندوق حفظ ارزش، سرمایه‌گذاران فعال، و صاحب‌نظران تلویزیونی که در مورد آن‌ها صحبت می‌کنند، به آن استراتژی‌ها ارجاع می‌دهند، در موردشان می‌نویسند و ادعای استفاده از آن‌ها همراه با کسب موفقیت عالی را دارند. و زمانی‌که می‌گویم تعداد زیادی در حال صحبت کردن در مورد مجموعه‌ی واقعاً خسته‌کننده‌ای از روش‌های به‌ظاهر موفقیت‌آمیز پول درآوردن از سهام، اوراق قرضه، وجوه رایج، معاملات سَلَف، کالاها و بسیاری دیگر از ابزار مالی محرمانه هستم.

فهرست مطالب کتاب

تحلیل و روان‌شناسی بورس
سخن مترجم
پیشگفتار
پیش‌درآمد
بخش 1: وقت آن رسیده است که مانند یک میلیونر فکر کنید
فصل 1: راز مهمی که من از میلیاردرهای جهان آموختم
فصل 2: سرمایه‌گذاری به‌مثابه یک اقدام خطرناک
فصل 3: چگونه فرمانروای مطلق سودها به شما کمک خواهد کرد تا سود کنید
بخش 2: نوسان شدید را پیدا کنید، معامله را چارچوب‌بندی کنید، سود را ثبت کنید
فصل 4: اداره‌ی یک سیستم
فصل 5: یافتن سهام‌های شدیداً نوسانی
قسمت اول: تندروها
قسمت دوم: سهام‌های کِشی
فصل 6: چارچوب‌بندی معامله
فصل 7: سود را ثبت کنید
بخش 3: نتیجه‌گیری
فصل 8: نخستین گام شما به‌سوی نخستین میلیون
سخن آخر: این کتاب برای بهبود شخصی است و نه بهبود کتابخانه
پس‌گفتار
ضمیمه: صفحه‌ی گزارش کار تجاری میلیونر ده‌دقیقه‌ای
واژه‌نامه
یادداشت‌ها
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحلیل و روانشناسی بورس: چگونه با کشف ده دقیقه‌های طلایی در بورس، میلیونر شویم؟
نویسنده
مترجممرجان یوسف زاده شبستری
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-600-117-632-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تحلیل و روانشناسی بورس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تحلیل و روانشناسی بورس

برای دریافت کتاب تحلیل و روانشناسی بورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.