معرفی و دانلود کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش

عکس جلد کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش
قیمت:
74500 تومان - 7.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش

کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش نوشتۀ دیوید استوتلار، به مسئله پشتیبانی مالی در عرصۀ ورزش می‌پردازد و از لزوم و اهمیت آن برای پیشرفت و بهبود در این حوزه سخن می‌گوید.

درباره کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش:

این کتاب از به‌روزترین و کاربردی‌ترین آثار در حوزۀ حمایت مالی در ورزش است و علاوه بر معرفی اصول حاکم در این زمینه، مصادیق و مثال‌هایی عینی و قابل لمس را به شما ارائه می‌دهد که در درک و فهم بهتر اصول بسیار سودمند و مفید هستند.

کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش (Developing successful sport sponsorship plans) بر اساس یک فرایند چندین سالۀ تحقیق، مطالعه و نقد حمایت‌های مالی ورزشی و بر مبنای تجربیات دیوید استوتلار در حوزه‌های آکادمیک و صنعت ورزش نگاشته شده است. کتاب حاضر بیشتر به مصادیق حمایت مالی می‌پردازد تا اینکه مفاهیمی مرتبط با راهکارهای بازاریابی ورزشی را دنبال نماید.

این کتاب نخست مروری بر مفاهیم نظری داشته و سپس مثال‌هایی را در رابطه با همان مفاهیم از دنیای واقعی بازاریابی ورزشی ارائه می‌نماید. در برخی موارد، نام سازمان‌ها به دلیل برخی ملاحظات تغییر یافته است. بیشتر فصول حاوی کاربرگ‌هایی هستند که توانایی شما را برای ایجاد طرح‌های حمایت مالی با کیفیت افزایش می‌دهند.

دیوید استوتلار (David Kent Stotlar) در این کتاب هدفی ساده را دنبال می‌کند: ایجاد کتابی کاربردی برای یاری رساندن به افرادی که تلاش دارند طی یک فرآیند تعریف شده و متناسب با صنعت ورزش، طرح‌ها و برنامه‌های حمایت مالی ارائه نمایند. فرایندی ترتیبی مهیا گردیده است تا بر اساس آن بتوان برنامه‌های حمایت مالی مناسبی طرح‌ریزی نمود که تضمین‌کننده موفقیت باشند.

خواندن کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای دانشجویان تربیت بدنی و مدیریت ورزشی و همچنین بازاریابان ورزشی مناسب است.

در بخشی از کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش می‌خوانیم:

در اوایل ایجاد بازاریابی ورزش، امور حمایت مالی اغلب براساس موارد موردپسند رؤسای شرکت‌ها بود، آنچنان که برای مثال می‌گفتند: «حامی ورزشی گلف می‌شویم، چرا که من گلف را دوست دارم». این امر به مدیران شرکت امکان می‌داد تا با ورزشکاران قهرمان ارتباط اجتماعی داشته باشد و نیز فعالیت‌های سرگرمی و تفریحی برای مشتری فراهم سازند. در حالی که، این تفکرات در دوران نوین حمایت مالی ورزشی تقریباً محو گردیده است. با این وجود، زمینه‌هایی فراهم شد که مدیران بتوانند با ورزشکاران معروف و نامدار قبل و بعد از اجرای مسابقه به عنوان بخشی از بسته قرارداد حامی‌گری، ملاقات داشته باشند. با وجود امکان‌هایی از این دست، مسائل پیچیده‌ای در بحث حمایت مالی ورزشی بعد از دهه‌های 80 و 90 میلادی ظاهر شد.

مباحث گسترده‌ای در مورد مشارکت مؤسسات در فعالیت‌های حمایت مالی ورزشی مطرح شد که آیا حضور آن‌ها با اهداف بشردوستانه صورت می‌گیرد و یا منافع مالی مدنظر آن‌ها قرار دارد. به علاوه، واژه جالب و جدیدی که در قلمرو مدیریت کسب و کار معرفی شد «بشردوستی استراتژیک» بود که به صورت «سرمایه‌گذاری بلندمدت یک شرکت جهت دستیابی به هدفی والا، که هم مقاصد خیرخواهانه اجتماعی را دنبال کرده و هم اعتبار شرکت را افزایش دهد» تعریف شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: درک مفهوم حمایت مالی در ورزش
فصل دوم: یافتن حامیان مالی
فصل سوم: شناسایی نیازهای حامیان مالی
فصل چهارم: فرصت‌های حمایت مالی در بازی‌های المپیک
فصل پنجم: پشتیبانی و کمک‌های مالی مخصوص ورزشکاران
فصل ششم: مفاهیم مالی
فصل هفتم: طرح‌های توسعه حمایت مالی موفق در ورزش
فصل هشتم: تضمین توافق‌نامه‌های حمایت‌های مالی
فصل نهم: مدیریت حمایت‌های مالی در ورزش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات138
زبانفارسی
شابک978-600-5751-81-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
74500 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش

برای دریافت کتاب تدوین برنامه‌های موفق حمایت مالی در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.