معرفی و دانلود کتاب تکنیک‌های جامع موفقیت در انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری

عکس جلد کتاب تکنیک‌های جامع موفقیت در انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری
قیمت:
266000 تومان - 28.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های جامع موفقیت در انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های جامع موفقیت در انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکنیک‌های جامع موفقیت در انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری

کتاب تکنیک‌های جامع موفقیت در انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری به نکات گوناگونی می‌پردازد که یک داوطلب شرکت در آزمون دکتری با آن مواجه است، و متناسب با این شرایط، توصیه‌های کاربردی و دقیقی را مطرح می‌کند. این کتاب دستورالعملی جامع و کامل برای موفقیت در این مرحله‌ی سرنوشت‌ساز است.

درباره‌ی کتاب تکنیک‌های جامع موفقیت در انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری:

چگونه در مقطع دکتری انتخاب رشته کنم؟ دعوت به مصاحبه‌ی وزارت بهداشت چه شرایطی لازم دارد؟ چطور بدون کنکور در مقطع دکتری پذیرفته شوم؟ در مصاحبه‌های دکتری چه سؤالاتی مطرح می‌شود؟ پاسخ این پرسش‌ها و ده‌ها پرسش دیگر را می‌توانید در کتاب حاضر پیدا کنید.

این کتاب به یاری داوطلبان شرکت در آزمون دکتری آمده تا آن‌ها را در مراحل انتخاب رشته و مصاحبه‌ی آزمون دکتری همراهی کند. هر داوطلب می‌تواند، فارغ از رشته و گرایشی که مد نظر دارد، از این کتاب بهره ببرد و شانس قبول شدن خود را در این مقطع تحصیلی افزایش دهد. در کتاب پیش رو با زیر و بم و جنبه‌های گوناگون موفقیت در آزمون دکتری آشنا خواهید شد.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه، به‌دلیل تعداد بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان آن‌ها، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه مؤسسه‌هایی جدید با انبوهی از شعارهای غیرعملی سر برآورده‌اند و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش‌پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

کتاب تکنیک‌های جامع موفقیت در انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد شرکت در آزمون دکتری را دارید و می‌خواهید از این آزمون سربلند بیرون بیایید، این کتاب مناسب شماست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکنیک‌های جامع موفقیت در انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات167
زبانفارسی
شابک978-600-7400-25-8
موضوع کتابکتاب‌های کنکور دکترا
قیمت نسخه الکترونیک
266000 ت - 28.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تکنیک‌های جامع موفقیت در انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری

برای دریافت کتاب تکنیک‌های جامع موفقیت در انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.