معرفی و دانلود کتاب تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک

عکس جلد کتاب تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک
قیمت:
29000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک

کتاب تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک به قلم فرزاد کاشی ساز، با هدف آموزش و نهادینه‌سازی تکنیک‌ها و ریتم‌های پایه در اجرای تمبک، بر اساس نگرش استاد فقید ابوالحسن صبا، طراحی گردیده تا در کنار کتب دیگر در این سبک، چراغ راه هنرجویان باشد.

هدف این کتاب، آن است که با حذف آگاهانه برخی تکنیک‌ها، ریتم‌ها و... مقدمات تمبک‌نوازی را به آسان‌ترین شکل فراهم آورد تا ضمن حفظ علاقه و اشتیاق هنرجویان و درگیر نکردن آن‌ها با مسائل پیچیده و گاهاً در ابتدای یادگیری کم اهمیت، مهارت و دانش تمبک‌نوازی آن‌ها را ارتقاء بخشد.

نوازندگی تمبک مهارت است و یادگیری آن احتیاج به تمرین روزانه، همراه با دقت و تمرکز دارد. بهتر است در ابتدا یک نوبت در روز به مدت 20 دقیقه تمرین کنید و کم کم با پیشرفته‌تر شدن تمرینات، ابتدا تمرین را به دو نوبت در روز و هر بار 15 دقیقه افزایش داده و به مرور به چند نوبت تمرین در هر روز برسانید.

یادگیری هر سازی از جمله تمبک زمان‌بر و نیازمند صبر و تحمل است، پس منتظر نتیجه سریع نباشید. سطح انتظارتان از نوازندگی و اجرای تمبک را در روزهای اول آموزش - چه برای خودتان و چه برای اطرافیان - پائین بیاورید و به خودتان وقت و فرصت اشتباه کردن و یاد گرفتن بدهید.

اجرای تمبک با دست چرب، کثیف و خیس پوست آن را خراب می‌کند. حتما قبل از شروع تمرین، دست‌های خود را بشویید و کاملا خشک کنید. پوست تمبک ممکن است نم کشیده، حرارت دیده و یا چرک شود. برای جلوگیری باید پس از هر بار تمرین، تمبک را داخل جعبه (کاور) قرار دهید و آن را در دما و رطوبت طبیعی منزل نگهداری کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
سخنی با هنرجویان
ریتم‌شناسی
علائم اختصاری
معرفی قسمت‌های مختلف تمبک
تمرینات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات الیما
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات57
زبانفارسی
شابک978-622-6337-14-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش موسیقی
قیمت نسخه الکترونیک
29000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک

javidan
۱۴۰۲/۳/۴
کتابی کامل برای افرادی که با ساختار ساز ونت اشنایی دارند برای مبتدی‌ها خیلی سخته سازو اصولی بزنید حتما جلسات اول اموزش با استاد وبه شکل حضوری شروع کنید در کنارش کتابهای اموزشی و تهیه کنید این کتاب تا جاییکه من مطالعه کردم کتاب خیلی خوب و همراه نکته‌های اموزشی کامل نتها از استاد کمک بگیرید اگر مشکل در اموزش نت یا اموزش نکات دارید کتاب خوب وعالی کمکتون میکنه
Ley la Didehvar
۱۴۰۰/۱۱/۱
با سلام و احترام
استاد کاشی ساز از بهترین اساتید حرفه‌ای در آموزش ساز‌های کوبه‌ای است. و این اثر او بهترین گام در شروع آموزش تمبک می‌باشد.
داراب غلامی
۱۴۰۰/۲/۱۰
کتاب خوبیه. فقط‌ای کاش فایل صوتی یا لینک اجرای تمرینات را هم به همراهش میگذاشتین. بدون فایل صوتی استفاده کتاب بصورت خودآموز خیلی مشکله
Erfan Dejan
۱۳۹۹/۶/۱۷
عالی بود. واسه‌ی کسایی که تازه میخوان تمبک رو شروع کنن خیلی خوبه👌👍
Fatemeh tahmasbi
۱۴۰۲/۱/۲
خوبه، برای کسی که علاقه منده کمک کننده است
Mahshid Eyvani
۱۴۰۱/۵/۲۷
بسیار عالی وساده آموزش داده. وکاربردی است
محمدرضا حبیبی زاده
۱۴۰۰/۲/۱۲
ای کاش فایل تصویری هم همراهش بود عااالی میشد
پاکمهر شریف پور
۱۳۹۹/۶/۱۶
ممنون از کتابراه که چشم مارا به جمال این کتاب باز نمود
ریحانه سعیدی
۱۳۹۸/۸/۱۱
برای ابتدای کار، کتاب شیوا و روانی هست
محمد یحیایی
۱۳۹۸/۷/۱۵
عالی بود، خیلی هم خوب و رسا توضیح داده بود
آرین یوسفی
۱۳۹۸/۶/۱۷
بسیار عالی و بدرد بخور 😍💜
احمد
۱۴۰۱/۶/۷
خوبه کامل توضیح میده
Mohammad Dehgani
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
خیلی خوب و عالی بود 👍🏻
zahra asgari
۱۳۹۹/۴/۲۶
نظیرشو جایی ندیده بودم
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک

برای دریافت کتاب تم تمبک: درآمدی بر آموزش مقدماتی تمبک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.