معرفی و دانلود کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی

برای دانلود قانونی کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی

جیمی سندرسون و کریستوفر یاندل در کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی به بررسی دلیل اهمیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند و موضوعات محتلف از بازاریابی گرفته تا جمع آوری و انتقال اطلاعات، در دنیای ورزش را مورد مطالعه قرار می‌دهند.

درباره کتاب توسعه موفقیت‌آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی:

سازمان‌های ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی، از روش‌های بی‌نظیری برای ارتباط با طرفداران و سایر ذینفعان برخوردارند. اکثر سازمان‌های ورزشی از رسانه‌های اجتماعی برای ترغیب طرفداران به شرکت در مسابقات و کسب اطلاعات از آن‌ها استفاده می‌کنند که همگی می‌توانند همزادپنداری طرفداران با تیم را تقویت کنند.

وسایل ارتباطی با سرعت زیادی در حال گسترش و تکامل هستند. همانطور که می‌دانید حجم زیادی اطلاعات، ظرف چند ثانیه از هر محلی به محل دیگر قابل‌ انتقال است و افراد از طریق تلفن‌های همراه خود به این اطلاعات دسترسی دارند. حال سازمان‌های ورزشی برای برنامه‌ریزی‌های خود در عرصه رسانه‌های اجتماعی باید رویکرد پیشگیرانه‌ای را به جای رویکرد انفعالی، اتخاذ کنند. به‌عبارت‌دیگر، رسانه اجتماعی همواره در حال تغییر است و مسئولان برنامه‌های رسانه اجتماعی باید از تازه‌ترین تحولات و روندها آگاه باشند و این برنامه را بر آن اساس اصلاح کنند. این امر بدون شک چالش‌برانگیز است.

به طور کلی آنچه که جیمی سندرسون (Jimmy Sanderson) و کریستوفر یاندل (Christopher Yandle) در این کتاب به آن می‌پردازند این است که تاثیر رسانه، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی، انتقال اطلاعات، نظارت بر رعایت قانون و مقررات، چگونگی رفتار بازیکنان و مربیان و... صرفا چیزی نیست که با انتشار یک پست کوتاه در جایی چون توییتر یا دیگر شبکه‌های اجتماعی قابل کنترل و ارزیابی باشد، بلکه نیازمند صرف وقت برای برنامه‌ریزی و هماهنگی، تعیین اهداف و ارزش‌ها و مطرح کردن درخواست‌ها و پیش کشیدن مسائل و معضلات است.

نویسندگان کتاب توسعه موفقیت‌آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی (Developing Successful Social Media Plans in Sport Organizations) با مطرح‌ترین و برجسته‌ترین افراد در زمینه رسانه‌های اجتماعی و ورزش مصاحبه کرده و درباره مسائلی چون تاثیر رسانه اجتماعی بر محیط‌ها و سازمان‌های ورزشی و ویژگی‌های یک برنامه موفق به گفت‌وگو نشسته‌اند.

کتاب توسعه موفقیت‌آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به فعالان حوزه رسانه و ورزش پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب توسعه موفقیت‌آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی می‌خوانیم:

تعداد بسیار زیادی شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که سازمان‌های ورزشی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. هر سازمانی در به‌کارگیری منابع موجود برای رسانه‌ی اجتماعی و تعهدات مالی منحصربه‌فرد می‌باشد. لذا این مسئله که از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود، از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت است، ولی در مجموع، عامل اصلی موردبررسی در این مرحله این است که آیا سازمان رویکرد کلی را اتخاذ می‌کند و در هر شبکه اجتماعی خواهد بود، یا سعی می‌کند که تمرکزش را بر چند شبکه‌ی اجتماعی منتخب، معطوف سازد. این تصمیم، در رابطه با نکته قبلی پیرامون تمیز مطالب در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. از دید برخی سازمان‌ها، تمرکز بر دو یا سه شبکه اجتماعی با توجه به منابع موجودشان، منطقی و معقول است. مزیت این رویکرد این است که، به سازمان امکان توسعه مهارت در چنین شبکه اجتماعی را می‌دهد.

این رویکرد برای زمانی که کارکنان به خاطر عهده‌دار بودن وظایف مختلف با کمبود زمان روبه‌رو هستند، می‌تواند باعث افزایش کارایی و کاهش نیاز به نیروی انسانی شود (در سازمان‌های ورزشی کوچک‌تر، برخی افراد، وظایف مختلفی را در زمینه‌های مختلفی انجام می‌دهند). جنبه منفی آن این است که سازمان دسترسی به طرفداران، مشتریان، و سایر ذینفعانی را که از سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، از دست می‌دهد. از طرف دیگر، حضور در شبکه‌های اجتماعی متعدد می‌تواند تماس با گروه‌های ذینفع بیشتری را افزایش دهد، ولی ممکن است باعث همپوشانی بیشتری شود. برای یافتن مطلب ویژه فشار وارد سازد، و منابع نیروی انسانی را تحت‌فشار قرار دهد. کارآموزان، راه‌حل بالقوه در این خصوص هستند، ولی تفویض مسئولیت مطالب رسانه اجتماعی به کارآموزان، پر ریسک است.

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتار
فصل 1- چرا سازمان‌های ورزشی به برنامه رسانه اجتماعی نیاز دارند
فصل 2- توسعه برنامه جامعه
فصل 3- استفاده مربیان و مدیران از رسانه اجتماعی
فصل 4- استفاده ورزشکاران از رسانه اجتماعی
فصل 5- مشکلات و چالش‌های رسانه اجتماعی
فصل 6- پیاده سازی و مدیریت برنامه
فصل 7- ارزیابی موفقیت برنامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی
نویسنده،
مترجمماجد بلالی، حسین رحمانی، سیدعماد حسینی
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات86
زبانفارسی
شابک978-622-7393-53-8
موضوع کتابکتاب‌های علوم اجتماعی، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی

برای دریافت کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه‌های رسانه‌ی اجتماعی در سازمان‌های ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.