معرفی و دانلود کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ

عکس جلد کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ

کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ به قلم هرژه، داستان سفر تن تن به کشور خیالی خمد، برای کمک به دوستش که امیری عرب است را به تصویر می‌کشد.

تن تن: کوسه‌های دریای سرخ (The Red Sea Sharks) نوزدهمین جلد از داستان‌های جذاب و جالب مجموعه «ماجراهای خبرنگار افسانه‌ای تن تن» است که با روایتی ساده و روان به همراه تصاویری رنگی و جالب برای کودکان به صورت کمیک ارائه شده است.

موضوع کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ چیست؟

داستان این کتاب از آنجا شروع می‌شود که توسط دشمنان امیر بن کلیش عذاب کودتایی بر پا شده و تن ‌تن به همراه میلو و کاپیتان هادوک، به خاورمیانه می‌روند تا به او کمک کنند.

تن تن و همراهانش می‌دانند که دوستشان امیر از طرف یک گروه تبهکار که تجارت برده و خرید و فروش اسلحه می‌کنند تحت تعقیب قرار گرفته است. آن‌ها برای کمک به امیر با بیابان‌های سوزان، انفجار هواپیمای حامل او، غرق شدن کشتی، مقابله با کوسه‌های دریای سرخ و... دست و پنجه نرم می‌کنند تا در نهایت به شکل معجزه‌آسایی بتوانند او را از میان آن مخمصه بیرون بکشند.

دلیل معروف شدن کتاب حاضر این است که هرژه بسیاری از شخصیت‌های داستان‌های قبلی خود یعنی ماجرای تورنسل را در آن قرار داده است. ژنرال آلکازار، راستاپاپلوس، محمد بن کلیش عذاب و رقیبش، دکتر مولر، عبدالله، اولیویرا دی فیگوئرا، سرافین لامپیون و دیگر شخصیت‌های داستان‌های قبلی، در این قصه حضور دارند و کتاب از این لحاظ،‌ دارای یک رکورد ویژه است.

کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ ابتدا در سال 1958 میلادی با نام معدن زغال سنگ در اختیار عموم قرار گرفت. برده‌داران جهت نشان دادن برده‌های سیاه پوست روی عرشه‌ی کشتی، از معدن زغال سنگ که یک پیام رمزآمیز بود استفاده می‌کردند.

درباره‌ی مجموعه‌ی تن تن:

ماجراهای تن تن و میلو از مشهور‌ترین داستان‌های مصور هرژه (Herge)، درباره اتفاقاتی‌ست که برای تن تن «خبرنگاری کاوشگر، ماجراجو و زیرک» و میلو «سگ باهوش و وفادار او» رخ می‌دهد. تن‌تن که قهرمان اصلی این داستان‌هاست اغلب به صورت تصادفی در مسیر اتفاقاتی عجیب قرار می‌گیرد و سعی می‌کند توطئه‌های پی در پی را کشف کند. در این ماجراها دوستان دیگری نیز به او کمک خواهند کرد.

داستان‌های این مجموعه سبکی رئالیستی دارند که از رویدادهای تاریخ جنگ جهانی اول و دوم آغاز می‌شوند و تا اوج جنگ سرد و رقابت دو ابرقدرت امتداد پیدا می‌کنند. شاخصه‌های تاریخی بسیاری در این داستان‌ها وجود دارد؛ گاهی هم ماجرا‌ها جنبه سیاسی دارند.

مجموعه داستان تن تن تا به حال به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه و بیش از 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌ است.

کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویی و هیجان‌انگیز به رشته‌ی تحریر درآمده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ
نویسنده
مترجممحمد نیرومند، یوگو لوپرت
ناشر چاپیانتشارات اعجاز علم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-622-7118-18-6
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ

Ali Mansouri
۱۴۰۰/۱/۱۹
عالیست، عالی
یک داستان فوق‌العاده با کلی هیجان
فقط ‌ای کاش از یک فونت دیگر برای دیالوگ‌های شخصیت‌ها می‌گذاشتید ولی جدایی از این مشکل، بنده هیچ مشکلی دیگر از این کتاب ندیدم بلکه کلی نکات عالی و خوب در این داستان و ناشر آن جویا شدم، به هتان قول می‌دهم از خواندن این کتاب به هیچ وجه پشیمون ناشر که در
نمی‌شوید
از این همه تنوع کتاب‌هایش داده متشکرم در از راه دور دستش را می‌بوسم
از این برنامه‌ی عالی برای کتاب هم بسیار خوشم آمد و این برنامه می‌تونه جدایی از تفریح، بالا بردن علم و دانش افراد و...، سرانه‌ی مطالعه‌ی کشور را هم بالا می‌برد
محمد
۱۴۰۱/۶/۱۹
من از دوران دبستان دارم کتاب تن تن رو می‌خوانم خیلی هیجان انگیزه ولی چند تا از جلد هاش کمیاب بود که پیدا نمیکردم تا اینکه با کتابراه آشنا شدم ممنون از عوامل این اپلیکیشن
anesthesia null
۱۳۹۹/۶/۵
داستان‌ها و موضوعات عالی و هیجان انگیزی داره این کتاب آدم رو به هیجان میاره و دوست داری تا آخرش بری عالی بود حتما بخونید پشیمون نمیشید👍👍🤩🤩🌸
ashkan zakerifar
۱۳۹۹/۴/۳۰
این داستان از نظر تجمع شخصیت‌های تن تن بی نظیر است و تقریبا تمام شخصیت‌های خوب و بد مجموعه تن تن در این کمیک است
simon azizian
۱۴۰۰/۶/۱۶
داستانهاى تن تن پر از حوادث مختلفى است که به آن جذابیت مى دهد و باعث تنوع در آن مى شود.
خ ق
۱۴۰۰/۱/۶
تازه خریدم و هنوز نخواندمش، ولی خیلی تن تن رو دوست دارم و کارتن‌اش فوق العاده است
Dina Mahmoodi
۱۳۹۹/۹/۲۰
کتاب‌های هرژه مخصوصا تن تن‌ها کتابهای مورد علاقه‌ی من هستن
سجاد عبیری
۱۳۹۹/۸/۱۸
کتاب تن تن و کوسه‌های دریایی سرخ مانند کتاب‌های دیگر هم خوبه
Arshia
۱۴۰۲/۴/۱۴
اگر دو بار زوم کنیم تصویر کیفیتش پایین می‌آید
علی محمدی
۱۴۰۱/۶/۹
واقعا کتاب جذاب و باحالی بود پیشنهاد میکنم بخونینش
زیبا قاسمی
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
پولش خیلیییییییی زیاااااااده
محمد احمدنیا
۱۳۹۹/۶/۱۴
بهترین کتاب دنیا
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ

برای دریافت کتاب تن تن: کوسه‌های دریای سرخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.