معرفی و دانلود کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی

عکس جلد کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی

آیا تابه‌حال به اهمیت و نقش میادین شهری در زندگی شهروندان فکر کرده‌اید؟ فاطمه صبوری گرده در کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی به‌طور کامل به این موضوع پرداخته است و اطلاعات جالبی را درباره‌ی نقش میدان‌ها در تعاملات اجتماعی مردم جهان در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی

اگر به تاریخ کشورهای جهان نگاه کنید و آغاز جریان‌های سیاسی،‌ همبستگی، آگاهی‌بخشی ملل و ... را بخوانید،‌ خواهید دید که میادین شهر به‌عنوان نقطه شروعی برای این اتفاقات معرفی می‌شوند. در واقع، می‌توان گفت که میدان‌های شهری به دلیل ویژگی‌ها و کارکردهای خاص خود نقشی اساسی را در زندگی مردم ایفا می‌کنند و به‌‌همین‌دلیل از دیرباز تاکنون به‌عنوان بهترین الگوهای فضاهای شهری معرفی می‌شوند.

از آنجایی که میادین شهر سرآغازی برای شکل‌گیری تعاملات اجتماعی و حرکات جمعی بوده‌اند و همچنان نیز همین نقش را برعهده دارند،‌ می‌توان با تجزیه و تحلیل دقیقشان از دیدگاه شهرسازی،‌ به کارکردهای مثبت و منفی آن‌ها در زندگی مردم پی برد. فاطمه صبوری گرده در کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی به تحلیل دقیق میادین شهرهای جهان و همچنین شهرهای ایران پرداخته است و اطلاعات جدیدی را دربارهٔ کارکرد میادین در شهرسازی و تأثیر آن بر زندگی و ارتباطات اجتماعی مردم به شما ارائه می‌دهد.

کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی برای چه کسانی مناسب است؟

همه کسانی که به شهرسازی و ارتباط آن با تعاملات اجتماعی علاقه‌مندند، از خواندن کتاب حاضر لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی می‌خوانیم

میدان اتحاد با اندازه‌ای حدود 620 هکتار به‌عنوان میدان عمومی و مرکزی شهر سانفرانسیسکو هم‌مرز با کالیفرنیا می‌باشد. میدان اتحاد به مرکز خرید،‌ هتل و منطقه تئاتر شناخته شده است. منطقه نام خود را از تظاهرات و تجمعی که به‌منظور حمایت از ارتش اتحادیه آمریکا در طول جنگ‌های داخلی برگزار شده است،‌ گرفته است. به‌دست‌آمدن این طراحی به‌عنوان بناهای مهم کالیفرنیا می‌باشد. امروزه این میدان، یک پلازای بزرگ و یکی از مهم‌ترین و بزرگترین مجموعه‌های فروشگاهی،‌ بوتیک‌های مجلل،‌ مغازه‌های هدیه،‌ گالری‌های هنری و سالن‌های زیبایی در ایالات متحده محسوب می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: کلیات
فصل دوم: تحلیل میدان‌های شهری جهان
فصل سوم: تحلیل میدان‌های شهری داخل کشور
فهرست تصاویر
فهرست نقشه‌ها
فهرست جداول
فهرست نمودارها 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شهرسازی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات360
زبانفارسی
شابک978-622-98469-4-0
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی عمران
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی

برای دریافت کتاب تحلیلی بر میدان‌های شهری جهان از دیدگاه شهرسازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.